30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik wil ook wel meedoen, alleen net twee operaties achter de rug. Dus ik ben bang dat het nog een beetje te hoog gegrepen is.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Oeh ja, dan zou ik nog maar een beetje voorzichtig zijn met je lichaam..

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Denk dat dat echt fake is wat betreft enkel en alleen shredden
    Als je die 1e ziet..

Dag 1 of dag 21.. Scheelt iets van 15 kilo en 4 kledingmaten ofzo, en dat in 3 weken :p

Deze bedoel ik

Weight Loss & Fitness: MY WEIGHT LOSS JOURNEY *03/12/2011-NOW*

Dat is denk ik 30 days icm elke dag sportschool en extreem dieet ofzo ipv enkel shred :p

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn nieuwsgierigheid is gewekt!!!! Ik ga het ook eens doen denk ik ;)

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dag drie er net op zitten. Maar ik loop tegen een ding aan en dat is dat ik erge pijn krijg in mijn enkels en daardoor moet stoppen met de oefening. Ben nu weer vier keer iets eerder moeten stoppen omdat mijn enkels dus echt uit mijn benen branden. Hoop dat dat straks wat beter gaat dan nu!
    Moet er wel bij zeggen dat die enkeltjes 96,1 kilo op de kop af er boven hebben hangen dus op te slechte schoenen is dat natuurlijk ook geen pretje.

Van de week komen mijn nieuwe sportschoenen aan en dus kan ik pas zeggen of het echt aan de demping ligt! Hoop het zo!!!

Ondanks alles is het goed te doen. Conditie kan beter maar is ook weer niet als een dood paard.

Heb geen before and after pics maar dat is een goed plan. Dadelijk eens ff maken. Plaats ik als ik klaar ben na 30 dagen!

Succes allemaal

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben paar weken geleden begonnen, 1 week goed gedaan daarna op vakantie geweest en het is weer blijven liggen :S dus ik moet eigenlijk wel weer beginnen alleen nog even de motivatie weer vinden!

Ik heb dumbells gekocht bij de kruidvat, waren toen 6,99 maar ze liggen nu al in de schappen van 50%, dus misschien bij jullie ook nog als ze niet op zijn :D:D

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Dit lijkt mij ook wel wat. Hoe zwaar moeten die dumbels zijn?
    Je kunt ook 2 flesjes water gebruiken?

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb net voor het eerst level 1 gedaan. Qua cardio trek ik het prima, qua sit-ups ook redelijk. Maar opdrukken :$ Dat kan ik echt niet! Ik ben mega slap in mijn armen. Hopelijk wordt dat dan ook beter, want ik heb al moeite met ramen zemen :)

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Lili, als ik een foto plaats van mijn buik, lijkt is veelkoppig die van jou denk ik! Hihi.

Tja die voor en na foto's.....
    Ik ben er van overtuigd dat de niet alleen komt van die workout....
    Daar zal helaas ook wat voedingsaanpassingen voor nodig zijn.....

Ben ik trouwens wel mee bezig: wat meer fruit, 's morgens beginnen met kwark. Tussen door wat komkommer ofzoiets.....
    Net echtnom aftevallen maar meer om gezonder te worden!

10. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    #50 soepstengel, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
    Eigenlijk moet je al je omtrekken meten.
    buikomvang (op het smalste punt van je taille)

Bovenarm, bovenbeen.....steeds rond het zelfde punt...
    Misschien leuk om hier bij te houden?

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Zoek even op 30 day shred planner.jpg in google plaatjes. De eerste afbeelding is het schema wat je af kan strepen. Hangt hier op de koelkast. Heb mezelf eergisteren opgemeten.

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Mijn before foto's (weet niet hoe lang ik het laat staan hoor. Mss maak ik na ieder level wel een before/after overzichtje). Maten opnemen lijkt me ook een goed idee. Als stimulans voor jezelf.

13. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Lijkt me ook wel wat. Ze kijkt alleen wel heel streng op youtube.. Haha :):)

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zou wel willen ruilen met de dames die de "voor" foto hebben gepost :p dat is mijn resultaat na 300 dagen shred nog niet vrees ik :p

15. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Geïnspireerd door dit topic heb ik dit vanavond ook maar eens geprobeerd. Is best wel pittig haha, heb echt een conditie van 0,0 :)

Push-ups kan ik ook gewoon echt niet, nooit gekund eigenlijk. Maar goed, wie weet komt daar verandering in.

Ik heb het nu gewoon gedaan met 2 flesjes water, van de week maar even kijken voor dumbells. Met dat gedeelte van de oefeningen heb ik namelijk geen moeite, kan wel wat meer gewicht hebben daarvoor.

Maar goed, nu maar vol zien te houden haha. Ik plaats trouwens geen foto's, dat durf ik niet :)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben van de insanety afgestapt en doe nu 4 dagen ( dacht ik ) de shred.
    Gaat heel goed, net weer klaar. Nu moet ik vandaag of morgen ongesteld worden dus ben wat opgeblazen..... Jammer! Voel me direct weer 'dik'.
    Gisteren trouwens wel een winterjas maat s/m kunnen kopen! Ben helemaal gelukkig, want had al heel wat jaren een L nodig. Breder in de schouders, gelukkig nu een stuk minder.

17. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik ben trouwens vergeten te zeggen dat jullie vooral niet op mijn charmante pyjamabroek moeten letten :p

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hier ook eentje die eraan mee gaat doen! :p
    Had eerst de insanity workout geprobeerd maar echt niet volgehouden, misschien als ik dit heb afgerond dat het dan wel lukt! :p
    Heb het al een paar dagen op me computer staan maar vergeten haha tot ik dit net zag staan! :D morgen idd even langs de action voor een matje en halters.

mijn start gewicht is +- 78 en wel 1.83 maar heb toch wel spek hier en daar wat wel echt weg mag. ;)

Misschien een idee om een club te maken? voordat deze word gesloten. ;)

19. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik ben er ook mee bezig!

Club is misschien wel handig idd GwoonAn.

20. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hoelang zijn jullie al bezig? Ik ben nu op dag 3. Maar wel spierpijn :( Hadden jullie dat in het begin ook?

Deel Deze Pagina