Hoe kun je lid worden van die club? Hier net 1,5 uur in de sportschool geweest. Lekker een uurtje zumba gedaan, en vanavond weer shredden. Ik ben trouwens erg bang dat ik de motivatie weer ga verliezen, herkennen jullie dit? Ik ben nu heel fanatiek, snoep niet meer, eet minder en gezonder en ben heel fanatiek aan het sporten. Maar ben zo bang dat ik die motivatie weer ga verliezen, kan me gewoon niet voorstellen dat ik de kilo's die ik kwijt wil ook echt ga kwijt raken
Wow, ik kan wel merken dat ik gisteren dag 1 heb gehad! Heb geen bovenbenen meer over, en zitten doet zeer haha!! Des te meer redenen om vanavond dag 2 te doen. Heb me net ook ingeschreven op onze sportschool voor kickboks lessen, wil het al zolang maar telkens een reden om het niet te doen... Nu ga ik echt voor, morgenavond mijn eerste les!!! Heb er zin in
Gewichten en yoga matje zijn binnen, inderdaad bij de Action. Heb nu wel 2x 1 kilo...ach, altijd beter dan niks. Ga vanmiddag/ vanavond eens beginnen met les 1. Alleen nog even een geschikt plekje vinden in huis
Zo, toch maar net even dag 2 gedaan. Omg mijn benen vallen uit elkaar, vooral mijn bovenbenen lijken van beton, kan ze amper bewegen zo stijf van de spierpijn haha. Vanavond maar even een ontspannend bad met een muziekje en wijntje erbij (heb eindelijk weekend ) en even ontspannen!!!
Ik ben ook weer klaar. AUUU zeggen mijn bovenarmen. Spieren staan helemaal strak. Ziet er wel mooi uit. Nu even douchen en de oudste weer ophalen.
Aszz haha wat een schatje! hier net dag 2 gedaan (level 1) ik had eigenlijk helemaal geen zin omdat ik zon spierpijn heb hihi maar het ging al beter als gister! hoop zo dat het resultaat er naar zal zijn! maar heb al mooie foto's gezien in de club!
hihihi lief.. die van mij zit gaat regelmatig uit zijn bed en gaat dan op mijn fitness apparaat zitten laatste keer schrok hij zich wild toen ik hem betrapte (hoorde mega hard gebonk van gewichten die op elkaar klapte) hij zag me en keek zo en deed zijn arm ophoog.. kijk mama pierbal
Heey dames, Ik heb vandaag even wat gelezen in dit topic en 30 day shred lijkt mij wel wat. Ik heb alleen een vraagje, misschien wel een stomme vraag, maar ik vroeg mij af of er ook meiden tussen zitten die nog BV geven. Ik ben bang dat door het vele sporten mijn BV minder wordt en dat zou ik heel jammer vinden aangezien onze kleine vent (2 mnd) het zo goed doet. Iemand ervaring.?
Volgens mij word je bv daar idd wel minder van. En zou nu 2 maanden na de bevalling nog niet beginnen met sporten hoor. Je lichaam heeft zeker nog even de tijd nodig om te herstellen.
Vanmiddag level 1 dag 5 gedaan deze ging al stukken beter. Heb de hele les goed vol kunnen houden en was aan het einde lang niet zo bezweet als de voorgaande keren. Spierpijn heb ik ook geen last meer van dus ga me goede moed verder
Ik geef nog bv maar mijn kleine gaat al naar de 16 maanden dus als het minder zou worden vind ik het niet erg. Maar als ik jou was zou ik het risico niet nemen hij is nog zo klein dat zou zonde zijn toch?