Dag 6 van level 1 zit erop. Kan het nu wel een beetje dromen al die oefeningen en het gaat me ook goed af nu. Vandaag de hele dag geshopt en dacht van te voren dan red ik het echt niet om nog te shredden maar ik had er zon zin in dat ik gelijk bij thuiskomst aan de gang ben gegaan
Even wat anders, had gisteren op editienl een mooi filmpje gezien over dansen en kon het maar niet terug vinden, nu wel gevonden en zooo mooi. <3 dus even delen met jullie. Britains Got Talent - Shadow Theatre Act - 2013 [HQ] - YouTube
Bedankt voor de oppepper dames. Dag 3 gedaan. En ja het pijnlijke werd minder, maar 1 oefeningen hoeven vervangen door iets anders ivm met hele pijnlijke kuiten, maar gelukkig was dat ook het enigste. Morgen dag 4. Heerlijk!
Niske wat een gave bikini!!! Het is dat ik nog lang niet zo;n bikini aan kan maar anders had ik ook die willen hebben!! xx
Partyrocker, de zere Kuiten waren dag 4 ofzo over bij mij, terwijl ik de dag ervoor nog amper kon lopen. Dus, er is hoop!! Hier ging dag 7 lekker. Ik zie alleen nog maar weinig aan m'n lijf. Beetje demotiverend bij al jullie verhalen!
Zena ik zag pas bij dag 10 van level 1 verschil, maar merkte wel dat ik me beter voelde en dat was dag 5. Maar verschil zien dus pas dag 10 en nu zit ik in level 2 en zie verschil op dag 7.
Zo, net dag 4 level 1 gedaan. Ik vind de eerste helft het zwaarst, maar eigenlijk ging het deze keer wel erg lekker. Dames, ik ben trots op ons! We zijn goed bezig .
Hier dag 4 erop zitten. Vond het een eitje vandaag! Lijkt wel alsof het iedere dag sneller voorbij gaat
Hey dames ik ben na al jullie enthousiaste posts ook begonnen. Ga zo dag 3 doen. Ben ook al lid geworden van de club. Echt knap wat jullie presteren! Ben erg benieuwd naar de resultaten. Op dit moment kan ik me bijna niet voorstellen dat een half uurtje per dag zoveel verschil gaat maken, maar we shall see. Schaamteloos in bikini is mijn doel : D
Product Detail | H&M NL Vandaag dit jurkje binnen gekregen. Hij staat echt super leuk, maar voor het mooie moet het buikje een beetje weg. Mooie stok achter de deur voor over 7 dagen.
Dag 5 zit er op, ging lekker vandaag, behalve de set jumping jacks, touwtjespringen, de tweede x jumping jacks red ik niet helemaal. Maar zelfs de push up zijn gelukt vandaag. Vanavond even een matje en dumbbell gehaald bij Action, is toch fijner. Nu heerlijk douchen en dan lekker bank-time!!