nou als ik dat 1200calorieën dieet zie is dat eigenlijk hoe ik normaal eet.. al snoep ik er dan wel bij, dat ga ik vanaf maandag minderen (dit weekend nog teveel feestjes)
Ik let ook niet op mijn eten. Vanmiddag gewoon nog lekker friet gegeten. maar eet over algemeen gezond. ga zo wel aan de roze en de chips haha maar hhet is weekend.
Ik dacht al, als ik niet zou sporten en 1200 calorieën per dag zou eten val ik alsnog af.nik eet liever normaal en ik sport er wel bij. Nu vaak naar de foto's in de club kijken want dat motiveert wel. Ik wil ook zo een mooi resultaat.
Ik zit aan de olijfjes met fetakaasjes. Knoflook olijven. En droge witte. Vind het best verantwoord of niet soms?
Olijfjes (ieuw) wel, maar feta is echt ontzettend slecht. Zo he, ik heb spierpijn in mijn kuiten, niet normaal! Heb vanavond ook een uur staan pumpen, dus ik vrees morgen en overmorgen
Thx! Heb er hard voor moeten knokken, maar van 85 kg naar 69 kg gegaan. Wil er nog een paar vanaf, maar of het haalbaar is weet ik niet. Het gaat nu wel heeeeeeeeeeeel moeizaam
Ik ben 1,72. Ik sport 3x in de week en eet volgens de weight watchers. En nu dus dit erbij, want nu nog de puntjes op de i, haha! Het liefst nog een kilo of 3-4.
Goed te doen Weight Watchers? Heb je daar boekje voor oid? Ik heb zelf 3 maanden Cambridge gedaan, zwaar pfff, maar helaas zitten er weer ruim 5 kilo aan ! Wil ook zo graag onder de 75 sowieso komen, maar lijkt wel of ik mn eetpatroon niet meer om kan gooien
Zo meiden. Dag 9 van level 1 zit er op hier. Mijn man ziet duidelijk verschil bij de buik. Yes, yes, yes! Ik dacht al dat ik het mij verbeelde. Nog meer motivatie dus om dit af te maken. Ik ben level 1 wel beu nu. Maar nog maar 1x doorbijten en dan kijken wat level 2 is.
Dat is echt veeeels te weinig hoor.. juist omdat je zoveel sport heb je energie nodig.. Zou eerder iets meer nemen als te weinig. Ik zit zelf op 2200
Ik heb de laatste dagen even uitgerekend en zit rond 1300 calorieen gemiddeld. Maar als ik wil snaaien dan doe ik dat ook zeker wel
Ik ben klaar voor dag 10! 1200kcl zit ik elke dag ongeveer op, doe er niet eens een speciaal dieet voor en eet 6x pd. Let alleen op wat ik dan eet.