30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oe! dag 3 en 4 waren bij mij het ergste! was bij dag 2 level 3, en toen kreeg ik een hele gemene griep. dus morgen weer oppakken, zal wel even tegenvallen!

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik vandaag ook dag 3. Weinig tot geen spierpijn meer. Alleen in mijn enkels. Maar aan het eind van de week komen m'm nikies binnen en dan moet dat ver over zijn.

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Net eerste keer gedaan... Dat word morgen spierpijn :D
    Before foto's zal ik niet plaatsen maar misschien wel een after foto ;) Ik doe ook TFM, dus hopelijk snel resultaat.... :cool:

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Net een club aangemaakt '30 dagen shred'. Wie zin heeft kan zich daar aanmelden! Of hier blijven kletsen! Succes allemaal

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik ga t eens bekijken..lijkt me wel wat!

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik zal de club eens opzoeken.

Spierpijn is hier nu zo goed als weg dus vanmorgen weer lekker aan de slag :D Tijdens de pijn ook wel gedaan maar een beetje aangepast. Mijn bovenbenen deden zo'n pijn haha.

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Waar vind ik die club?
    Bij algemene clubs?

8. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik heb vanmorgen de eerste shred workout achter de rug. Leuk al die afwisseling in oefeningen. Ik ben benieuwd hoeveel spierpijn ik morgen heb. Sommige dingen vielen alleen wel tegen zeg. Jumping Jacks als je echt heel veel overgewicht hebt zijn echt niet makkelijk. Maar ik heb het gehaald :D

Ik zal kijken of ik straks een foto kan plaatsen.

9. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dit is idd bij de algemene clubs.

10. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Super dat je het hebt gehaald!!
    Hopelijk valt de spierpijn wat mee voor je.
    Het is echt heel fijn juist omdat er veel afwisseling is.

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
  12. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Gistermiddag voor het eerst gedaan.. Maar toen ik vanochtend opstond AUW! Overal spierpijn. Zelfs lopen doet pijn haha:p Heb echt in tijden niet een beetje intensief gesport.
    Hoe hebben jullie dag 2 overleefd? Ik vraag me af of het met zulke spierpijn uberhaupt wel lukt om oefeningen te doen.

Ik doe trouwens niet mee om af te vallen, ben al dun. Maar sporten helpt bij mij juist om aan te komen.. Omdat ik er onwijs veel van ga eten. En dan als het goed is, komt het gewicht aan in spieren dus word ik op een strakke manier dikker. Daarnaast wil ik ook gewoon een strak buikje:)

13. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik doe al insanity, heb alle 3 de progamma's van 30 shred ook op me pc staan... misschien doe ik die er straks wel naast.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen daar mee.

14. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik heb de 2e dag een beetje aangepast en minder fanatiek maar ben wel blijven bewegen.

15. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Voor mij toch maar even geen 30 day shred... Loop al paar weken met gekneusde ribben en dat ging alweer stukken beter. Zo goed dat ik dacht dat dit wel zou lukken, niet dus :(

Vannacht deden mn ribben opeens krak en nu weer veel pijn, ik hou dus maar braaf mn gemak totdat het echt over is. Tegen die tijd sluit ik me wel bij de besloten club aan, want wil het wel echt gaan doen.

16. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik ben vanmorgen begonnen maar ik vind het echt loodzwaar, bij de eerste sessie opdrukken was ik al kapot. En opdrukken lukt me ook niet , ik zak door mn armen!!!

17. Eriva

Eriva Niet meer actief

Pfff, net voor het eerst gedaan, zonder gewichtjes en hield het net aan vol de hele les. Nu aan het uitpuffen op de bank, voelt wel lekker :D

18. Eriva

Eriva Niet meer actief

+ 1 haha

19. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Net voor t eerst gedaan.. over paar weken in bikini dus wil wel wat strakker zijn ;) vond t best pittig! Opdrukken moet k nog oefenen haha en buikspieren altijd al moeite mee gehad (gebruik mn nek te veel. Benieuwd of k morgen spierpijn heb!

20. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Nou hier zijn dan de beloofde foto's. Hopelijk over 30 dagen een iets ander beeld:
    DSC_8368.jpg DSC_8370.jpg

Deel Deze Pagina