30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Jaaaa hahaha.
    Ik denk; YEAH ze zitten er toch nog.
    Ze zijn nog onzichtbaar, maar ze zijn er wel :p.

Mijn doel is dat mijn maatje 38 bruidsjurk ingenomen moet gaan worden.
    Of ben ik nu te fanatiek hahahaha.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee hoor! Je hebt een heel mooi doel haha.
    Mijn doel is strakke kleren aan zonder de zwemband te zien haha

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    zo dag 2 zit er ook op, die push ups blijven me echt te zwaar krijg het niet voor elkaar :(

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wauw! Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ben 2,1 kilo kwijt!! Ben helemaal happy!!:D Goede motivatie om door te gaan! Moet wel zeggen dat het niet alleen door het shredden komt, heb op mijn eten gelet en 2 keer naar de sportschool geweest.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Je op een vast punt op het plafond richten. Handen naast je oren en niet in je nek. Hierdoor kan je je dus ook niet aan je nek omhoog trekken.

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Meiden! Jullie motiveren mij! Haha.. Heb een beetje op you tube gkeken en ga me er maandag aan wagen! Spannend! Succes allemaal!

7. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 5 level 1 gedaan. Het geeft iedere keer wel een voldaan gevoel :).

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo, net dag 3 gedaan, maar man o man , wat heb ik een spierpijn.
    Heb de cardio-momentjes maar even ingehouden gedaan. Mijn kuiten...

Gister ook bodypump gedaan en dat voelde ik ook wel, vooral in mijn borstspier. Maar goed...ben goed bezig en heel benieuwd naar het resultaat.

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook weer klaar, was weer heftig!

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ga zo ook weer. Hele slechte nacht gehad, kinderen waren aan het spoken. Hele dag geen drol uitgevoerd ( ja gefietst naar een terrasje haha ) en ben zo ontzettend lui.
    Maar ik MOET van mezelf.

Wb het eten, ik redt normaal zo'n 1700 kcal op een dag, als ik niet wil afvallen.
    Nu ik aan het afvallen ben, dan eet ik max 1500 kcal.
    Dat gaat heel goed. Ik ben van mening dat het per persoon verschilt.
    Ik heb daarnet wel heel erg vet gegeten, want had natuurlijk ook geen zin om te koken.... Lekker patatje met en een frikspeciaal.

Leuk momentje vanochtend trouwens, ik had een spray ten afspraak en pakte een oude Adidas trainingsbroek die ik al heel lang niet aan kon ( maatje 36/38) zat altijd veel te strak om mijn bovenbenen. En nu slobberde 'ie!! :D

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Zo! Dag 3 zit erop! :D Fijn dat dit topic er is! Ik voel me goed! :D

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dag 4 erop. Was iets pittiger.

Snapt iemand dit trouwens?
    Ze zeggen dat je qua paniekaanvallen jezelf juist beter moet gaan vollen door te sporten.
    Maar ik voel me juist minder goed :(.

Is dit ook maar tijdelijk, want dit zorgt wel voor een domper.
    Net werd ik ook bang tijdens het shredden, maar doorgebeten en het half uur gewoon volgemaakt.
    Maar nog wel lekker nerveus.

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hier dus vandaag niet gedaan, moest zesde dag, maar had knallende koppijn en erg druk geweest vandaag, dus ik moest van manlief lekker op de bank :)! Maandag weer nieuwe poging!

14. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook flink hoofdpijn, maar heb een paar paracetamol genomen. Na een halfuur toch begonnen en na de training was het nagenoeg over.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Krijgen jullie ook van die gespierde kuiten?
    Ik had altijd hele dunne kuitjes, maar nu zijn het van die gevormde keiharde dingen.

16. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Aszz hier ook gespierde kuiten. Ik verbaas me steeds over het verschil bij mijn buik. Hij is echt strakker geworden.

Dag 10 van level 1 zit erop. Eindelijk morgen aan level 2 beginnen. Level 1 begon me echt te vervelen. Level 2 lijkt me een stuk pittiger, dus ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan.

17. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik moet vandaag dag 4 van level 1 doen en werd net wakker met wat minder spierpijn gelukkig! Vind het elke dag wel nog heftig. Vooral de jumping jacks in combinatie met het 'touwtje springen' en het opdrukken (kan ik niet) de rest lukt wel redelijk.
    Zie nog geen verschil aan mn buik/benen en gewicht denk ik ook niet.
    Maar ik hou gewoon vol en hopelijk na 30 dagen igg een klein beetje verschil ;)

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    ik kan niet meer lopen!!!! mijn kuitspieren staan op zo'n spanning dat ik loop alsof ik mank ben :( .. vanavond toch dag3 doen want ik wil echt resultaat na 30 dagen... AUW!!!!

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hoofdpijn verdwijnt vaak tijdens sporten :)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Heb even een tegenslag, ik zie geen verschil, mijn buik is nog altijd even plofferig en ik heb echt geen doorzettingsvermogen vandaag.

Zit nu op dag 10, gister zag ik nog mega verschil bij mijn benen, maar vandaag voelt t alsof ik nog steeds gewoon mega dik ben (en dat ben ik niet hoor, maat 38 en ik weeg 'maar' 66 kg bij een lengte van 170) maar toch voelt t allemaal even niet oke :(

Deel Deze Pagina