Zo dag 7 zit erop! Moet wel zeggen dat ik me er vandaag toch echt toe aan moest zetten om te gaan doen. Maar toen verstand op 0 en gaan maar. Voelt nu toch wel weer goed dat ik het gedaan heb. Nog 3 dagen en dan door naar level 2, ben benieuwd hoe dat zal zijn. Wel zin in een nieuw level eerlijk gezegd
GOed bezig allemaal! En wat een goed resultaat Lovely83! Echt super, ga nu ook even in de club kijken of er weer foto's staan! Ik ben vanavond weer aan de beurt, heb er weer zin in! Dag 4 level 2 of 14/30 haha
Ik heb vandaag trouwens even een foto gemaakt, en dan over 10 dagen weer . Had bij level 1 geen foto.
Ben ook erg blij met het resultaat, in gewicht is er namelijk maar een klein beetje af...dus had al haast het idee me elke dag in het zweet te werken voor niks. Maar dat is dus gelukkig niet zo.
Net 1ste les van level 1 gedaan! Toch pittig hoor! Maar vol goede moed de uitdaging aan! Ik heb alleen volgende week zo al 2 dagen dat ik t sowieso niet kan doen, is dat heel erg dan?
Dag 8 van level 1 afgerond. Begin nu toch echt wel verschil te merken. Pas me oude broek (maat 36) weer aan en hij ziet zelf nog los ook
Vanmiddag les 6 level 1 gedaan, heerlijk! Ook veel gefietst vandaag dus met de beweging zit t wel goed vandaag. Heb pas na drie x shredden maten opgenomen, breedste gedeelte op mn heup is nu na nog drie x al 3 cm minder ! Sportbroek begint veel te los te zitten jeeej ...
Dag vier zit er op! Vanmorgen keek ik in de spiegel en m'n zwembadje leek al wat minder (kan ik misschien ook wel zo willen zien haha) missxx ja, ik heb dit altijd zo gedaan, vond het altijd zo'n 'onzin' om voor een uurtje naar de sportschool te gaan haha loveley wow wat een resultaat zeg!!
Ik ben vandaag met level 1 begonnen. Na 2 minuten maar gelijk m'n shirt uitgegooid, ik ging me toch zweten.... Niet alle oefeningen lukten hoor, het opdrukken en die buikspieroefeningen helemaal niet..... Die ga ik tussendoor maar even oefenen, 'k vind het een beetje frustrerend als het niet lukt tijdens dat half uurtje. Verder vond ik dat het aardig ging, zeker voor iemand met 0,0% conditie die nog nooit een sportschool van binnen heeft gezien!
Ik heb vanmorgen dag 5 van level 1 gedaan....ik zag op de weegschaal dat ik ben aangekomen...hoop maar dat het vocht is wat later wegtrekt.. De spierpijn is nu weg,klein beetje in de kuiten en die belast ik wat minder want heb geen zin in zo'n bouwvakkers benen!
Ik ga vanavond even een km of 5 rustig met de hond wandelen ipv Shredden. Wel even prettig voor de spiertjes denk ik zo.
Zo dag 3 level 2 zit erop. Ik merk wel verschil nu, maar zal mijn rol er nooit helemaal afgetraind krijgen helaas, maargoed dunner is ook al verbetering!
Ik ben ook van plan om 1 keer in de week een dagje over te slaan. Anders vinden mijn spieren het ook niet zo leuk denk ik..
Als ik mezelf zo zie hupsen met een rood hoofd in de spiegel vraag ik me toch af of mijn rollen ook echt zullen slinken. Ik wil gewoon te veel te snel.... Ik zet door en als ik aan het einde geen resultaat zie, trek ik er een zak chips op open.