Wow! Net de foto's in de club bekeken! Wat een verschil bij iedereen! En soms gewoon na 10 dagen al! Super! En motiverend!
Vandaag over geslagen, écht geen tijd gehad. Maar wel een uurtje RPM in de sportschool 😉 Ik heb de foto's net bekeken. En wat een resultaten bij iedereen zeg! Ben zo benieuwd naar mijn eigen na 10 dagen!
Al mijn foto.s zijn van level 2. Eerste foto dag 1 lv2 ,.tweede foto dag 7 lv 2 en derde foto dag 10 lv 2. Level 1heb ik gwwn foto.a gemaakt.
Dag 10 voltooid! Morgen beginnen met level: 2. Yeah! Zal morgen ook weer foto maken, denk niet dat die 3 dagen veel verschil uitmaken mja we will see.
gisteren ook begonnen, pff best pittig, vandaag kan ik bijna niet op mijn benen staan, dag 2 here i come!!
Spierpijn naar de eerste dag level 2 valt me reuze mee ! Straks kids naar school brengen en dan dag 12
Heb gisteren de eerste keer level 1 gedaan. Vond het wel meevallen moet ik zeggen. Ik heb wel altijd gesport dus ben niet helemaal bij nul moeten beginnen. Heb een beetje spierpijn maar niet echt noemenswaardig
Heb net dag 2 van level 1 er op zitten. Ging al beter als gisteren. Even een vraagje, als ik die oefeningen op m'n rug doe (buikspieroefeningen) heb ik zo enorm veel pijn in m'n onderrug, net boven m'n billen. Alsof ik op m'n botten lig.... Weet iemand hoe dit kan komen? Ik lig trouwens gewoon op een vloerkleed, dus niet op de grond. Zou zo'n matje beter zijn?
Ik heb idd een yogamatje Sannebc en nergens last van, nou ja voel momenteel alle spieren hahahahaha maar geen pijn in m'n onderrug.
Inderdaad op een yogamatje, en probeer je bekken een beetje naar voren te kantelen, dan is de druk wat beter verdeeld. (Hielp iig bij mij heel goed)
Hey meiden, Interessant programma! Heb weinig tijd om (weer) naar sportschool te gaan maar heb wel nog wat zwangerschapskilootjes die eraf mogen! Heb net even stukje level 1 gekeken, ziet er goed uit.... Is er bij jullie echt al resultaat zichtbaar?! Ik ga vandaag, als de kleine man het toelaat, maar eens speuren naar een matje en gewichten
Matje en gewichten zijn voordelig bij Action ! Overigens wel gewichten van 1 kg, zelf wilde ik liever 2 kg, maar die waren hier niet. Zag ze gisteren bij Scapino, daar waren ze maar liefst 25,-
Ahhh ok! Dan vandaag maar richting Action, hopelijk hebben ze ze nog! Met welke gewichten doet zij het dan? 1 kilo lijkt me prima om mee te beginnen na enkele maanden inactief te zijn geweest
Zijn 2,69 volgens mij en een matje 3,99. Weet niet welk gewicht zij gebruikt, maar geeft ook niet zoveel natuurlijk, je moet doen wat je zelf kunt! En met 1 kg. starten is prima hoor, startte zelf met twee flesjes water ! Weet niet hoeveel dat weegt.