30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Nee dat heb ik af en toe ook nog hoor. En de ene dag lukt alles moeiteloos en de volgende dag moet ik er weer meer moeite voor doen. ligt er denk ook net aan wat je die dag voor de rest heb gedaan.

2. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Ik heb met dat rondje geen moeite gehad, maar met de cardio in level 2 eigenlijk iets meer. Daar zit dan bijvoorbeeld jumping planks in icm dubble rope jump...pfff pittig! Maar pittig is goed :)

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik heb nu dag 2 er op zitten. ik vind de eerste cardio ronde pittig als ik dat gehad heb en dan daarna verder gaat gaat het eigenlijk heel goed... en hou ik het ook goed vol.
    ik vind het heeerlijk:D ik denk echt dat ik dit wel vol kan houden.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Pfff dag zes erop nu.
    Na een dagje rust is het moeilijk je motivatie weer terug te vinden. Jammer. Denk dat ik nu maar gewoon doorbeun dus.
    Nu lekker bankhangen.

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Heb vanmiddag eindelijk sportschoenen gekocht.. xD zometeen uittesten. :p eerste x lvl 2! ben benieuwd :D

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik zou dag 5 doen....maar ik ben zo verkouden....alles in mijn hoofd doet zeer! Sla maar een dag over :(

7. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net dag 8 level 1 gedaan. Ik vind ook het eerste gedeelte van level 1 het zwaarst, maar ik houd het wel vol. De ene dag inderdaad makkelijker dan de andere dag.
    Ik denk dat ik morgen een dagje rust neem. Ik ben nu 7 dagen achter elkaar bezig geweest en een dagje rust is ook wel goed voor de spieren.

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dag 7 zit er hier op. Maar help, sinds gisteren krijg ik steeds steek in mijn zij, dan kan ik het in principe qua vermoeidheid nog wel volhouden, maar dan speelt dat me parten, balen. Adem ik verkeerd? Vind dat sowieso altijd lastig, wanneer ik in of uit moet ademen. Verder ging het wel lekker op zich vandaag weer. Nu lekker een douche!!

9. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè, vervelend. Beterschap! Ik kan me goed voorstellen, dat je een dag overslaat.

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Heb je misschien net gegeten?ik krijg het ook altijd als ik te snel sport nadat ik heb gegeten.

Ik heb vandaag dag 10 van level 1 gedaan. Morgen eindelijk level 2. Level 1 kwam me nu mijn neus ook wel uit

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Dag 8 Level 1 zit erop. :D Nog maar 2 dagen level 1. Nooit gedacht dat ik zo ver zou komen. Ik haat sporten namelijk.

@Gejanne1. Die pijn in mijn zij heb ik ook twee dagen gehad. Vreselijk. Maar na twee dagen was het over. Moet wel zeggen dat er een rustdag tussen zat dus misschien was die rust wel even goed.

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Had mn eten al twee uur op, vorige keren deed ik het op hetzelfde tijdstip! Kijken hoe het verder gaat!

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Het begon bij mij juist na een rustdag ;)

14. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Gejanne het kan zijn dat je idd niet juist ademt... Ik vind het alleen moeilijk uit te leggen op papier. Iig neus in mond uit... haha!

Zooo ik heb dag 5 level 2 gedaan, ik ben precies op de helft van 30 days...haha. Heerlijk weer, per vandaag toch maar eens begonnen aan eiwitshakes. Baadt het niet dan schaadt het ook niet dacht ik maar. En die dingen zijn best lekker. Hopelijk helpt het mijn spieren echt sneller herstellen en dus sneller opbouwen...

Morgen dag rust ivm intensieve fysiotraining en dan begin ik er donderdag ochtend weer mee... zo kan ik mijn ritme weer omdraaien. Ben echt benieuwd weer naar het resultaat straks na 20/30

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

volhouden de ene keer gaat het bij mij ook beter dan de andere, ik heb dat ook altijd met het 'gewone' sporten ...

Zo, ik heb lekker gepumpt en cxworx gedaan... Nu op de bank, dat heb ik verdiend dacht ik zo haha

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    pfoee vond lvl 2 pittig! Maar heb het gered! :D

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Net dag 8 level 2 gedaan. Na een dagje rust, gaat het cht stukken beter! Alles volle bak met de moeilijke dame mee kunnen doen.
    Mijn armspieren gaan heel hard. Ff een foto gemaakt. Is na het trainen, dus spieren zijn aardig oprekt.

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    sorry meiden had 9pagina's gemist dus niet alles biijgelezen :)

ben net klaar met dag5 - level 1, even bijkomen en zit alvast level 2 te kijken..
    lijkt me zoooo zwaar!!

nu maar snel douchen :)

19. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Aszz! Wat een spierballen krijg je joh! Super.

Gejanne, vervelend die pijn. Geen tips, maar hoop wel dat t overgaat.

Hier vandaag 1e dag Lvl 2. Ik vind het een leukere workout eigenlijk. Maar misschien ook omdat ik 1 wel gezien had. Qua cardio vond ik hem veel beter vol te houden, qua kracht stuk zwaarder, maar kon hem eigenlijk best goed bijhouden. Ik zie nog steeds weinig lichamelijk, maar ik heb nu wel een foto gemaakt, zodat verschil misschien duidelijker wordt voor mezelf, want m'n man ziet het nl wel. Maar ik voel me wel lekkerder. Dat is een dikke plus. En uk ben heel trots dat ik eindelijk is iets volhou!

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Dag 7 gedaan, gaat goed...al ben ik blij als ik naar level 2 kan, begint nu wat te vervelen

Deel Deze Pagina