30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

mvm jij bent voor eitwitten? Haha ik twijfel nog...ik heb hier die zakjes ook liggen;)

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes :)! Misschien idd verstandig om het maar even te laten...

Jullie allemaal heel veel succes & zet hem op!

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nou ik ben twee kilo aangekomen.
    Ik laat de weegschaal maar mooi even voor wat het is hoor, want daar raak ik mijn motivatie van kwijt.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik ben ook een halve kilo zwaarder dan normaal. Ik heb daarna ook de weegschaal niet meer gebruikt :D:D:D Erg demotiverend. Waar het mij wel om gaat is de centimeters en het duidelijk losser zitten van kleding!

Hoop dat je doorzet.

5. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    He he eindelijk dag 10 erop zitten was zo klaar met level 1.
    Volgende week beginnen met level 2 we gaan namelijk een weekend weg met een grote groep dus dat maar even geen Jillian :p

En ik kom trouwens ook alleen maar aan en heb zo ontzettend veel trek in chocolade en andere snacks:(
    Weet iemand hoe dat kan?

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Natuurlijk zet ik door. Ook al kom ik er van aan het is nooit slecht om te bewegen.
    Ik moet mijn dagelijkse snoepaanvallen sowieso ergens mee compenseren toch?
    Als spieren een geheugen hebben betekend dit ook dat mijn paardrijbovenbenen weer boven water gaan komen. Dat is al gauw goed voor twee kilo extra :D

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Geen Ukkie, ik heb hetzelfde :x

8. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    :( Ben ik in ieder geval niet de enigste:p

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb vandaag ook zo'n dag dat ik me mega voel... Als ik in de spiegel kijk pffffff. :)

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even een vraagje meiden nog.

Hoop volgende week te kunnen beginnen. Begin nu gelukkig weer een beetje op te knappen al zit mijn oor nog steeds kei dicht, erg vervelend.

Liggen jullie voor de laptop of pc als jullie de oefeningen doen want anders zie je niks en ik kan ze echt nog niet uit mijn hoofd haha.

En ik hoor sommigen over alternatieve oefeningen als de echte oefening te zwaar voor je is. Waar kan ik die alternatieve oefeningen vinden of doet zij ze ook voor?

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff vandaag ongi geworden en alleen maar zin in chocolade, koekjes, magnums en chips.. Maar ik zit braaf aan mijn flesje crystal clear :)

MamavanJordy: Ik zet de laptop inderdaad op de eettafel en ga ervoor staan/liggen.. Ik luister eigenlijk vooral en dan weet ik wel wat ik moet doen.. Komt goed, na 3 dagen kun je het dromen!!

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Door intensief sporten kan vet worden omgezet in spieren. Spieren wegen zwaarder dan vet. Daarnaast kan het zijn dat je lichaam reserves op slaat,dit zie je vaak bij mensen die een lange tijd te weinig voedingsstoffen tot zich nemen en na een tijd weer wel,dan houd het lichaam zoveel mogelijk vast voor als er weer een ‘crash’ periode aankomt.

13. hannez91

hannez91 Lid

23 mrt 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    Dag 3/30 overleefd :) Het gaat steeds beter en het voelt echt goed! Het meeste last van mijn bovenbenen, maar als je eenmaal bezig bent valt het ook wel mee. Ik dank jullie voor dit motiverende topic!

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

tuurlijk kan dat wel. bij normaal sporten uitgaan van 3/5 dagen zit je op ongeveer 125/135 gram eiwitten per dag.. door eiwitrijke producten te nemen kun je dit makkelijk uit je voeding halen

brood, granen, zoals rijst en pasta. peulvruchten, zoals bonen en linzen, noten. Vlees, vis, kip. Melk(producten) (kwark), kaas, eieren (en dan niet het geel maar wit natuurlijk anders kun je last krijg van hoog cholesterol.

15. LittleMonsters

das een fabeltje en kan dus ook niet..

Vet kan niet omgezet worden naar spier. Vet kan gebruikt worden als energiebron voor spieren.

16. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Hier ook alleen maar aangekomen en totaal geen verschil te zien aan mn buik, benen, zwembandjes etc. Niet echt motiverend maar ik zet door!! En ik weeg me pas weer op dag 10 level 1 (heb net dag 7gedaan)

Ik hou de cardio nog niet helema vol, mijn kuiten gaan dan heel erg branden en krijg kramp! En het opdrukken lukt maar 5x ofzo.

Ik heb trouwens al eens gespiekt bij level 2 maar dag gaat me nooit lukken! Ik kom niet eens met mijn vingers bij mijn tenen als ik mn benen gestrekt houd?

17. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik ook niet hoor....ben zo'n stijve hark wat dat betreft.
    En sport regelmatig maar met cooling down enzo kan ik een hoop dingen niet hoor. :D

18. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Gisteren wederom overgeslagen, omdat ik een uur Bodystep gedaan heb.. Via het Les Mills programma is dit een vrij zware les, cardio, squaten, lunches, enzo.. Vind dit dus prima ter vervanging van 30 day shred. Vandaag heb ik ook weer Steps gedaan, maar vanavond ga ik deze er nog wel even bij doen.. Zaterdag is mijn 10e keer en dan zondag weer een rustdag!

Laatst een avond echt pijnlijke benen gehad, dis icm mijn eigen trainingen is het denk ik iets te veel. Door de eiwitshakes krijg ik allemaal puistjes, dus daar moet ik ook even wat andere voor bedenken. Misschien dat eiwitten uit mijn eigen voeding voldoende is=

19. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Smnee: Ja ik ga me er gewoon maar aan wagen, zoals ik al schreef baadt het niet dan schaadt het niet.

@LittleMonsters: Ja tuurlijk;) uiteindelijk kun je die eiwitten wel in de goede hoeveelheid aan je voeding toevoegen, maar dan moet je echt wel veel meer nemen. Plus dat dus de eiwitpoeder in shake vorm veel sneller in je lichaam opgenomen wordt. Maar uiteraard moet iedereen doen wat ie zelf prettig vindt.

20. LittleMonsters

#1040 LittleMonsters, 24 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2013
    dat valt echt reuze mee hoor.. in 1 bak kwark (450gram) zitten nog meer aantal eiwitten als een shake..

oh en tip als je dan toch wel aan de eiwitshakes gaat.. haal ze dan niet bij de tuinen... dan ben een dief van eigen porto..

Deel Deze Pagina