Op zich hoef je inderdaad niet heel veel extra te eten om genoeg eiwitten binnen te krijgen. @ Mvm, hoe lang gebruik jij het al en welke? Ik heb gelezen dat een isolaat (zuiverder) beter werkt, en ook minder puistjes van krijgt. Dus zit te denken deze via internet te bestellen.
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.... Ik was idd begonnen met kwark ipv een shake, maar ik zit meteen met puistjes Benieuwd of iemand het gebruikt.... Of ervaring heeft...!
Vandaag even een "rustdag" Ga ik nu voortaan iedere woensdag doen. Ik fiets namelijk dan al een heel stuk met zoonlief (vandaag 15 km) en 's avonds ga ik ook altijd nog minimaal 5 km wandelen met een vriendin. Vorige week had ik er ook nog bij geshred maar dat was teveel van het goede dus vandaar dat ik woensdag over sla. Morgen fris en fruitig dag 5 van level 2. Heb net ook de bodyrevolution, 6 weeks 6 pack en ripped in 30 gedownload. Denk dat ik een van de laatste twee ga doen hierna. Zat trouwens in de download ook een boek. Zat even te lezen en ze schreef dat je absoluut geen broccoli, bloemkool, spruitjes en andere kolen mag eten in je dieet. Vraag me echt af waar dat op slaat. Lijken me geen slechte dingen (ga haar dieet sowieso niet doen want is een 1200 kcal dieet en in mijn ogen dus crashen) Staan wel wat lekkere recepten in die ik wil uitproberen.
Ik heb het programma gedownload en op een stick gezet en deze plug ik in mijn soundbar, zo kan ik op de tv meedoen.
Ik kan gelukkig via de youtube app de filmpjes naar onze tv toe 'zenden' via wifi zodat ik het ook op de tv kan zien. Vanavond dag 9 level 2! Ben er weer klaar voor.
heb je een pb gestuurd.. via internet heb je hem binnen 30 minuten binnen voor 0 euri Alleen ff op dvd branden of op usb zetten en in de dvd spelen duwen en voila
Meiden ik kan wel janken. Vandaag dag 9 gedaan van level 1 en ik heb mijn foto's vergeleken maar ik zie amper verschil. Ik ben zo goed bezig, elke avond dit programma plus 2a3 keer per week hardlopen (wel beginners). Wanneer zie ik nou resultaat. Ik zie allen lichtelijk wat meer vorm in mijn armen. Qua gewicht weeg ik nog hetzelfde. Qua eten eet ik hetzelfde als hiervoor. Misschien iets minder snoepen. Dan zou je toch resultaat moeten zien na 9 dagen? Ik zet door maar dit is wel een enorme domper......
Ik moet ook nog vandaag en heb zo geen zin...ga t toch maar doen anders heb ik spijt straks.... Hoe doen jullie die foto's naast elkaar zetten?
Pasja83, heb je ook jezelf opgemeten rond je arm, taille, heupen, en bovenbeen? Qua gewicht verlies je niet zo veel namelijk. Door het trainen verlies je vet, maar wordt er meer spierweefsel aangemaakt. Spierweefsel weegt ook zwaarder dan vet. Hoeveel snoep je trouwens nog?
Ik heb me helaas niet opgemeten. Ik heb geen meetlint in huis. Ik snoep ongeveer om de dag iets. Een koekje of een paar dropjes. Vandaag heb ik helemaal niks gesnoept. Voor de rest eet ik gewoon brood, fruit en groente en drink ik thee of water en maximaal twee koffie met suiker en melk.
Kop op dames! Doorzetten. Het resultaat komt echt! En misschien even je eetpatroon onder de loep nemen. Wellicht anders ontbijten en lunchen. Na 18 uur niet meer eten etc. Hier vandaag dag 9 gedaan. Nog 1 dag en dan naar level 3! Ben nu wel klaar met level 2 haha. Jammer genoeg heb ik vrij veel last van mijn rechterkuit. Nu been even omhoog.
Ik zit ook zin te maken voor dag 8 level 1 ... Maar ik kan dus het snoepen echt niet helemaal laten Zie ondanks dat toch wel verschil volgens mij, in gewicht ook niet, maar dat is dus niet verwonderlijk!
Pasja83: Dat is echt balen, ik begrijp dat dat je motivatie behoorlijk laat dalen. Jammer dat je niet hebt opgemeten,µisschien toch een meetlintje gaan kopen! Heb je je fotos in de club gezet, want wellicht zien wij wel verschil wat je zelf niet ziet. Wat betreft je eetpatroon, kijk eens op Welkom bij ValtAf.nl daar kun je precies bij houden hoeveel calorieen je eet. Het is namelijk wel belangrijk om meer te (gezond) eten omdat je ook veel meer verbruikt. Zeker als je ook nog eens hardloopt! Daar kun je je verbruik in rust uitrekenen. Dat moet je minimaal eten en daarbovenop dan dus nog datgene wat je aan beweging verbruikt! Als je te weinig eet kan je lichaam daar ook op reageren door alles op te slaan. Wat betreft na 18uur niet meer eten is een fabeltje... Het ligt er maar net aan wat, maar het is sowieso niet goed om heel veel te eten 's avonds. Ik ben blij, want ik heb toch vanavond nog d6 l2 gedaan! Ik zou eigenlijk overslaan vandaag ivm fysio, maar die valt me nu eigenlijk mee, dus dacht ga er gewoon voor. Des te eerder ben ik klaar met level 2... Heerlijk!
Tip voor meetlint: bij de karwei/praxis/gamma etc kun je altijd zo'n gratis lint pakken en meenemen Of met een rolmaat jezelf opmeten
Ik ga nu pas voor dag 3 l1 maar liep vandaag de hele dag ongemakkelijk vanwege de spierpijn! Pfff, mijn benen!!!
Vandaag weer gepumpt ipv schred net wel m'n eerste eiwit shake genomen, ben benieuwd of dit het allemaal 'sneller' laat gaan