Thanks dames. Ik voel me alweer een stuk beter. Ik heb me maten gemeten met een touw en dat langs een meetlint. Hopelijk zie ik daar resultaten mee over 10 dagen.
Ik heb van die zakjes van hardbody, volgens mij gekocht bij kruidvat. Ik had er net een die smaakte naar bananen milkshake van de macdonalds
Ik vind ze ook niet vies smaken hoor, eigenlijk best lekker! En het geeft mij ook nog wat extra gezonde calorieen zodat ik wat meer op het goede aantal kom! Want ik hou het dus bij en kom soms gewoon niet aan genoeg...
Die van de Tuinen, was nu in de aanbieding voor 19,95, dus voor mij reden om toch eens een bus te proberen. Het blijft een hoop geld...
meiden wat zouden jullie doen,ik heb gister een rustdag gehad in verband met bedrijfsuitje.. ik heb dat toch wel wat chips en snoep gehad...... vandaag 2x de workout doen? (vanmiddag en vanavond) of gewoon 1x ik ga straks ook maar eens bij het kruidvat kijken voor eiwit shakes
Meis gewoon 1 keer doen!! Ik snoep gewoon in het weekend en let sowieso niet extra op me eten en toch zie je heel veel verschil.
Gewoon 1x doen hoor. Ik ga vanavond de workout doen, tenzij ik straks toch nog tijd heb. Maar wil eerst eens het huishouden doen.
Trouwens een vraag over de shakes, neem je dit 1x ter vervanging van een maaltijd of neem je het naast je dagelijkse hoeveelheid voeding?
Hier vanmorgen al dag 3 van lv3 gedaan! normaal op donderdag sávonds maar dacht doe het nu alvast. dan kan ik rustig babyboom kijken haha.
Zo, dag 4 level 2 gedaan.. merk dat het me alweer een heel stuk makkelijker afgaat dan eerst!! en.....ik zat vandaag voor het eerst in ruim 2 jaar onder de 72 kilo!!! En dat terwijl ik gisteren mezelf een stuk chocola heb gegund