Ja, ik merkte op dat ik binnen 5 minuten cm's slanker leek. Nu trek ik iets aan wat precies goed aansluit en duidelijk de vorm van min lichaam weergeeft. Ik heb ook geen foto's geplaatst. Maak ze wel, misschien dat ik ze later nog plaats. Durf eigenlijk niet..
Tja wat betreft eiwitten overschatten, ik ben van mening dat het zeker wel wat uitmaakt voor je lichaam als je zoveel van je spieren vraagt als wij nu doen. En dan heb ik dit advies van een (Ex)collega sport instructeur met veel ervaring, dus daar ga ik dan iig vanuit. ZOals ik al eerder zei, moet je allemaal doen waar je je goed bij voelt. Ik voel me er goed bij om het te proberen, want merk dat ik dus niet voldoende uit mijn gewone voeding haal omdat ik anders voor mn gevoel mezelf moet volproppen Wat betreft foto's maken, ik doe het idd ook elke keer in dezelfde lingerie, zodat het verschil iig niet van de kleding kan komen... Ik baal nu ook wel een beetje, want heb stiekem toch gemeten tussendoor (dag6level2) en zoveel als er in de eerste level af is, zo weinig tot niks nu...grrrr... Maar ja we gaan gewoon door! Ik neem nu toch vandaag een dagje rust voor de zekerheid, gisteravond toch geshred na mijn fysio behandeling en vannacht beetje verkeerd gelegen dus voel mijn lichaam heel erg. Plus dat ik morgen ochtend weer wil doen en anders heb ik er nog geen 24 uur tussen zitten...
inderdaad! ik ben van plan de foto's steeds in mijn nieuwe bikini te maken, want dat is mijn motivatie
Geen nieuwe bikini hier, maar een houd vodje hahaha. Maar goed. Mijn onderbuik is toch geen echt beginnen aan. Dankzij de KS word het nooit echt helemaal strak meer. Heb ook zo'n vage deuk in mijn buik zitten. Maar bedankt meiden, maar jullie zeggen het toch niet om me gemotiveerd te houden heh?
ik heb diezelfde deuk en ik heb er ook een rare bobbel boven.. ik zal misschien nooit meer helemaal strak worden maar alle beetjes helpen
Merken jullie al verschil aan je benen en billen?! Want daar gaat het bij mij om. Ben vanaf deze week opnieuw begonnen want had het 2 keer gedaan en toen weer niks van gekomen omdat ik al sport in de sportschool. Maar wissel het nu af met het sporten in de sportschool. De dagen dat ik niet naar de sportschool ga doe ik shredden. Dus deze week begonnen en 1 keer gehad omdat ik maandag en woensdag naar de sportschool ben geweest dus heb alleen dinsdag gedaan en dan vanavond reken ik gewoon als dag 2 en morgen 3 enz.
PFff jaa die benen en billen, dat is bij mij ook het probleemgebied en gaat toch echt wat langzamer dan mijn buik. Maaaar moet zegge; ik zie eindelijk mijn hamstrings tevoorschijn komen (voorheen had ik zegmaar van die platte benen ) en mijn billen worden echt een stuk ronder en steviger! Maar duurt gewoon wat langer!
Ja duurt lang he want ik sport nu al maanden een paar keer per week in de sportschool en merk wel als ik mijn benen aanspan dat de spieren al steviger zijn maar als ik naar mijn benen en billen kijk lijkt het niet echt steviger te zijn. Dat is het enige puntje aan mijn lijf waar ik niet tevreden over ben want heb echt zo'n vetkwabje onder mijn billen zeg maar. Pffffffffffff hahah! Al verklaren mensen mij voor gek dat ik zoveel sport maar zelf heb je altijd wat aan je lichaam waar je niet blij mee bent en dat is bij mij die benen.
Nou ik doe eigenlijk alleen groeplessen in de sportschool. Bodypump is dus veel squats en lunges Bodyshape doe je heel veel verschillende oefeningen voor benen en billen. Denk ook dat ik het meer moet gaan combineren met krachttraining maar moet ik eerst even een schema aan de instructeur gaan vragen en uitleg over de apparaten want sommige snap ik niks van hahahaha.
Nou de Shred werkt bij mij dus echt wel goed ook voor mijn benen en billen... Begin volgende week weer foto maken na level 2, dus dan zal ik het wel zien denk ik, voelen doe ik het al wel.
Ikke ook! heb gewoon weer een maatje 40 aan !! pas nog niet alle broeken van maat 40 maar dat doet een mens goed zeg!
Ik ga gewoon voor Whey, en niet voor die shakes van het Kruidvat. Nu nog verder zoeken naar een biologische variant.... Ben er wel een beetje huiverig voor, want ik ben héél slecht in vieze drankjes. Heel snel kotsneigingen...
Dan ga ik gewoon doorzetten met shred naast mijn sportschool. En ook maar een instructeur op de sportschool aanspreken. Denk dat dat nog het beste is en dat hij precies kan vertellen hoe of wat. Zit al strak in mijn vel maar die benen mogen gewoon wat mooier. En de zomer komt nu wel erg dichtbij he
Ik merk het heel erg aan mijn benen, niet aan mijn billen. Vooral de hamstring en mijn kuiten zijn behoorlijk gespierd aan het raken. Billen heb ik amper helaas, dus daar valt niet zoveel aan te liften/trainen. Ik heb deze whey shake besteld, een proefzakje. Is even wat veiliger. https://www.pasioingredients.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_ID=350&ParentCat=23