Partypocker goed dat je toch bent gaan sporten!! en ach je moeder zou zich straks verbazen hihi! Alvast gefeliciteerd!!
Dag 9 level 1 gedaan. Bijna verder met level 2 en dat komt goed uit, want ik ben deze oefeningen best zat .
Ik mag nog aan de bak vanavond, ook dag 9 level 1! En ben m ook behoorlijk zat haha, maar goed, nog ff doorbijten!
Nou, na een drukke week, vanavond dag 5 gehad van level 1. Wat zijn jullie trouwens lief in je commentaren, zo fijn!
Vandaag gelukkig minder spierpijn en loop weer normaal! Yes dag 4 zit erop!!! *nog een lange weg te gaan *
Vandaag een pauze ingelast, even lekker sh'bam gedaan morgen weer shredden partyrocker ik zie echt wel verschil.. Je lovehandles zijn veel minder!
Partyrocker ik zie echt wel verschil hoor! Ik zie bij mezelf ook nauwelijks verschil maar anderen zien het blijkbaar wel. Ligt denk ik ook aan hoe je naar jezelf kijkt (en hoe je moeder kijkt blijkbaar ).
zo net dag 6-level 1 lekker in de achtertuin gedaan.. ik zie bij mezelf nog niet echt iets veranderen, maar ik zal maandag na dag 10 een nieuwe foto maken en hoop dan toch wel wat te zien
Dag 2 level 2 gedaan. Gisteren gespijbeld. Was zo laat thuis. Maar vandaag weer verder. M'n vader zei vandaag dat hij zag dat ik afgevallen ben. Het is pas 1 kg, maar ik merk wel dat t wat strakker wordt, t gaat me ook om de cm en niet om de kg.
I did it again Het is laat en had ook echt geen zin, maar toch maar gedaan Nog 1 x level 1 yeah! Nu douchen !!!
Zojuist me toch nog tot de 7e dag weten te zetten.. 2 dagen overgeslagen, oeps, ivm andere sport. Ik zie ook nog geen verschil.. Was wel van 66,7 kilo naar 67,2 kilo (zwaartste gewicht na zwangerschap) gegaan, nu weer 66,7.. Ik weet wel dat je wat meer kan gaan wegen, maar uiteindelijk is het wel belangrijk dat mijn gewicht omlaag gaat. Mijn ideale gewicht is 62 kilo bij een grotere spiermassa die ik ik heb, dit is ooit berekend..
Hier 3 dagen niet kunnen shredden ivm drukte en veel te moe zijn om mezelf te dwingen om zo laat nog te shredden. Maar vandaag dag 2 van level 2 gedaan en ik voel me heerlijk. Nu gewoon stug door blijven gaan en hopelijk niet zo een druk agenda als de dagen hiervoor.
Pffff net dag 7 level 2 afgerond. Gisteren een dagje rust gehad maar merk dat ik het niet lekker vind, vond het vanmorgen een stuk zwaarder... Maar goed heb het weer gedaan, ben nu al eigenlijk wel toe aan level 3 al denk ik dat ie veel zwaarder is weer. Goed bezig allemaal!