Zo dag 5 level 1 zit erop! Dag 1 was pittig maar mijn conditie is na 5 dagen al zoveel beter!!! @partyrocker: Moooi!!!
Partyrocker, jij hoeft niet meer te shredden hoor fijne avond! Hier dag 3 level 2. Ik kon hem op YouTube ineens niet meer vinden. Heel vreemd..... Maar t is goed gekomen.
Zo dag 7 - level 1 zit er ook weer op Heerlijk.. Nu douchen en dan lekker de bank op.. Vriendlief zei dat mijn lovehandles al minder zijn geworden.. He better be right!!!!
Kop op meis, volhouden In het begin kun je inderdaad vocht vasthouden en dus wat flinker lijken.. Komt goed!! Echt waar
Ik hoop het. Voel me net een olifant, maar het zal vast beter worden. Dat herhaal ik ook steeds in mezelf
Zo ik doe ook weer mee. Ben toch even nog begonnen met een paar dagen level 1 en dan wil ik zondag of maandag naar level 2 gaan. Ik voel wel dat ik alles beter vol kan houden ondanks het kwakkelen van afgelopen week! Succes allemaal
Hoelang kan dit duren dan? Ik heb er ook erg last van... (Bijgekomen) Zo moeilijk om vol te houden als je niet eens verschil ziet (en je zelfs dikker lijkt!)
Partyrocker, gefeliciteerd! Super leuk jurkje..staat je goed! Krijgen jullie ook zoveel energie er van? Heb me in geen tijden zo fit gevoeld.
Ik voel me sinds dien wel beter in me vel! en ben wat minder bezig met 2de krijgen soort afeliding ook wel lekker moet ik zeggen.
Hier vanaf vanavond begonnen, vond vooral de cardio zwaar. Ik haat haat haat sporten en heb doorzettings vermogen van 0 komma 0. Dus hoop echt dat ik dit ga volhouden. Deze week is mijn man vrij en heb gezegd dat hij mij elke dag moet stimuleren voor de workout. Vind het opmeten een beetje lastig, dus hoop dat het goed is gegaan. taille: 89 buik: 101 gewicht: 92,2