Even een dipje...heb dag 8 van level 1gedaan en denk wel wat te zien hoor. Alleen de weegschaal vliegt omhoog en nu weet ik dat spieren zwaarder xijn maar ik wil echt niet meer naar de 70 kilo... Hoe ging het verloop van aankomen/afvallen bij jullie?
Hoi dames, Gisteren level 2 afgerond en hier is het tussentijds resultaat. Ik ben er blij mee, ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
Heb ook alvast ripped in 30 en 6 weeks 6 pack gedownload voor als ik met shred klaar ben. Net even foto's vergeleken van dag 1 en 11 en zie wel verschil (nou moet ik sowieso eeuwig sporten voordat mijn buikrol eraf is maargoed dus iemand anders ziet het verschil misschien niet) Vandaag dag 17!
Zo, dag 1 level 2 zit erop. Het meeste heb ik met Anita meegedaan. Ik vind hem fijner dan level 1. En dan nu lekker douchen, want pffff ik heb het heel erg warm .
Dank je wel! Ik ben er echt heel blij mee. Dames die al een tijdje shredden, slaan jullie weleens een dag over? Ik heb het tot nu toe niet gedaan, maar soms heb ik het idee dat het voor mijn lichaam niet verkeerd zou zijn. Ik merk dat mijn lichaam geen tijd heeft om zich te herstellen en ik vraag mij af of het wel goed is, maar ik mag van mijzelf geen dag overslaan. Soort van dwangmatig bezig.
Als je echt behoefte hebt aan een rustdag, gewoon nemen hoor.. Maar het is natuurlijk ook wel even bikkelen, vooral als je niet gewend bent te sporten. Ik zou zelf nooit 30 dagen achtereen sporten, ik ga voor een rustdag na iedere 5e dag.
Ik heb de laatste dag van level 1 net achter de rug. Dus ik kan op voor level 2. In de club ook een foto geplaatst. Ik zie al wel een klein beetje verschil, maar het mag zeker nog meer! Ik vind het trouwens een heerlijk gevoel iedere dag als ik het weer achter de rug heb! Vaak doe ik het gelijk 's morgens als ik op sta.
Pfff lange avond gisteren. Was ook gelijk mijn enigste rustdag van de week, dus mijn overgang naar level 2 gaat zonder rust. Voel me vies. Na al die hapjes en drankjes heb ik het gevoel alsof ik zwaar gezondigd heb .
Nee, ik sla geen dag over, dan zou ik me juist schuldig voelen. Dus ik ben doorgegaan, ondanks de enorme spierpijn die ik in de eerste week had.
Ik merk dat als ik een dagje oversla, mijn gewicht ineens een kilo of wat naar beneden gaat. Ben sinds ik gaan shredden 3 kilo kwijt en vandaag begin ik met mijn dag 1 van level 3. Ik wil dus 1 keer in de week een dagje rust inlassen. Kunnen mijn spieren ook goed herstellen.