Dat doe ik ook. 6 dagen shredden. 1 dag rust. Merkte dat daarna mijn spieren ook veel minder aan het protesteren waren. Laat alleen de 2kg dumbells maar even liggen. Ik hoef geen gespierde armen , dus haal de 0.5 kg dumbells of de 1kg. En een sportmatje. Vanmiddag komt mijn zusje hierheen. Die ook aan het shredden is. Dan gaan we samen eventjes elkaar er doorheen helpen.
Haha dat motivatieplaatje ging mij eigenlijk om de tekst niet om het lichaam... is mij idd te dun. Alhoewel ik dat andere filmpje niet echt mooi vind om te zien. DIe zijn mij te gespierd... Ik zit klaar voor dag 8 level 2. Goed bezig allemaal... en als je het gevoel hebt dat je een rustdag moet nemen, moet je dat natuurlijk vooral doen...!
Hmmm level 2 is in 1 keer verdwenen van youtube...?? Dan maar via de gedownloade manier op de playstation!
Ok, elke week 1 dag rust lijkt me idd niet verkeerd voor je spieren en gewrichten. Het gaat mij niet om de spierpijn, dat stadium ben ik lang voorbij. Ik merk dat mijn gewrichten het zwaar hebben. Ik ben mijn hele leven aan het sporten, dus ben wat dat betreft wel wat gewend. Maar Ik tennis nu 2 x per week en shred daarna ook nog eens en dat haakt er soms in, vandaar dat ik me afvroeg of ik misschien 1 dag per week niet beter kan overslaan. Maar goed, tot dusver geen dag overgeslagen en jeetje wat een verschil! Vandaag starten met level 3. Ben benieuwd!
Nikske: Ik doe het altijd via youtube op tv, maar daar kon ik hem dus niet meer vinden, terwijl ik voorheen level 2 als eerste kreeg... Maar het is gelukt! Kiwi1: Ik vind het ook lastig hoor om nog te shredden als ik een uur heb paardgereden (flinke training) dus meestal sla ik dan ook over... Heb dag 8 erop zitten...pfff... ik ben zo benieuwd of ik weer resultaat zie... Hoop het wel maar tussentijds dus niet, komt misschien omdat het in level 1 zo hard ging...
Ik kon level 2 gisteren ook niet meer vinden. Dus heb het filmpje gepakt waar level 1, 2 en 3 in verwerkt was. Vanaf minuut 28 begint level 2.
Ik heb net de eerste van level 3 er op zitten. Oef! Slavendrijver, pffft. Eerst ook even die oefeningen onder de knie krijgen. Tempo ligt ook hoog!
Beautevil: wat knap!! Dat is heel wat gewichtverlies super gedaan!! Hier: net dag 8-level 1 erop zitten, ik begin het nu pas echt helemaal vol te houden dus baal er een beetje van dat ik dinsdag al naar level 2 ga want dat lukt dan waarschijnlijk niet zo lekker maar we zullen zien Eerst maandagavond eens een dag10 foto maken en kijken of ik iets zie..Wegen gaat helaas niet meer want zoonlief heeft per ongeluk met zijn houten speelgoedhamer het glas van de weegschaal gesloopt!!
Op een of andere manier kan ik me niet tot het shredden zetten. Vind het niet leuk om thuis bezig te zijn, ik ben meer van naar de sportschool gaan. Want als ik thuis ben en op de bank zit heb ik er gewoon geen zin in. Terwijl ik dat probleem nooit heb om naar de sportschool te gaan. Heb tijd zat maar de motivatie is er niet....zo raar want ga morgenochtend wel zonder problemen naar de sportschool. En daar heb ik dan wel zin in.
Hier andersom. Ik heb zooo geen zin om naar de sportschool te gaan. Zijn veel bekenden dus best gezellig, maar ik vind het heerlijk dat ik thuis kan sporten. Even kleertjes aan, hop een half uurtje bezig, douchen en klaar.