Maar ik heb elke x als ik thuis ben ja nu doe ik het even maar dan komt er weer van alles tussen of ligt de bank te lekker en dan word ik lui en gebeurt er niks meer. Maar morgenochtend als ik wakker word gaan de sportkleertjes aan en ga ik met plezier naar de sportschool. Misschien mezelf toch maar die schop onder me hol geven.
Ik sport nu zelfs smorgens vroeg heerlijk vind ik dat! maak me nu al druk om maandag haha(hoe verslaafd). Dan moet ik al vroeg werken en kan dan dus niet smorgens. smiddags maar doen want eind de middag wordt kleine gehaald en gaan manlief en ik stappen.
hier net 4 de x lvl 1 gedaan. door omstandigheden 2 keer niet gekunt. wel gister nog hardgelopen met evy! hoop dat ik het verder wel elke dag kan. hoe doen jullie dat? lukt het bij jullie ook wel eens een dag niet?
Helaas 3 dagen niet kunnen shredden doordat ik gewoon echt geen tijd had maar morgen ga ik er weer voor! Heb nu vakantie dus tijd genoeg
Annnddd done. Heb nu twee dagen even level 1 overnieuw gedaan en ga morgen aan de slag met level 2. Zit er weer lekker in en hoop dat de verkoudheid en dat gekuch vooral weg gaan! Successs
cherie tot nu toe dus 25 dagen achter elkaar zonder stop! dus hoop dat tot het einde vol te kunnen houden.
Nee hoor, geen weekendje vrij Net level 2 dag 2 gedaan. Gisteren dag 1, maar gelukkig vandaag amper spierpijn. Ik voel alleen mijn schouders wel. Vandaag ook een aantal dingen met Nathalie meegedaan. Het gaat lekker .
Hier nu 7 dagen bezig, vandaag pauze Merk dat het echt lekker gaat, ik kan nu alles zonder problemen volhouden en krijg er gewoon energie van Bij mijn man was er na 5 dagen al 1 cm van zijn buik af. Bij mij niets maar dat hoeft ook niet, ik ga voor een strak velletje en de spierballen
Heuj, vandaag dag 6 van level 2 gedaan, officieel ben ik nu over de helft! Ik heb gisteren lekker een rustdag gehad, dat was wel lekker. Ik merkte gewoon dat het vandaag weer wat beter ging. Ik denk dat ik dit level tot en met vrijdag blijf doen, dan zaterdag weer een rustdag en dan volgende week zondag met level 3 beginnen! Gisteren heb ik een jurkje aangedaan wat ik sinds de kerst niet meer heb gedragen, maar ooooooh wat stond die mij nu toch veel mooier dan toen! Ik werd er helemaal blij van - en weer rete-gemotiveerd!!
Ik kan level 2 nergens vinden. Ik ben nu bij dag 6 van level 1, maar was eens aan het rondkijken. En op You Tube kan ik alleen level 1 en 3 vinden. Weten jullie hoe ik dat kan doen?
Ja zie eerdere berichten, meerdere mensen konden hem niet vinden. Ik heb het gedownload maar geloof dat je wel de combi van level 1 level 2 en level3 kan openen en dan zoeken naar level 2... Ik ben vanmiddag toe aan dag 9 level 2.... Ik ben wel een beetje klaar met de planks... Dus zin in level 3 en zin om weer fotos te maken
AAAAH NEEEEE haha Ach ja komt goed... gewoon doorzetten! Wie weet doet de afwisseling me dan iig wel weer goed!
Oh absoluut! Ik heb zelfs een jurkje aangehad die ik alleen tijdens mijn zwangerschap durfde te dragen want toen was ik wèl trots op mijn buik. En nu zie ik er -al zeg ik het zelf- gewoon goed uit in dat jurkje! Jeeeeuj!
Ik ben vandaag begonnen, zwaaar dit wow. Dat ik geen conditie had wist ik maar dat het zo erg was. Heb 2x even op pauze geklikt omdat ik even een paar tellen moest bijkomen hoop dat dit snel niet meer hoeft
als ik op youtube zoek op 30 day shred krijg ik level 1 2 en 3 onder elkaar. net nog gedaan dag 5 zit er op! erg balen dat ik al op 7 had moeten zitten. maar ok.. ik ga echt proberen nu iig tot lvl 2 geen dag meer te stoppen! dinsdag wordt een lastige maar we zullen zien!