Vandaag de laatste dag van level 1 Zo naar de sportschool, daarna even shredden, en dag morgen lekker een rustdag!
Wow, mooi die centimeters! Mag toch wel een keer, die worstenbroodjes en mergpijpjes, je hebt een goede reden!
Goed bezig allemaal, dames! Gisteren level 3 dag 1 gedaan. Ik was er een beetje bang voor, maar het viel gelukkig mee. Wel zitten er veel push ups in en die moet ik vanaf nu met Nathalie meedoen, want push up's op mijn knieen voel ik niet meer meer, maar ze helemaal goed doen, dus echt als een plank met de billen die niet uisteken vind ik nog wel moeilijk om de hele tijd vol te houden. Maar dat zal wel moeten anders denk ik dat dat deze level niet veel voor mij zal doen. De laatste buikspieroefening, hangend op je zij kon ik gelukkig wel met Nathalie meedoen. Zijn er dames hier die alle push ups op de moeilijke manier doen?
WOW! Even gemeten. Borst is sinds 8 dagen shredden 7 cm vanaf. Buik 6 cm en mijn heupen 4 cm. Wel weer last van mijn knieen De dagen dat ik last heb ( zoals vandaag ) ga ik denk ik een 30 minuten pilates workout doen. Zoiets als deze: Pilates for Beginners - eFit30 - YouTube
Hier gisteren dag 3 van level 2 gedaan na 3 rustdagen. Ik had echt last van mijn knieeen. Gisteren het weer geprobeerd met andere schoenen en nu gelukkig geen pijn meer. Vandaag dag 4 van level 2 dus.
Oef heel wat pagina's gemist Voor mij is vanavond de laatste dag van level 1 en ben zooo benieuwd naar het resulaat hihi Alamea: woww dat zijn heel wat centimeters knap hoor!! schoenen: ik die het altijd op mijn bloten voeten en gelukkig nergens last van.. krijg ik misschien nog in level 2 of 3?!
Zijn er ook meiden die gewoon last van de knieen blijven houden? Ik heb echt veel pijn met lopen etc... wil ook zo graag verder met shredden maar gaat hem zo niet worden..
Heb je wel goede schoenen? Elke keer als je springt moeten je knieen een enorme klap opvangen. Daarom zijn goede schoenen heel belangrijk, je kan je knieen anders echt naar de k....e helpen.
Dank je, en ik had ze zo gemist die mergpijpjes Maar nu weer keihard gezond eten! @Nikske89: Level 2 bevat meer oefeningen waarbij er moet worden gesprongen, zowel staand als in plank positie. Op dag 9 begon ik opeens last te krijgen van 1 knie, maar ik merk wel dat het minder wordt zodra ik actief ben.
Dat heb ik inmiddels begrepen ja alleen een beetje te laat... Ik heb de hele tijd met blote voeten geshred dom he maar niet bij nagedacht... Ben dus beetje bang dat mn knieen al naar de ***** zijn
Wow goed bezig allemaal... Ik zit me klaar te maken (lees:zin maken) voor dag 10 level 2. Heb me vanmorgen gewogen, gemeten en fotos gemaakt (zie club). Gewicht is hetzelfde gebleven, taille weer een cm eraf, buik ook een cm eraf, heup/billen ook een cm eraf, alleen mijn benen niet... maar goed dat is mijn probleemgebied...haha Maaaar al met al erg tevreden! Vwb schoenen, het is idd van groot belang om goede schoenen te dragen. Koffieleut; denk dat als je je knieeen rust geeft en goede schoenen met demping gaat kopen, je het wel weer kunt proberen daarna. Vwb af en toe snacken en snaaien...moet toch kunnen? Leven moet wel leuk blijven vind ik dan he! Ik heb van het weekend erg slecht gegeten, zaterdag broodje kroket als avond eten en zondag friet met een snack van de snackbar. Ach ja, het kwam zo uit en dan probeer ik daar ook iets flexibeler in te zijn dan voorheen. Vwb het opdrukken op de moeilijke manier. Ik heb in level 1 echt gewoon op mijn knieen gedaan, nu level 2 vind ik het maar weinig opdrukken dus doe ik het op mijn voeten. Ben benieuwd hoe ik het in level 3 vol houd. Ik begin gewoon altijd op de moeilijke manier, dan kan ik altijd afzwakken...
Wauw! Wat zijn jullie allemaal fanatiek bezig! Ik heb net dag 6 van level 1 gedaan (verdeeld over 2 weken) Ik heb er de afgelopen tijden echt geen tijd voor gehad en als ik er wel tijd voor had was ik zwaar verkouden. Maar goed, nu dag 6 gedaan, vanavond weer een uurtje RPM en dan dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag weer. Dan zal ik ook weer eens een foto maken om te kijken of ik verschil zie.
Ik heb vandaag dag 1 van level 2 gedaan. Ik heb gister (na 10 dagen level 1) een rustdag genomen. Dat was wel even fijn. Maar vanmorgen was het wel weer even pittig. Nu de komende 9 dagen weer even aan de bak en dan weer een dagje rust. De push-ups zijn echt lastig ja. Ik kon er bij level 1 10 met Nathalie meedoen, daarna moest ik over op de knieën. Buikspieroefeningen doe ik allemaal met Nathalie mee. Dat is gewoon lekker door de pijn heen werken. Geeft me een gevoel dat ik echt wat doe. Als ik de makkelijke buikspieroefeningen doe, dan voel ik het bijna niet. MvM, je foto's zien er goed uit hoor! Bij je buik kun je echt goed zien dat het strakker is geworden. Ik ben in gewicht ook verder niets kwijt, maar kan het wel wat merken in mijn kleding. Dat vind ik het belangrijkste
Ja ik baalde wel even, na level 1 zo veel verschil dat dit verschil een beetje minder zichtbaar is...maar al met al ben ik zeker tevreden! Idd mijn kleding zit echt stukker beter of gewoon te groot Dat is waar ik het idd voor doe! Morgen dagje rust ivm koninginnedag haha, en dan woensdag aan level 3 beginnen!
Zo nu net even dag 7 van level 30 gedaan! Vanmorgen gewerkt en daarna dus even gesport! En zo wordt onze kleine man op gehaald die gaat uit logeren want man lief en ik gaan stappen in utrecht!