30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Super foto's weer in de club, ziet er allemaal goed uit. Top hoor dames! Nog 4 dagen mag ik ook weer foto's maken. :)

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zo ga er weer aan beginnen dag 3 level 2!

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Haha snippie; level 30 ?!?! :D;) Maar goed hoor! En heel veel plezier vanavond in Utrecht, zal vast heel gezellig zijn!

4. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Meiden,

Pfff 133 pagina's teruglezen vond ik een beetje veel...
    Maar ik wil me graag aanmelden, vind 1 mei wel een goeie startdatum. En het is bijna 10 weken gelede dat ik ben bevallen.

Gaat het goed met de resultaten bij jullie?

5. lea

lea Fanatiek lid

hoi dames, ik wil ook graag meedoen, zonet de eerste keer level 1 gedaan..... conclusie: geen armspieren, geen beenspieren, en bekkenbodemspieren zijn ook wat zwakjes, heel wat werk aan de winkel. En wat branden mijn benen nu pfff.

Het lukte me niet om de push ups te doen, mijn armspieren zijn gewoon te zwak. Hebben jullie ook dat door de vermoeidheid van de spieren je de oefening niet goed kunt coordineren? (de laatste oefening lukte me niet goed meer)

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    dames! ik mot een schop! zo nog ff shredden... maar geen zin..:D ik ga om half beginnen.:D

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Zo net dag 8 level 1 gedaan, gisteren een dag over geslagen en merk toch wel dat dat wel lekker is voor de spieren :) Ben nu wel benieuwd naar level 2!

Mijn man doet nog steeds mee, in het begin vond ie het maar een beetje idioot allemaal dat gespring voor de tv, maar hij kreeg gister en vandaag allemaal complimenten.... Of hij soms was afgevallen? Dus vanavond stond ie als een fanatiekeling in de kamer te springen :D:D

Ik was 0,5 kg afgevallen... Niet helemaal de bedoeling, dus maar wat extra gaan eten denk ik.....

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    #1328 GwoonAn, 29 apr 2013
    Laatst bewerkt: 29 apr 2013
    pff ben de motivatie kwijt!! :( zoo geen zin, bah! :)

Oh btw, ik heb ook sinds lvl 2 onwijs last van me knieën dat houdt me ook een beetje tegen.. :(

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nog geen kickstart gemaakt richting level twee.
    Morgen dan maar. Wil nog wel normaal in de Efteling lopen morgen.

10. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hallo,

Mag ik hier ook meeschrijven?
    Net aan dag 1 begonnen van level 1. (Samen met vl, om me te supporten hihi)
    Pfffff die cardio:$ Zit nu n half uur later nog te shaken en ben kotsmisselijk. Hoop echt dat het over een paar dagen al beter gaat want kreeg van die cardio gewoon geen lucht meer. Rest viel me gelukkig nog mee.

11. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Welkom alle nieuwe deelnemers :) Heel erg goed, resultaten zijn te zien in de club (even lid worden) en dat motiveert enorm. En het gaat echt beter, elk level heb je ongeveer 3/4 dagen spierpijn, haha, maar daarna gaat het beter!
    Succes allemaal!

12. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Goed bezig allemaal! @Lea opdrukken vond ik ook lastig maar het ging heel snel al beter (spierballen in aantocht ! ; ) Ik heb nu 7 dagen erop zitten maar niet 7 dagen achter elkaar. Als ik naar de sportschool ga sla ik over en deze week paar keer onverwacht bezoek op mijn sporttijd dus dat ging ook niet. Heb geen foto's maar wel gemeten; al 4 cm minder buikomtrek !! Dat motiveert enorm! Zet m op allemaal!

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik heb nog niet gemeten.. wel dag 6 er op. (2dagen gemist :() en ik heb soms het gevoel dat het veel zwaarder wordt. misschien ook omdat ik de oefeningen steeds beter uit probeer te voeren.

heb ook les 7 van evy gelopen. best trots op mezelf. toch al 2 weken flink bezig.

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Dag 3 gedaan level 2, vind het nog steeds zwaar.
    Bij level 1 ging het super na dag 5 ,hoop dat dat nu ook weer t geval zal zijn hihi

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    wauw wat leuk dat er zoveel nieuwe meiden bijkomen :)
    ik ga nu laptop opstapten.. laatste dag level 1!

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Heb al 2 dagen gemist in totaal ik ga morgen level 1 afmaken. Zit met een ziek kind en dat gaat nu ff voor. Ben ook kapot nu, arm ding. Maar al dik verschil te merken! Mn dikke wangen zijn nu ook flink ingevallen hehehe....

17. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Is iemand van jullie pas bevallen? Gaat het ook een beetje met je bekken?

18. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Level 2 dag 2 er op zitten. Het viel me vandaag zwaarder dan gister. Maar net gegeten dus dat zit dan echt in de weg. Beter voor me om een uurtje te wachten.

Morgen weer dag drie ... ben benieuwd hoe dat gaat!

Succes allemaaalll

19. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Smile82: Denk dat je zelf het beste kunt inschatten hoe je bekken zijn...maar het is misschien nog wel erg vroeg om zo intensief te sporten. Al zijn er wel wat meer dames volgens mij pas bevallen... Wees iig erg voorzichtig met je buikspieren!

20. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Wat een goede resultaten bij iedereen. Ook op de foto's, bij sommigen echt al heel veek verschil.

Hier een baaldag. Gister na 5 dagen het shredden weer opgepakt. Dat zou dag 8 zijn geweest. Opzich ging dat hartstikke goed. Vanavond vol goede moed met dag 9 begonnen, maar ik heb het nog geen 5 min. volgehouden. Het leek wel of mijn lichaam op was. Werkelijk alles deed zeer en zakte door mijn benen. Toen begonnen met buikspieroefeningen, maar ook dit lukt niet meer. Snap er niks van. Voel me verder wel goed, niet ziek ofzo. Hoop zo dat ik morgen wel weer kan starten.

Wel net even een broek gepast die ik 5 jaar geleden heb gekocht, maar na mijn bevallingen nooit meer aankon. Hij kon voor het eerst weer dicht en zit weer goed bij mijn benen. Nu mijn buik en lovehandles nog en dan moet het weer lukken :)

Deel Deze Pagina