Vandaag dag 2 (level 1) achter de rug, toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik, wie trekt me van het bed!! Wow, net een stijve hark en zo liep ik ook. Voel het vooral in mn bovenbenen autch... misschien een domme vraag maar is dat normaal. Ik heb in de club bij sommigen een reactie geplaatst, niet bij iedereen sorry daarvoor, het zijn ook zoveel deelnemers die foto's plaatsen. Maar superrrrrrrrrrrrrrr geweldig om jullie verschil te zien, well done lady's!
oei dat voorspeld niet veel goed morgenochtend , ik kom nu de trap niet meer op of af, lijkt wel of mijn benen van elastiek zijn...
Nikske. Ja ik ga zeker door hoor, wil de 30 dg achter elkaar gaan doen, pijn of geen pijn. Het is wel zo dat ik geen pijn voel wanneer ik eenmaal bezig ben dus dat scheelt. Lea. Omg erg he, dat wordt geen pijnloos koninginnendag morgen. Elastiek, LOL!!! Aszz. Bijna bij de finish, goed bezig! Succes allemaal, en veel plezier morgen!!
Na een dag of 4 was de spierpijn over hier. En niet meer teruggekomen! Dus, komt goed! Ik zit er toch aan te denken er steeds een dag tussen te houden. De pijn in m'n knieën is na een dag rust weg. Maar ik ben zo bang dat ik het dan ga versloffen. Vandaag precies op de helft! Dag 5 level 2.
Dames, jullie zijn hier flink aan het kletsen , top hoor! Ik verplaats jullie topic even naar de clubs om het topic daar lekker vol te kletsen tot de 5.000 pagina's. Groetjes, Josien
1 dagje rust vind ik niet erg, maar na 1 dag shredden ben ik weer terug bij af. Dus zou dan 1 dag shredden, 1 dag rust moeten doen. En dat zou ik wel zonde vinden.
Door dit topic begonnen met shredden. Dus daarommeven een berichtje om TS te bedanken . Morgen dag 1 van level 2. Ben best wel goed in conditie, ga ook hardlopen en fietsen ernaast, maar eerste dagen best veel spierpijn gehad. Merk vooral verschil in boven benen.
Super Nikske, heb het gezien (en gereageerd ) Ik baal wel een beetje, zaterdag is het echt niet gelukt, gisteren niet en vandaag al helemaal niet (oudste vakantie en vanavond naar een monstersale geweest). Morgen lukt het hoogstwaarschijnlijk ook niet en dan is de motivatie dus echt weg om woensdag te starten met level 2 ben ik bang
ik heb het op sommige dagen ook pas om 22.00uur of later gedaan door drukte, maar toch doorgezet.. ik geef mezelf na 5dagen en rust dag
Net weer geschred omdat ik niet naar de sportschool kon. Maar heb daarna nog wat andere oefeningen van Jillian gedaan...was lekker aan het zweten. Ga het nu proberen vol te houden naast mijn gewone sporten. Morgenochtend ook even en daarna zondigen met een aantal drankjes in Rotterdam. Slecht maar ja met Koninginnedag mag het Zal snel een foto maken
Doe ik ook wel, maar zaterdag de hele dag mega druk geweest, was doodop, ga dan echt niet 's avonds nog shredden. Op zondag doe ik het uit principe niet en vandaag lukte het niet, als de kids om je heen lopen werkt het niet en daarnaast is de oudste ook nog eens ziek. Ach, komt vast weer verbetering in!
Goed bezig geweest dames!!ik ga nu slapen Haha .na gezellig avondje morgen/vandaag dag 28 of was het toch 27 Haha te kwijt. Toch 28 ticker loopt nu even achter. Xx
Zena, ik zou toch die rust pakken voor je knie! Heb ik niet gedaan en nu zit ik de hele dag met een pijnlijke knie (springersknie) en kan helemaal niet meer shredden dus als je echt last hebt van je knie na het shredden zou ik wel steeds een rustdag doen hoor..