Had ook de eerste 3/4 dagen last van spierpijn en ook vooral me bovenbenen. Word beter, echt. Heb nu geen spierpijn meer gehad voel ze wel maar niet echt spierpijn meer.
had nooit verwacht dat ik zonder rust dag zo ver zou komen. bijna een maand dus 7dagen perweek aan het sporten!
Dag 1, level 1 gedaan, pff ff wennen maar wel lekker. Ik kan je jumping jacks alleen niet doen Doe nu een andere oefening daarvoor in de plaats, waar ik niet bij hoef te springen. Mijn bekken is nog te week helaas, maar ik ga toch door
heeft iemand de link van level 2 voor mij? Ik kan hem niet vinden op youtube. Ik zie alleen één van 10minuten staan en niet van 30minuten. Alvast bedankt.
Gisteren dag 1, level 1 gedaan. Stond vanmorgen op met lichte spierpijn maar inmiddels is die spierpijn echt flink geworden. Aaaah moet dag 2 nog doen vanavond. Wil niet weten hoe (en of?) ik morgen uit mn bed kom gerold
Wondertje, is normaal. Ik zit op dag 3 en de spierpijn is al een stuk minder. Gisteren deed het verschrikkelijk zeer.
oh hier ook zo! Ik heb vanmorgen een hele tijd gelopen op de vrijmarkt en ben sowieso al van plan het shredden om de dag te gaan doen. Ivm met mijn bekken moet ik erg oppassen, en mijn fysio adviseerde me om spieropbouw niet elke dag te doen.
dank je wel voor de link. Heb hem opgeslagen. Soms valt hier de verbinding weg op zolder en kan ik toch kijken en mee doen.
Ja wil ik na mijn vakantie doen. alleen kan geen goede versie vinden op you tube. zat ook te denken aan 6weeks sixpack.
Dus morgen ga ik waarschijnlijk door een hel? Haha. Oww vl en ik moeten steeds lachen als we van de bank af moeten komen. Zo pijnlijk. Of ga maar eens op de wc zitten om te plassen hihi. En dan moet k zo aan dag 2 beginnen. Vrees nu al voor de jumping jacks
Zow, moest even zoeken hoor! Maarrrrrr, hier ben ik weer! Ik heb vandaag dag 7 gedaan van level 2. Heb zaterdag een geplande rustdag gehouden, zondag dag 6 gedaan en maandag was zoonlief het er niet mee eens. Ik heb de hele ochtend gewacht op hem totdat hij ging slapen zodat ik kon shredden, maar hij vertikte het gewoon. Dus helaas. Vandaag ook door een verkoper op de vrijmarkt gevraagd hoelang ik nog moet.. Hoog tijd voor een standje hoger tijdens het shredden dus! Morgenochtend hopelijk dag 8. En dan kijken of ik meteen straks level 3 wil gaan doen of nog ietsje langer level 2 totdat de planks wat beter gaan. Of misschien een paar dagen even afwisselen tussen de twee. Ik moet nog even kijken.
Hier vandaag een rustdag, hele dag in de stad rond geslingerd. En ben gisteren door mijn enkel gegaan. Morgen weer verder dag 4 van level 2! Nu lekker naar bedje!
Haha was hier precies hetzelfde! Vrees dat het dus voor jullie ook een pijnlijk dagje wordt morgen, maar gewoon doorzetten, je zult zien dat het de dag daarop echt een stuk minder is. Succes!
Level 2 dag 3 er op zitten. Het valt mee al kan ik niet alle oefeningen helemaal tot het einde doen. Morgen denk ik het helemaal vol te houden. Soms moet ik echt ff wat drinken heb dan echt zo'n droog bekkie. Misschien is het leuk om eens een avond met zijn allen voor de Skype te gaan staan en samen een rondje te doen Weet iemand of dat dit kan?