Vandaag dag vijf van level 2 doen, gisteren ging t al een stukje beter al vind ik t toch echt wel een stuk heftiger dan level 1 !!!
Zo! dag 2 level 3 erop zitten, wat gaat het toch snel...! Heerlijk, vanavond nog ff paardrijden (intensieve les) en dan vind ik het wel mooi geweest
Hier dag 4 level 2 erop zitten. Hij is echt een stuk zwaarder dan level 1. Daar floot ik op een gegeven moment redelijk doorheen. Ik houd die plank niet altijd helemaal vol. Mijn armen houden dat dan niet meer. Hier vanavond nog een dans training erachteraan en dan vind ik het ook wel goed voor vandaag!
Ik moet verplicht 1 a 2 dagen rust houden. Ik heb een verkrampte nekspier. Gelukkig niet door t sporten als t wat beter gaat mag ik dat weer doen. Gelukkig . Maar door verkeerd liggen is t gekomen. Schiet niet op zo zeg
Nou 1 a 2 dagen valt gelukkig mee toch? Balen is het wel, maar als je niet op tijd was gestopt dan was je er misschien langer uit geweest! Fijn dat je straks wel weer gewoon mag sporten!!
Vervelend cherie maar gelukkig ligt het niet aan het sporten! Hier dag 13 erop zitten. Moet zeggen dat level 2 een stuk makkelijker dan level 1 gaat. Zijn ook veel leukere oefeningen!
ik hoor veel van jullie over de plank, maar zoals ik hem eigenlijk ken moet je dan steunen op je onderarmen.. deze vind ik minder zwaar
Zo en na vier dagen level 2 ben ik weer in de lappemand. ZO uit het niets schiet het in mijn bil en trekt door tot in mijn bovenbeen. Baal G@#$%^&*dju zo. Heb zo'n zin in te sporten maar steeds komt er weer wat waardoor ik niet kan. Heb bijna de neiging om toch gewoon dag 5 te doen. Maar kan amper recht staan laat staan springen! Dus weer uit de running. Ik doe de hoge knie niet meer dit is al vaker opgevallen dat ik de dag daarna niet meer kan lopen ... damn it. Succes allemaal
Zo op de helft, dag 15 zit erop! Foto in de club, hield het goed vol vandaag, maar vind het nog steeds zwaar hoor!
Gaaf Snippie, echt super resultaat! En jaja, dag 2 van level 2 ging zowaar een stukje beter, dus ik heb de hoop dat het bij mij rond dag 4 of 5 ook redelijk gaat. Voel mn beenspieren iig behoorlijk! Maar ik wil ook zo graag mijn kipfilets kwijt, dat vind ik helemaal erg van de zomer, met een shirtje! Hopelijk lukt dat een beetje meer met Shred.