zo dag 2-level 2 zit erop.. morgen overdag en 's avonds heb ik geen tijd dus besloten om om 5.30mijn wekker te zetten en dag 3 te doen voordat ik naud naar oma breng en ga werken
Succes!!! Vroeg hoor, nu geen last van je spieren?! Wil er zelf liefst wel 24 uur tussen laten zitten, maar goed, beter zo dan een dag overslaan (ook voor je gevoel he )!
Hallo! Ik kom mee doen! Had er nog nooit van gehoord, maar toen ik er over las wilde ik t gelijk proberen Mn man en ik doen het samen, vanavond voor de tweede keer. (Voor mij dag 3) Nu heb ik twee maanden geleden mn tweede keizersnede gehad en van de gyn zou ik alles weer mogen doen. Hebben jullie enig idee of ik gewoon alles zou kunnen doen, vnml de buikspieroefeningen?
ik voel mijn buikspieren behoorlijk naar dat vind ik wel lekker weet ik tenminste dat ik wat gedaan heb ik wil nu net overslaan want in level 3 word ik aan mijn verstandskiezen geopereerd dus dan moet ik ook al paar dagen rust houden helaas
Uh ... buikspieren?! Doe denk ik iets verkeerd haha, voel juist mn beenspieren, bovenkant van achteren heel erg ! Wil juist mn buik kwijt haha. Maar snap m, alle dagen pakken die je kan pakken dan! Geeft ook een kick als je steeds verder komt, toch?!
Goed bezig dames en wat een verschil . Ik was ook begonnen maar verrekte op dag 4 iets in me buik met de push up. Heb echt even rustig aan moeten doen. Nu toch al even bezig level 1 gedaan loop daarbij ook hard en dat gaat nu een stuk sneller. Net 6 pack gedaan pfff dat is best heftig Nic mischien heb je een wat langere warming up nodig en meer stretchen, dat kan je ook extra doen op andere tijdstippen dan dat je sport.
Pff ben kapot...had ook nog een paardrijdles en diie was me toch pittig! Mijn armen, benen en buik hadden haast geen kracht meer... Erg mooi die foto's allemaal dames!
Dat te bedenken dat ik vandaag ook nog ongi ben geworden. Dus eens kijken hoe me.buik is als ik niet ongesteld ben(normaal met ongesteldheid opgeblazen buik) Net even ripped en six pack op dvd gebrand zo kan ik de oefening gewoon via tv blijven doen
yesss, om 5.30uur vanochtend mijn wekker gezet omdat ik de rest van de dag en avond geen tijd heb, en ik kreeg het zelfs voor elkaar om op te staan en dag 3-level 2 te doen! daarna gelijk gedouchten verzorgt, nu de kleine boef wakker maken en naar oma brengen zodat ik naar mijn werk kan ben trots op mezelf dat ik zoveel discipline kan opbrengen
Mooie foto's weer in de club, goed hoor al die vooruitgang! Hier vandaag laatste dag lv 2 en dan zondag beginnen met 3. Ik denk dat ik hierna toch maar voor body revolution ga of de six pack. Eerst maar eens kijken of ik die eerste compleet binnen krijg. Spieren; voel hier de been spieren veel, me buik minder al merk ik wel dat ze steviger zijn zelfs me mannetje zei gister ik voel spier haha.
Nikse goed bezig!! Ik heb vanmorgen dag 1 van 6week sixpack gedaan pitttig hoor zeker een 30min bezig zijn. wat houd dat revultion in ga eens kijken haha
Mooie foto's in de club, hoor. Dat motiveert me wel! Hier net dag 6 level 2 gedaan. Ik ga ook eens kijken of ik 6week 6pack kan downloaden en die andere, ripped, ook. Om 5.30u opgestaan. Wauw, goed bezig, hoor!
volgens mij werkt het aanstekelijk, 2 van mijn collega's zijn ook al begonnen en de derde start na haar vakantie...
Snippie: ik had voor het paardrijden al gesport hoor maar tijdens het paardrijden had ik dus geen armen benen en buik meer over haha! Wow Nikske wat goed dat je om half 6 op bent gestaan!!! Respect! Ik heb het ook wel eens gedaan maar dan spreek ik over 7 uur haha! Ik heb me hier nu toch een spierpijn, vandaag dag 3 level 3... hoop dat ook in deze level na 3/4 dagen de spierpijn wat weg trekt. Ik heb gisteren ook alvast even gekeken naar de andere verschillende programma's. Ik denk nog steeds dat ik een combi ga maken van Killer buns&thighs en Insanity. Nu in level 3 zitten er een aantal oefeningen van Insanity in, vooral dat springen in de lunges en vanuit squat springen. En dat vind ik toch wel erg leuk en is volgens mij ook erg effectief! Iig doe ik niet de 6 pack 6 week, want durf het nog steeds niet aan met mijn buikspieren.
MvM het is indedaad best intensief die 6 week 6pack dus even kijken of ik dat wel moet blijven doen. Anders even ripped er bij doen denk ik.
Oja MvM wat goed zeg dat je daarna nog bent gaan paardrijden. ik moet wel zeggen neem nu veel makkelijker de trap dan de lift! Ben zo gemotiveerd na het resultaat! mijn man was ook verbaast en heel trots.