30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga level 3 überhaupt niet eens redden denk ik :(
    Vind level 2 nog steeds zwaar, ook na 5 dagen. Kan me niet voorstellen dat ik over 5 dagen het zo ver onder de knie heb, dat ik me al op level 3 kan starten. Die verschrikkelijke planks! Doe zelfs het eerste stukje gewoon opdrukken zoals in level 1 de beginnersversie :(!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gewoon doen, lukt het niet dan doe je toch een lichtere versie?

Ik moet echt geen jumpingjacks of buttkicks doen. Daar worden mijn knieën niet vrolijk van.
    Ik ga dan touwtje springen, of ik doe squats.

Vanavond dag 8 level 3. Gaat hard! Heb de ripped inmiddels binnen.

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Ben wel weer benieuwd naar foto's en resultaten dames! Ik heb zojuist dag 5 level 3 gedaan! Heerlijk weer en aangezien ik dus nu al 2 dagen rust heb gehad, ga ik nu in 1 x door tot dag 30... en dan ben ik toch wel erg benieuwd wat mijn uiteindelijke resultaat is. Daarna ga ik proberen ongeveer 5 dagen te blijven sporten en dan dus een combi van Insanity en Killer buns en thighs...

Gejanne: idd gewoon doen hoor, want het programma is juist effectief doordat je na die 10 dagen weer andere oefeningen pakt... En idd gewoon de lichte versie doen...

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ok ok, ik ga het niet opgeven :D! Ik doe zoveel mogelijk van het level zelf, mocht ik het echt niet redden, doe ik het iets makkelijker, wat beter vol te houden is :)!

Succes met het laatste spurtje Shred, MvM :)

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    star bevalt goed. Maar wel pittig hoor:)! 1 ding kan ik niet mee doen alleen leunen op me arm en de rest van de grond zeg maar luk me niet.maar goed dan doe ik extra een andere oefening

6. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Hey dames, wat is het hier rustig geworden ???

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Heb weer een foto toe gevoegd. Veel spierpijn in me buik morgen rust dag dus wie weet dan even nog een foto maken;)!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ja zo jammer:(

9. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen ook een rustdag.
    Ik heb een foto van dag 3 en dag 16. Aan het einde maak ik een foto (na dag 30) en dan zal ik ze posten.

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ben heel benieuwd Dwergteckeltje

ik heb dus foto geplaatst van dag 5 van 6w6p

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    bij sherd nooit rust dag gehad.

maar bij 6w6p mag je dus maar 5 dagen achter elkaar trainen.

12. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, goed dat ik het weet. Ik ga hierna verder met Ripped of ook 6 Weeks 6 pack.
    Maar eerst level 3 nog ;).

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Pfff,

level 2 gaat moeizaam voor me.
    Steeds 2 dagen pauze, laatst 3 dagen pauze, nu werd ik vanmiddag weer een beetje rot. Dus weer vandaag niet gesport?

Heeft het uberhaupt nog nut als je steeds een dag pauze neemt? of worden de 30 dagen gewoon iets langer.

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    nou dag 6 level 2 zit erop maar ik ben bang dat ik weinig resultaat ga zien na dit level.. ik vind het echt zwaar en doe het dus minder intensief dan jillian..

balen maar volhouden

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zo vandaag ging level 3 alweer makkelijker! Zweet me echt kapot, druppels komen zelfs in mn ogen hahaha.

Nog 6 dagen en dan zit 30day's shred erop, nooit verwacht dit te kunnen en zekee ook nooit gedacht het vol te houden. Ben stiekem enorm trots. Hierna ga ik verder met 30days ripped incl.het dieet. Hoop dat ik deze zomer vol zelfvertrouwen in een bikini durf.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dag 8 level 3 erop zitten, en daarna yoga meltdown gedaan.
    Heerlijk. Super zwaar, maar moest echt even tot rust komen.
    Vandaag ook een hoop 'slecht' voedsel gehad ( witte bolletjes, bbq, chocolade ).
    Dat moest er echt even uitgezweet worden, zit de hele avond al aan de groene thee.
    En ik heb vanmiddag 10 km gefietst met de jongste achterop.

Mijn buik is dikker ( opgeblazen ), maar zit vlak na mijn eisprong en dan heb ik dat helaas vaker :( niet goed voor je ego, buikje lijkt meteen weer zo aanwezig. Grrr.

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    We gaan gelijk op, heb ook net de zesde dag gedaan en blijf het maar zwaar vinden. Doe het idd ook niet allemaal even intensief, maar zet hem soms wel even op pauze om even wat extra buik- of beenspieren te oefenen, zodat ik wel het idee heb dat ik mijn dagelijkse sportprogramma goed volg ;)

18. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Partyrocker: alle beetjes helpen, toch ;) Al is het programma natuurlijk wel zo gebouwd om het beste resultaat te behalen, dus vanaf nu weer gewoon proberen elke dag te shredden! Doorgaan hoor!!

Nikske89: ik vond level 2 ook erg zwaar en heb ook niet zoveel resultaat gezien maar merk nu al wel weer met level 3 dat deze level gewoon meer doet voor mijn lichaam... Maar juist goed als het zwaar is toch?

Lovely: Super goed toch dat je het volhoudt, schouderklopje voor jezelf haha :p Respect hoor als je dat dieet erbij gaat volgen, ben ik helemaal benieuwd naar het resultaat!

Aszz: dat yoga meltdown lijkt me ook erg lekker! Ja irritant is dat he dat je buik in sommige periodes van je cyclus zo opgeblazen is... ik heb het altijd rond mijn eisprong en voor mijn menstruatie... dus best vaak haha...

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik let eerlijk gezegd totaal niet ope voeding.

Maar eet dan.ook niet super slecht.,maar ook niet heel goed

20. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ben ook nog steeds bezig, maar heb 2 dagen niets gedaan. Zou vanavond eigenlijk op level 3 dag 9 moeten zitten. Morgen ga ik het 2x proberen te doen.

De sumo sprongetjes zijn de 2e keer echt killing, de schaaroefening voor de buikspieren heb ik vervangen voor een andere vanwege m'n pijnlijke onderrug, de eerste plankoefening en de traveling pushups doe ik nog op m'n knieën. En de rockstar jumps lukken me niet, ik doe dan een cardio oefening met gewichtjes.

Het begint een beetje te vervelen nu, maar ik zal 'm af maken :)

Ik wil ook Ripped in 30 doen hierna en misschien ook het meal plan erbij volgen. Dat meal plan lijkt me wel wat, omdat je het niet strict hoeft te volgen, volgens de inleiding is het ook ok als je een maaltijd elke dag pakt bijvoorbeeld. Een aantal maaltijden zijn namelijk typisch Amerikaans, ik zie mezelf nooit ontbijten met wafels of een zoete aardappel bijvoorbeeld ;)

Deel Deze Pagina