30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Fijn dat nog iemand reageert.. :D
    Tsja, het is inderdaad lastig te bepalen, de een zegt dit en de ander zegt dat.

Nu is het zo met krachttraining dit niet 2 dagen achter elkaar te kunnen, het gaat beter hier een dag (liefst 2) tussen te laten zitten. Ook voor hardlopen gaat dit op, ik presteer 2 dagen later beter dan direct de volgende dag.

Ik ga het eens navragen op de sportschool..
    Ja, topsporters idd iedere dag, dus slecht zal het vast niet zijn..

2. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik heb wel ergens gelezen van meiden die de 3 levels gewoon afwisselen. Dus in plaats van 10 dagen lang hetzelfde level, gewoon elke dag een ander level.
    Ik wil zelf eerst kijken of ik het op deze manier vol kan houden tot en met de 30 dagen (misschien dat ik een dag per week rust hou), en daarna lijkt dit voor mij wel een handige oplossing.

3. Valora

Valora Niet meer actief

Ik ben gisteren begonnen, maar heb soms wel eens 5 sec moeten stoppen, 't valt me gewoon zwaar, maar ik heb dan ook een conditie van niets.

Ik hoop dat ik het volhoud, want ik moet nog de nodige kilo's kwijt van mijn zwangerschap en mijn buik hangt er ook maar slapjes bij. :)

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Daarom doen degene die aan krachttraining doen elke dag een andere spiergroep. Dus je kan wel elke dag krachttraining doen maar het gewoon afwisselen. De ene dag benen en buik, dag erna armen en schouders. Enz enz

Zo krijgen je spieren voldoende rust tussendoor.

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb dag 2 nu achter de rug. Ik doe er ook 5 min buikspieroefeningen naast (van de app dagelijkse buikspieroefeningen). Mijn buik is mijn grootste probleemgebied. Qua kilootjes mag er wel 4kilo van af. Ben benieuwd hoe het zal zijn na 30 dagen.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zie nu al op tegen de training van vandaag, ik heb overal pijn...maja ik moet van mijzelf!

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Doe een extra lange warm up en je zal weinig tot geen last hebben! Mij ook gelukt om zo de tweede dag te beginnen!

Successs

8. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    De tweede keer gedaan en was nu wel iets pijnlijker, haha!

9. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Hier ook, oef! :D

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dag 5 zit er op. Ging weer iets makkelijker en kon bijna alles volhouden. Ik pas mijn oefeningen wel iets wat aan voor de pijn in mijn enkels.

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ben super benieuwd naar jullie resultaten! Hier staat ie in de agenda voor december/januari.

12. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Zijn er al dames op de helft of bijna aan het einde? Ben heel benieuwd of die verschil zien en merken

13. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Dag 3 zit er op. Op zich gaat het goed maar die chick begint wel te vervelen. Steeds hetzelfde praatje... Iedere dag een andere workout zou wel leuker zijn.

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Geluid uit zetten en in plaats daarvan een lekker muziekje opzetten?

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Zag er tegenop, maar toch gedaan. Trots op mijzelf!
    Morgen dag 3 alweer!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dag 6, en ik merk echt al verschil.
    Spierballen, uithoudingsvermogen is veel beter. Buik wordt al strakker ( ik doe het wel met een eetschema ).
    Had daarnet wel moeite met mijn armen, die sessie met de push ups. Branden en trillen dat mijn spierballen deden, pfffft.

17. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hier ook dag 6 afgerond, yeah! Ook ik merk verschil, m'n buik voelt strakker en als ik m goed aanspan voel ik m'n buikspieren super goed. Ook m'n spierballen zijn harder, haha! Nog maar 24 dagen en dan mag de zon gaan schijnen! Succes iedereen!

18. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Zo, ik heb ook mijn zesde dag achter de rug. Ik houd het goed vol qua uithouding en spieren, alleen het opdrukken blijft pittig.
    Morgen even een dagje rust qua shredden want donderdags rijd ik paard. Ik denk dat ik na elke level gewoon fotos maak en de maten meet... ben toch wel sneller benieuwd dan pas na 30 dagen.

19. Eriva

Eriva Niet meer actief

Vandaag dag 3, wel spierpijn, maar had toch erger verwacht.

Goed bezig allemaal meiden!

Doen jullie het trouwens elke dag op een vast tijdstip? Ivm werk heb ik het gisteravond gedaan, vandaag ben ik vrij, dus wil ik vanmiddag weer een sessie doen, maar zou er dan wel voldoende rusttijd tussen zitten? ;)

20. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik heb dag 2 er nu opzitten. Spierpijn!! Ik vind de warming up en cooling down eigenlijk te kort, dus ik doe er wat extra bij om mijn spieren wat losser te maken.
    En ik ga vandaag ook verspreid over de dag nog wat staande buikspieroefeningen van haar doen, omdat het me vooral om mijn buik gaat.

Ik doe dit 's ochtends tussen 6 en 7, dan is mijn man nog thuis om op baby te passen, en dan heb ik even een uurtje mamatijd :)

Denk trouwens wel dat ik het zo ga doen dat ik 5 dagen train en 1 dag rust neem (of misschien die dag gewoon een half uur op de crosstrainer) om mijn spieren een klein beetje herstel te gunnen. Maar dat beslis ik als ik dag 5 heb gehad! ;)

Deel Deze Pagina