NIkske89: dan zou ze Killer buns and thighs kunnen doen, die ga ik hierna ook doen! Debke83: HIj is wat donker!! Goed dat je nog wat hebt gedaan!
Het enige wat mij echt niet lukt is die lift op 1 hand! Ik voel dan alsof er iets gaat knappen in me lies. Dus dan doe ik maar andere buik oefeningen. zoals die schaar uit level 2 ik doe ook alles met die donkere mee.
heb je ook foto van er voor debke ik ben vanmorgen dag 8 gedaan! nog 2 dagen dan reeks 2 af! en dan op vakantie en dan verder met reeks 3. Op vakantie wel een beetje buik spier oefeningen doen. Zo staat het niet helemaal stil
Goedemorgen, @debke; Gaat het al wat beter met je rug? Wel goed dat je toch nog hebt geshred, anders proberen de wat zwaardere oefeningen niet te doen. @nikske; had paar dagen geleden een linkie geplaatst waar de programma's van JM beschreven werden, zal hem ff opzoeken. Hier gisteravond toch ook nog maar geshred. Vandaag ga ik dag 6 doen van lv 3, einde is in zicht...
Jillian Michaels workouts - deel 3! • Bokt.nl Killer buns and thighs is idd voor de benen en billen.
Net level 2 dag 6 afgerond en dat heb ik ook een beetje Ik vind level 2 ook niet zo leuk als level 1, ben dus erg benieuwd naar level 3! Ik ga hem zowieso wel afmaken of het nou leuk is of niet. Mijn dochter doet steeds mee, met 2 Barbies als gewichten, maakt het een stuk gezelliger En ik werk extra aan mijn conditie omdat ik de hele tijd moet praten, gevalletje non-stop kletskous hier in huis
Zeker gezellig!! Hier net dag 3 level 3 gedaan. Het ging al beter dan dag 1 en 2. Ik werd alleen aan bij de cooling down een beetje misselijk, ik denk van de inspanning. Aan het einde van level 2 deed ik ook alles met Nathalie mee. Nu, in level 3, ook wel een paar dingen met Anita. Nog 7 dagen te gaan...
Vandaag dag 28 einde is in zicht! Woensdag begin ik met ripped incl dieet. Dinsdag ben ik jarig dus dan wil ik een gebakje kunnen eten .
Je bedoelt die met je andere arm naar boven en je ene been met de knie naar buiten draaien? Ik doe trouwens 1 kilo gewichten om mijn enkels heen ( van die banden). Geeft net even wat meer weerstand. Heb nu trouwens wel flinke spierpijn in mijn rugspieren, en zijkanten van de buikspieren.
Goed bezig dames! Ik ben vandaag op dag 28/30 Ik ga eindigen op dag 29...haha omdat ik gisteren heb overgeslagen maar ik stop echt morgen. Het word echt tijd dat ik iets anders ga doen! Baal wel want als het goed is word ik morgen of maandag ongesteld, precies als ik moet meten en wegen enzo.... Mja, we zien wel, anders doe ik het einde van de week nogmaals! ZIjn er nog dames met resultaten en fotos??? Ben benieuwd, ben benieuwd!
Ik heb het gisteren afgerond, en ben er in level 3 niets mee kwijtgeraakt. Maar in totaal ben ik toch 17 cm "geshred", de spieren in mijn armen zijn beter zichtbaar, broeken zitten losser, mijn conditie is verbeterd, dus mij hoor je niet klagen Ik ga verder met Ripped in 30!
mvm, ik ben benieuwd naar jouw eindresultaat foto's!! alamea, gefeliciteerd met de finish lijn! mooi werk 17cm.. succes met ripped hier, ik ga zometeen de laatste dag van level2 doen dus morgen volgen nieuwe foto's in de club ik ben zelf heeeel benieuwd
Goed bezig dames. alamea gefeliciteerd met het einde halen/ MVm jij ook bijna klaar Niske ben benieuwd. mijn volgende foto komt maandag of dindag.
Hoi dames! Mag ik ook meedoen? Heb net de eerste keer level 1 gedaan. Was wel lekker pittig! Dat opdrukken pffff
Goed bezig allemaal! Mijn knie is eindelijk genezen!! ( na dikke 2 weken) dus ik wil ook weer beginnen... Maar met goede schoenen! Waar krijg je die eigenlijk? (Niet al te duur)
mamamadelon: zeker mag je meedoen! heb je je al aangemeld bij de club? daar zie je foto's van de resultaten en kun jij ook eventueel laten zien wat je bereikt hebt debke: gelukkig viel het mee, ik begin morgen koffieleut: ik doe het altijd op blote voeten dus heb geen tip helaas hier: level 2 zit er sinds 5minuten op! yes trots op mezelf
Nou ik ga ECHT GEEN foto's van nu neerzette hoor Ik heb een soort cellulitis probleem,ik heb dat heel erg dus ik durf niet! Hihi misschien over 30 dagen haha!