Eigenlijk had ik vandaag een rustdag ingepland, maar ik heb toch dag 7 level 3 gedaan. Ik ben het aardig zat, eigenlijk. Gelukkig nog maar 3 keer en dan ga ik iets anders doen.
Hmmmm ik heb hem alleen even snel bekeken en ben ook niet echt enthousiast moet ik bekennen Nou ja ik wil iig 30day shred nog afmaken (11 days to go ) dus ik heb nog even...
Ben vandaag begonnen met shred level 1. Moet zeggen dat het me aardig meeviel, hopen dat ik er morgen nog steeds zo over denk
zo 6.50uur en dag5 level3 zit erop, nu snel douchen voordat naud wakker wordt.. dan boodschappen halen en op naar de kaakchirurg!
Mag ik meeschrijven? Heb gisteravond dag 3 level 2 gedaan en vind t allemaal wel meevallen. Had bij level 1 t in t begjn moeilijker.. Vraagje ik ben net voordat we op vakamtie gaan klaar met 30 day shred, maar wil daarna nog wel verdergaan, zou ik dan insanity gaan doen? Hoe kan ik lid worden van de club? Sport ze
Wauw! Knap Succes met de operatie vandaag! Hier: MEGA spierpijn in m'n kuiten Kon vanmorgen amper lopen toen ik uit bed kwam hahaha Vandaag lange dag op school, hopelijk straks nog genoeg energie om wat te doen!
Goedemorgen, @Aszz; goed zeg, ga ik hier ook proberen hihi. @nikske; sterkte vandaag, hoop dat het allemaal mee valt! @mvm; goed hoor dat je alleen de insanity gaat doen. @lovely; succes met ripped, ga ik vandaag ook mee beginnen. @dwergteckeltje; had op het laatst ook echt geen zin meer in lv 3 haha, ben blij dat ik die nu heb afgerond. Succes met de laatste daagjes. @mamavandane; succes met de shred. @mamavanR; welkom. Hier gister de shred dus afgerond. Ga straks beginnen met riped en morgen dan no more trouble zones. Ik doe de ripped trouwens zonder de mealplan wel let ik op me eetgewoonte. Ga straks ook nog ff foto's maken en meten, gister geen tijd voor gehad. Is snippie trouwens al op vakantie?
Ik ga vanavond ook afscheid nemen van shred, dag 30 whoehoe . Wil graag doorgaan met ripped maar hiervan kan ik alleen het filmpje vinden van level 1, weten jullie misschien waar ik de andere kan vinden?
Nikse: succes bij de kaakchirurg Star: hoe vond je ripped? Gisteren zou dag 1 van ripped zijn, maar kreeg in de ochtend een glazen fles op mn hoofd. Gevolg hele dag hoofdpijn! Vannochtend dus dag 1 gedaan
Is me goed bevallen de ripped. Alleen met die oefening dat je van links naar rechts moet met de gewichten en dan 1 been gestrekt en door je andere zakken zeg maar(snap je het nog haha) komt ik echt niet mee, maar ja kwestie van inkomen denk ik....Het was iig weer zweten! Bevalt hij jou ook goed? Heb trouwens foto's in de club geplaatst van einde shred!
Heb ik weer, kiezen lagen alle VIER horizontaal in mijn kaak dus hij kreeg ze er niet uit.. bijna 2 uur bezig geweest met 1 kant.. andere kant moet dus nog! oeff ben bang dat ik zaterdag nog niet kan shredden flink tegen gevallen bij dus bij de kaakchirurg.. heb al zoveel operaties gehad voor iemand van 23 (blaas, rug, keizersnede) maar dit doet toch wel echt pijn..
Balen zeg nikske, en dan moet je nog een keer ook! Mijne zitten er nog in, heb er verder geen last van dus mag ze laten zitten. Sterkte!
Aah nikste, sterkte. Hier de 1e dag van week 2 achter de rug. 6w6p trouwens. Vooral die spidercrunch met push up. Oef!
Goed bezig allemaal dames! Balen NIske van je kiezen, hopen dat het de volgende keer wel goed gaat en dat je snel weer kan sporten. Ik heb nieuwe (voor) fotos gemaakt in mijn nieuwe bikini, zie club, voor mijn motivatie. Ik mag toch wel gebruik blijven maken van de 30 day shred club toch ?
Bah nikske dat is balen!! Hier dag 2 er op zitten, nog steeds enorm pijn in mijn kuiten .. Kan niet eens normaal lopen hadden jullie dat ook?! Ben bang dat ik dadelijk iets scheur of dat het gaat ontsteken .. Iemand tips?
Meisje89: Het is echt vrij normaal de 1e ongeveer 3 a 4 dagen, daarna zwakt het af. Wat je zou kunnen doen is een iets langere warming up doen om je spieren goed warm te krijgen, dan heb je kans dat je ze erdoorheen helpt!
Ja kan best dat dat kan helpen. Denk wel dat ik het heb van dat "touwtje springen" toen voelde ik ze het felst. Heb na de wo ook mijn kuiten nog specifiek gestretched want daar wordt eigenlijk geen aandacht aan besteed vond ik. Misschien vandaag toch maar over slaan, vanmiddag paardrijden en straks een feestje (lees: dansen) anders wordt het misschien te veel van het goede.
Heel herkenbaar, die pijn in de kuiten. Na een dag of 3 was het bij mij over en heb ook geen spierpijn meer gehad. Ik heb gisteren een rustdag gehad. Vanavond doe ik dag 8 level 3. Na het weekend ben ik er vanaf . Hoe fijn is dat, lekker met iets nieuws beginnen.