Ik ga proberen hoe lang ik het vol gehouden achter elkaar. Dit weekend zit ik in de nachtdienst du ik ben bang dat er zaterdag en zondag niks van komt. Is 6w6p pittiger als 30day shred? Het ziet er wel heftig uit.
Ja, ik vind het wel pittiger dan 30 day shred. Maar ook afwisselender en ik heb nu veel meer het gevoel dat ik iets gedaan heb. Na afloop zweet ik ook veel meer .
Ik zag -en voelde- echt duidelijk verschil! Het is gewoon dat ik dan in een neerwaartse spiraal terechtkom, en dan op een gegeven moment heb ik het gevoel dat het geen zin meer heeft om weer te beginnen. Dus daarom moet ik NU weer aan de slag, voor het te laat is!
Hier zit de vakantie er bijna op!! Donderdag.beginnen aan reeks 3van level.1. Heb in de vakantie wel paar oefeningen gedaan dus hoef niet opnieuw te beginnen.
Goedemorgen, @mvm; body revolution heb ik ook op de pc staan, misschien dat ik die hierna ga doen. Die duren ook maar 30 minuten. Doe je ook aan het mealplan? @emjay; kan gebeuren, pak het gewoon weer lekker op waar je gebleven was... @dwergteckeltje; hier gaat er soms ook wat lekkers naar binnen hoor, moet gewoon kunnen vind ik zolang het geen gewoonte word anders is al je werk voor niks geweest. @6w6p; vind het ook wel pittiger dan shred, voelde het ook meer in me rug. Vind die "superman" trouwens wel een irri oefening hoor pfff! Hier toch besloten om de ripped af te maken en dan 1x in de week no more trouble zones te doen. Ga vandaag dag 6 doen en dan morgen laatste dag week 1 dan gaan we alweer naar week 2...
Dwergteckeltje: ik ben erg benieuwd naar je resultaat straks, of tussendoor! Emjay: Nou kan gebeuren en herken het wel hoor, had zondag en maandag ook niet gedaan en kon gisteren al weer heel moeilijk opstarten! Maaaar als je de eerste keer hebt gedaan kom je er snel weer in! Snippie: Hopelijk heb je fijne vakantie gehad? Goed van je hoor dat je gewoon tijdens de vakantie hebt gesport. Ik ga 9 juni en wil mijn sportschoenen ook meenemen! Star: Nou denk niet dat ik het mealplan ga doen hoor... Hou ngewoon mijn kcal bij op Welkom bij ValtAf.nl dus dat moet goed komen.
pfff meiden ik ben nog steeds niet op de been door die tot verstandskiezen, het is echt drastisch verkeerd gegaan.. ik kan nu 1week nadat ze me geholpen hebben nog steeds alleen zacht en geprakt eten.. weeg ondertussen nog maar 52kg en begin de zwelling en blauwe plekken in mijn gezicht nu aardig zat te worden! ik hoop echt dat ik maandag kan starten met 6w6p!!!
jee nik dat is echt balen zeg.. ik moet over een week of 2 :S zie er al zo tegenop haha hier: ik ben een paar weken geleden tot dag 3 level 1 gekomen haha en toen heb ik het opgegeven! net opnieuw begonnen en tot mijn verbazing kon ik de cardio en buikspieren al helemaal mee doen, dat ging de vorige keer echt niet op dag 1 dus het heeft in ieder geval al wát gedaan
Nou vanavond workout 2 gedaan maar die vind ik een beetje saai! Haha, het scheelt dat de workouts afgewisseld worden... Maar tussendoor toch 1 of 2 keer Insanity doen hoor...
@mvm; bij ripped zit ook zo'n mealplan maar doe dat ook niet. Eet sinds de shred al stukke gezonder. @nikske; schiet dus niet echt op, balen zeg! Sterkte! @Emjay; Super!! Hier straks laatste dag week 1 van ripped, morgen no more troubles zones doen en dan zondag beginnen met week 2 van ripped....zaterdag is het weer rustdag!
Ga vanavond voor de vierde keer 6w6p ik vind dat ik nu alweer verschil kan zien (ga pas weer meten en wegen als level 1 erop zit dus nog even geduld).
Welcome back! Ik ben benieuwd hoe je resultaten verder gaan zijn! Net de cardio workout van Body Revolution gedaan... Tja, het is lekker, maar eigenlijk is de combi in Shred toch wel fijner. Ik merk dat ik tijdens de kracht workouts in BR niet genoeg zweet wat ik jammer vind, en tijdens deze cardio workout doe ik niks aan kracht wat ik ook jammer vind...haha! Nou ja, wie weet probeer ik volgende week wel Ripped... haha dan heb ik meerdere programma's geprobeerd en kan ik een goede keuze maken na mijn vakantie! Tijdens de vakantie ga ik denk ik wat oefeningen uit Nike Training Club doen, aangezien ik niet teveel wil en kan springen in een appartement
Ik ga volgende week pas weer meten, vind na een week wel kort denk ik gewoon om 10 dagen blijf aanhouden net als bij shred. Ik vind de combi kracht en cardio ook wel fijn, dat zie je volgens mij het meest in shred en ripped terug.
Heb de shed en shred ook gedownload. Denk dat ik die na ripped ga doen. Dit is weer de opvolger van ripped. Deze duurt iets langer (inclusief warming up) 45 minuten. Hier straks no more trouble zones doen. Deze duurt ook wat langer als ripped, ga kijken hoelang ik het volhoud en anders stop ik gewoon wat eerder.