Vandaag dag 6 van level 1 erop zitten en ik zie echt al verschil bij mijn buik. Helaas nog niet op de weegschaal...... Dus ik zet mooi door.
Hier vandaag shred 4/10 Gisteren nog een stukje van 6w6p mee gepakt. Ik vind die oefeningen wat ingewikkelder. Dat komt misschien ook wel wel omdat ik nu de oefeningen van shred gewend ben.
Vanavond deel 7, level 1. Morgen een feestje, dus wil ik 's ochtends hupsen ("Wat doe je mama?" "Hupsen, kind" ) Was op dag 4 te fanatiek en heb een keer moeten skippen, auw auw auw, mijn benen! Maar verder vind ik het reuze meevallen, heb vooral nog wat meer behoefte aan buikspieroefeningen, misschien in level 2? Of kan ik dan beter 6w6p doen?
Star: Nou ben benieuwd naar je resultaten! Goed bezig allemaal dames! Zijn er nog mensen die foto's plaatsen? Ik ga denk ik zondag of maandag weer meten en foto's maken... Ben benieuwd. Heb toch het idee dat Body Revolution nog niet veel doet...maar ja omdat het een 90daags programma is bouwt ze het erg rustig op. Zondag of maandag maar beginnen met Ripped en dan probeer ik die toch ook maar ns een week.
Ik plaats maandag avond weer een foto. ben ook benieuwd dames naar de resultaten!! heb vandaag lekker geshopt! Geen maatje minder maar voel me ohh zo lekkerder in me vel!
Poeh hey, die no more trouble zones is best zwaar moest af en toe echt ff afhaken. Jeetje wat een krachttraining, voelde vooral me boven benen en armen. Deze hou ik voorlopig maar op 1x in de week en dan 6x ripped.
Yes Yes Yes.. De zwelling is EINDELIJK na 8dagen geslonken en met pijnstilling goed verdeeld over de dag ben ik ook weer op de been.. Ik ga maandag starten met 6w6p.. Heb er echt weer zin in nadat ik redelijk verslaafd was aan 30days shred! Ik heb wel besloten om het niet elke dag te gaan doen maar om de andere dag Ik zal maandag weer foto's maken en hier meekletsen.. Als dat nog mag natuurlijk
Hier hetzelfde daarom gisteren een stukje 6w6p gedaan. Ik vond de oefeningen wat lastiger omdat ik niet ken denk ik. Ik ga shred maar eens 6w6p proberen. Ga jij na 10 dagen level 1 gelijk door naar level 2?
Super fijn voor je Nikske! Tuurlijk mag je nog mee blijven kletsen,... haha! Ik heb vanavond eens Ripped geprobeerd, lijkt erg op Shred maar dan begin je bij het niveau, beetje dan, van shred level 3... Ik vond het wel prettig en daarna nog 6 minute Hiphop Abs van Shaun T meegepakt, ook erg leuk! Over 2 weken op vakantie en ga daarna maar gewoon iets van een combi voor mezelf maken van vanalles haha! Uiteindelijk gaat het erom dat je beweegt en dat je het leuk vind toch...
In tegenstelling tot wat ik had voorgenomen, heb ik helemaal niets gedaan tijdens mijn vakantie. Heb het gevoel wat zwaarder/dikker te zijn, broeken zitten strak.. Even maat benen opgenomen, was hetzelfde. Niet verder gemeten, want een negatief resultaat kan vrij deprimerend werken.. Ik heb besloten niet meer heel het programma van 30 day shred te volgen. Voel gewoon dat iedere dag trainen niet goed is voor mijn lichaam. Daarnaast bereik ik een veel beter resultaat met sporten in de sportschool gecombineerd met hardlopen. Mocht ik een keer niet kunnen hardlopen, zal ik wel een training als alternatief gebruiken, of als het niet mijn andere training belemmert als aanvulling op het hardlopen.
@ lolly Ik doe level 1 10x en ga dan door naar level 2. Heb maar een rustdag genomen, dus begin niet helemaal opnieuw. @ nikske Gelukkig, kind wat een kaak had je! Hubbie zit ook al een week te klagen over kiespijn, maar daar zie je niks van (aansteller ) volgens de tandarts moet het vanzelf wegtrekken... Dames, allemaal goed bezig! Hou vol! Ik blijf standvastig: maak eerst 30 day shred af en ga dan 6 week six pack doen. Heb ik tegen het einde van de zomer misschien wel een bikini-figuur! Ben blij te melden dat mijn vakantiekilo's er inmiddels af zijn. Geen dieet, gewoon niet zoveel koek, snoep en zoutjes. Nu nog 5 hardnekkige ex-zwangerschapskilo's, die zich - heel irritant - allemaal lijken te hebben verzameld op mijn buik, en dan ben ik waar ik wil zijn.
Nikske natuurlijk mag je nog meer kletsen! ! Star heerlijke vakantie gehad. Maandag weer werken maar goed kan niet altijd leuk blijven haha. Morgen dag 4van laatste reeks level 1
@missxx wel een leuke vakantie gehad? @joyce1838 jaaaa de 1ste kilo is eraf! @dwergteckeltje en was het te doen? @marrie28 ik heb van vandaag ook dagje vrij genomen. Ik kon echt geen tijd vinden. Zit in de nachtdienst dit weekend vandaar. Morgen maar weer verder. Ik wil ook eerst 30 days shred afmaken voor ik me weer in wat anders stort.
Goed bezig allemaal! Ik heb weer nieuwe fotos geplaatst in de club maar ben niet echt tevreden! Lijkt of het iets dikker is geworden mijn buik... maar ben wel tevreden over mijn benen!
ik zie wel verschil hoor!! en je buik lijkt op 1 foto misschien dikker om dat je armen niet het zelfde hebt