30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door loetje, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Thanks Snippie, doet me goed! Maar ik zie dat omdat ik ook weet dat ik de laatste tijd iets teveel aan het snoepen was. Weet je, als ik eenmaal besluit dat ik wel een keer drop mag kopen, dan gaat dat een 2e keer nog gemakkelijker! Maar ik zie het ook niet in de cm's, wel in de benen, eindelijk een cm eraf!
    Goed, nu dag 2 van Ripped doen en dan vandaag over 2 weken op vakantie dus ben benieuwd hoe het resultaat dan weer gaat zijn...

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Mvm dat zou het dan zijn meis maar je kan te vreden zijn heus waar!!

ik heb nieuwe foto's geplaatst

vanmorgen lvel 1 afgerond. Nu dagje rust!(denk ik )

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Thanks Snippie!
    Jee wat is het hier toch rustig! Ik heb zonet dag 3 week 1 van Ripped gedaan... Het is weer lekker, het is hetzelfde als met Shred, werkt verslavend en is lekker snel afgelopen!

4. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dag 8 level 1 6w6p gedaan.
    Het gaat best lekker, alleen zie ik er helemaal niks van. Op de weegschaal niet en on de spiegel ook niet.
    Ik snoep amper, maar sinds ik geen pil meer slik, lijkt het wel of ik onderhand de helft van mijn cyclus vocht vasthoud. Echt veel last van een opgeblazen buik :(.

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    als je nou foto's naast elkaar doet?

en wegen niet doen joh! doe ik ook niet.

6. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Pff dwergteckeltje, dat is idd frustrerend... Idd zoals Snippie zegt, foto's maken (als je dat nog niet had gedaan) en die naast elkaar leggen... Want heb hetzelfde hoor, weegschaal zegt niet zoveel, mijn maten nu ook niet echt meer dus foto's zie je (of als je het deelt een ander) sneller een klein verschilletje!

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Heb niet eens een weegschaal en ook geen lintmeter helaas!

Vriendin vond wel al dat m'n kont strakker is :p (zit nu op level 1 dag 10 vandaag, moet ik nog doen) Dus doet toch wel wat af als 't voor anderen al zichtbaar is!

8. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Gisteren level 2 voor het eerst gedaan. Poeh, de plank-positie! Ik vind het nog behoorlijk lastig. Gelukkig valt het Jillians hulpjes ook niet altijd mee :D Ik voel me wel gezonder bezig, met elke dag actief zijn. Het maakt dat ik wat minder vaak een bon bon block naar binnen schuif ;)
    Ik ben 2 vakantiekilo's kwijt, maar das volgens mij meer dankzij mijn mindere snoepen. Verder zie ik er weinig van. Als ik helemaal klaar ben, zal ik foto's in de club plaatsen. Ben nu nog veel te ontevreden over mijn buik :(

Succes allemaal weer!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Goed bezich Marrie en dat komt wel hoor.

Hier vanmorgen begonnen aan dag 1 van level 2! Leuke les is dat:)!

10. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Het klopt idd dat je minder snaait en snackt als je elke dag zo gezond met je lichaam bezig bent... nóg een voordeel! Ik ga vanavond dag 5 doen van week 1... Misschien dat ik morgen over sla ivm paardrijden en savonds een afspraak, maar misschien ook niet. Het is de bedoeling dat je 5 a 6 dagen sport dus op zich kan het wel. En dan begint vrijdag alweer level 2/week 2. Dat vind ik echt wel het voordeel hoor van de Ripped, dat je maar 1 week doet, gaat helemaal niet vervelen zo!
    Goed bezig allemaal...

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Goed bezig!!

MVM heb even opnieuw gereageerd,

daarnaast heb ik al een week het gevoel ongesteld te worden en buik pijn dus dat kan het ook zijn.
    maar ik zelf zie dus wel verschil

meer diepgang zeg maar

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben ook maar eens begonnen met 30day shred, en het viel mij best mee.. Mijn conditie was niet zo slecht als ik had verwacht, het was wel zwaar maar nog wel vol te houden voor iemand die al jaaaaren niet heeft gesport. (en tot 10 maanden terug rookte als een schoorsteen).
    Ik vond het ook leuk :$ en afwisselend.. Maargoed dit was pas dag 1 haha. MAar de tijd ging echt supersnel voorbij. Ik hoop dat ik het gewoon vol ga houden. HEb al tegen mijn vriend gezegd dat hij mij gewoon naar boven moet schoppen als ik geen zin heb.. Ben benieuwd na het resultaat na 30 dagen.

13. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Snippie; ja ik zie wel wat je bedoeld idd... Maar goed bezig hoor!!!

Marijke1982: Welkom! Leuk dat je er ook aan bent begonnen... en het belangrijkste heb je al bereikt; dat je het leuk vond! Haha dat scheelt enorm! Tips is echt wel om te meten en foto te maken... dat helpt soms enorm tegen frustratie! Succes!

14. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

10 apr 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een rustdag, want ik heb gewerkt van 08.00 tot 19.30 en had echt geen zin meer. Deze ronde 6w6p had dus 4 dagen. Morgen neem ik ook nog een rustdag en daarna ga ik 6 dagen achtereen aan de gang. Dat zijn de laatste dagen van level 1.
    Het gaat best lekker, moet ik zeggen.

Als ik genoeg moed verzameld heb, zal ik foto's plaatsen :).

15. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @mvm; ik zie ook wel verschil hoor.

@dwergteckeltje; wegen hier ook allang niet meer, zou idd foto's maken en die naast mekaar leggen. Soms val je gewoon niet af maar word de boel wel mooi strakker.

@marrie; goed hoor..de plank is idd een pittige!

@marijke; welkom en succes.

@snippie; zie ook wat je bedoelt, ik zie het ook.

Hier vandaag dag 3 van week 2 doen van ripped, had dinsdag echt geen zin in ripped en heb toen maar weer NMTZ gedaan. Ik denk dat ik die maar gewoon combineer, merk dat ik soms minder zin heb en iets anders wil doen...:) Gooi het dus maar een beetje door mekaar, als ik maar beweeg toch!:D

Merk hier ook minder verandering, cm zijn een beetje hetzelfde gebleven me buik blijft hangen op 83/84 cm en me bovenarmen zijn juist weer een halve cm gegroeid maar dat kan natuurlijk door de spieren komen haha.;)

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    star ach je beweegt in ieder geval hihi!!

Ik heb gewoon licht spier pijn in me buik(zeikant) van gisteren haha!!
    vanavond dag 2 van level 2!!

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Meten en foto's maken doe ik niet. Ik merk het straks wel aan mijn kleding (zit nu allemaal een beetje te strak :))

Gister de tweede en vanmorgen de derde keer gedaan.. Pff merk wel dat het toch wat zwaarder gaat worden haha. Vanmorgen na het trainen gelijk maar even naar het zwembad gefietst, zwemmen werkt altijd goed tegen spierpijn. Heb nog wel spierpijn maar er valt mee te leven..
    Ik vind vooral dat opdrukken (wat ik dus echt niet kan) zwaar, ben zoo blij dat ze dat al in het begin doet.

18. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Vandaag level 2 voor het eerst gedaan, was pittig, maar op zich redelijk te doen. Ben ondertussen al 9 cm op mijn buik kwijt en 8 cm op mijn heupen.....

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    level 1 vandaag afgerond en gelijk maar even en fotootje gemaakt.

Hoe kan ik deze in de club zetten? Ik heb een collage gemaakt in picasa van voor en na foto's.

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Gelukt ik was iets te snel met vragen. Maar er staat dus een foto in de club en in m'n eigen album

Deel Deze Pagina