30 Day Shred! Wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by loetje, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @joyce; dat gaat lekker.

@lolly; heb de foto's gezien, mooi verschil al hoor, echt goed.

Hier vandaag dag 4 week 2 van ripped gedaan. Morgen rustdag en ga dan zondag weer NMTZ doen.

Zit te twijfelen om te stoppen met ripped en in plaats daarvan Banish Fat Boost Metabolism in combi te gaan doen met NMTZ...

Vind alleen die 30 minuten wel fijn bij ripped, misschien maar kijken per dag waar ik zin in heb.

2. Dwergteckeltje

Dwergteckeltje Actief lid

Apr 10, 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dag 10 level 1 6w6p gedaan.
    Ik had niet zo'n zin en wat hoofdpijn, maar ben blij dat ik toch bezig ben geweest.
    Mijn hoofdpijn is ook aardig gezakt.:)
    Morgen ga ik starten met de laatste serie van 5 van level 1. Ik ga kijken of ik het op kan brengen om morgen en zondag 's morgens en 's avonds de les te doen.

Goed bezig iedereen, hoor!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Waarom wil je die tweede serie in 2 dagen doen dan?

4. Dwergteckeltje

Apr 10, 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb volgende week zo weinig tijd 's avonds.

5. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Zo gisteren toch even een dagje rust genomen (op paardrijden na dan) en dus 5 dagen van level of week 1 gedaan.
    Vanavond dag 1 van week 2 gedaan, erg leuke workout... Die ga ik wel volhouden een week. Vind het zo super dat het na 5/6 workouts al weer afgewisseld word...!!! Resultaten vallen de laatste tijd beetje tegen maar denk ook dat mijn lichaam er een beetje aan gewend is en dat het nu wat langzamer gaat. Mijn man zei ook, gewoon volhouden dus! Haha... Heb na de workout nog 10 minuten 30 Day Butt lift gedaan, ook niet verkeerd...

Iedereen verder goed bezig, merk wel dat we nog maar met een paar vaste dames bezig zijn. Nou ja, wellicht zijn er een paar op vakantie ;)

Star: Waarom wil je overstappen dan (ben je net zo'n twijfelkont als mij ;)? haha)...
    Dwergteckeltje: dat vind ik het voordeel van sporten altijd, als je ergens last van hebt dan wordt het door het sporten altijd wel wat minder!

6. Dwergteckeltje

Apr 10, 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker, MvM1984, dat vind ik ook.

Bijkomende reden dat ik dit weekend wil proberen om 2x op een dag de les te doen, is dat ik het niet snel genoeg vind gaan ;).
    Ik wil resultaat!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    ahh zo Dwergteckeltje zou je vast wel lukken. hoor.

Ik denk er zelf ook aan om morgen dag 4 smorgens te doen en dag 5 morgen avond te doen en dan twee dagen rust en dan aan week 2 beginnen de dinsdag:)!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    hihi bedenk wel dat ze een soort zoals bij mij dan heel lang stil hebben gelegen hihi

9. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Hier alweer dag 2 van week 2 gedaan... heerlijk! Ben wel benieuwd of ik vrijdag (ga ik na 2 weken ripped weer meten en fotos maken ) wel weer wat ga zien in resultaten!

10. Dwergteckeltje

Apr 10, 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 2x 6w6p gedaan, vanmorgen en vanavond.
    Pff, dat vond ik best zwaar. Ik weet niet of ik dat morgen weer doe.

Vandaag wel een complimentje gekregen van mijn moeder: ik leek slanker dan voordat zij op vakantie gingen (= 4 weken geleden).
    Dat is toch leuk om te horen.

11. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    MVM ben ook wel benieuwd meis.

Dwerteckeltje dat is leuk om te horen zeg!

Ik heb gisteren dag 4 en 5 gedaan.
    smorgens en savonds dus.

dinsdag aan reeks 2 van level 2 beginnen.

12. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Gisteren 6 jaar getrouwd! Cakejes gebakken met de kids, 's avonds uit eten geweest en zelfs nog geshred. Hubbie vond mijn billen en benen strakker, maar ja, het ging om die buik... Nog twee weken, dan of 6w6pack of pilates. Dat is natuurlijk ook allemaal vanuit je "core". Een slikken of ik een leuke workout kan vinden.

13. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Goedemorgen,

Goed bezig allemaal!:)

@mvm, ja ben ook erg met dat getwijfel hihi,:D hou van veel afwisseling!:p
    Ik denk dat ik gewoon maar wat ga combineren tussen BFBM, NMTZ en Ripped. Als ik wat minder tijd of zin heb vind ik de ripped wel fijn.

Probeer nu ook het weekend niks te doen, merk toch dat dat vaak moeilijk gaat met de kids en we zijn ook vaak op stap.

Vandaag dus niks hier en morgen dus weer NMTZ...

@snippie; was dat een beetje te doen 2x op een dag?

@marrie; nog gefeli...

14. Dwergteckeltje

Apr 10, 2013
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Hier vanmorgen dag 13 level 1 6w6p gedaan. Morgen en dinsdag nog, dan woensdag en donderdag rust en vrijdag starten met dag 1 level 2 6w6p.

15. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Star bij level twee heb ik wel meer dat ik me spieren voel zeg maar dus was even aanpoten. Maar wil het dinsdag ook weer twee keer gaan doen denk ik.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Vandaag voor het eerst de 30day shred gedaan. Viel me best tegen zeg...kan echt wel merken dat ik minder fiets, nog maar 1x week volleybal en heb het gevoel dat mijn conditie echt bagger is... Gisteren level 1 zitten bekijken en dacht, dat is wel een eitje eerst... Met name de cardio.

17. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Zooo dag 3 met hangen en wurgen gedaan! Had een heerlijk lui dagje met mijn zoontje in de tuin, heerlijk lui gegeten (soort tapas) en wilde perse nog wel sporten,...maar had zooo geen zin! Merkte ook wel dat het weer dag 3 is...veel moeite mee, vooral met kracht en balans! Maar heb het weer gedaan.,...

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb vanmorgen dag 5 van level 1 gedaan en ik merk echt dat het makkelijker gaat. Heb nu ook totaal geen spierpijn en voel bijna niet dat ik gesport heb.. Alleen dat opdrukken, pfff daar ben ik gewoon echt niet voor gemaakt hoor.. Ik doe het wel, maar kan echt niet diep door mijn armen heen..

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Morgen dag 8 6w6p, ik vind het weer saai worden iedere keer hetzelfde. Overweeg om het af te gaan wisselen met een ander programma. Ik krijg ook vee veel complimenten. Mijn collega's die eerst niet wilden geloven doen nu ook mee.

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Goed bezig dames!
    @ Napoleon: het begin is daar, doorgaan nu! De eerste paar keer is killing, maar het wordt echt beter! En je ziet echt snel resultaat als je het volhoudt. Kijk maar naar de foto's in de club, dat werkt supermotiverend!
    @ Marijke: opdrukken is ook echt lastig. Eerst op je knieën en als dat goedgaat, voor het echie. Goed je buigspieren aanspannen, dat helpt echt!
    @ deedee: lachen dat je collega's mee doen. Mijn zus zei ook al heel stoer dat ze mee gaat doen, maar ik moet het nog zien... :)
    @ MvM: chapeau! Gewoon doorgaan, goeie instelling ;)
    @ snippie: lol, je bent gewoon verslaafd! 2x per dag, wauw!

Na vandaag op de helft met 30 day shred, met de laagste score op de weegschaal dit jaar! Mij buik begin je nu gelukkig ook te zien slinken. Anita is mijn new best friend, met de plankoefeningen doe ik gezellig met haar mee.

Share This Page