Gewoon doorgaan Lolly, you can do it!!!!! MvM1984, leuke plaatjes haha Was ik eindelijk zo ver, een foto van dag 1 en dag 15 te plaatsen, doet ie het niet. En toen zag ik al jullie strakke lijven en nu durf ik niet meer haha
Alle 3 de levels doe je 10 dagen achter elkaar! En idd via youtube is het makkelijkste. @lolly: Lastig he als de motivatie weg is.. Ik had het afgelopen week. Dinsdag niet gesport omdat ik van 5:45-22:15 weg was (eerst gewerkt, 'savonds een infoavond die erg uitliep), woensdag was ik gesloopt en donderdag had ik gewoon even niet zoveel zin. Vrijdag moest ik mijzelf echt naar zolder schoppen om weer verder te gaan. Zondag had ik ook weer even een baal dag, dus ook weer overgeslagen. Gister de allerlaatste x 30days gedaan (had dus eigenlijk afgelopen donderdag de laaste moeten doen). Vandaag begonnen met ripped.. Idd weer pittiger dan 30days, maar vond de oefeningen wel leuk en goed te doen dus dan gaat het wel lekker.
En Lolly? De motivatie al weer wat terug?? HIer vandaag dag 3 week 4 gedaan van Ripped. Denk dat ik hierna toch maar weer een poging tot Killer Buns and Thighs ga doen, dat is toch mijn probleem gebied... En dan denk ik 4 of 5 keer per week...?
Waar vind ik level 3? Vind alleen een complete video van ze alle 3 samen maar die moet lang laden vind ik. Is er geen die apart beschikbaar is?
Helaas niet op Youtube gevonden. Dus ik heb hem gedownload. Hier nog bezig met level 2, kon 3 dagen niet shredden van mijn paard afgedonderd. Viel niet mee hoor na 3 dagen weer vol aan de bak.
Ja dat is soms balen van de filmpjes op youtube...die was ik ook zo af en toe kwijt. Lekker dan vna je paard afvallen, hopelijk gaat het weer goed! HIer begonnen met het nieuwe programma van Shaun T ( van Insanity) Focus T25... vijf dagen per week 25 minuten... ben benieuwd!
Het gaat redelijk 3 dagen geshred nu even dagje rust. Hopelijk straks weer kunnen rijden. Dan nog 2 dagen level 2 en over op 3. Klinkt goed welke zone's pakt hij aan? Insanity is mij nu nog te zwaar. Heb jij dat wel gevolgd?
Het is eigenlijk een verklein versie van Insanity. Dus wel veel dezelfde oefeningen. Ik heb Insanity wel gevolgd maar niet volledig volgens schema.
Dag dames, jullie houden het ook goed vol zeg Ik ben nu na shred en ripped al een weekie bezig met 6w6p, phoeh, toch ook wel heftig hoor. Maarrrrr met resultaat al ruim 9 kg kwijt
Topper 9 kilo Phoe! Goed bezig. Hier vandaag laatste dag level 2. Dus over 10 dagen weer meten, maar verneem het al aan mijn kleding allemaal te groooooot!
Wow goed allemaal hoor, 9 kilo kwijt, te grote kleren Hier merk ik niet zo heel veel verschil meer helaas maar dat zijn dan ook wel de laatste beetjes denk ik en ik moet na de vakantie weer op mijn snoepen letten haha... Maar dat gaat al weer stukkie beter Vandaag dag 2 gedaan van Focus T25, erg lekker en leuk afwisselend, dit ga ik wel volhouden. Heb van de week weer fotos gemaakt als start van dit programma, dit zet ik nog niet hier, pas als ik een aantal weken heb gedaan. Fase 1 is 5 weken, dus wellicht na 2 of 3 weken...
Ja ik... Heb het heel even geprobeerd tussen shred en ripped in maar ik vond het niet afwisselend genoeg. Ene keer voor mijn gevoel volledig kracht en dan geen cardio en de andere keer andersom. Misschien dat het verderop in het programma wel goed komt maar ik werd er niet enthousiast van...
Misschien is Focus T25 ook wat voor jou? Van Shaun T van Beachbody... Heerlijk afwisselend programma, met van alles wat en dat in 5 x 25 min.
Tja ik heb het gevonden via (letterlijk veraald) 'verstop mijn kont' hihih Weet niet of ik het zo mag zeggen namelijk... Google maar eens op Focus T25 daar staat het uitgelegd. Het zijn 2 levels van 5 weken...
Klinkt goed volhouden! Mvm. Benieuwd naar de foto's. Over het snoepen tja daar kon ik over mee praten ik was letterlijk verslaafd aan suikers. Maar nu haal ik het niet meer in huis, tenminste niet voor mijzelf. En ik ben mij gaan verdiepen in E nummers. Volg nog steeds het dieet van mijn dietiste misschien dat ie nu wel goed werkt met elke dag goede beweging. Hierna ga ik door met 3 x pw en na mijn bruiloft pak ik ripped op anders ben ik bang dat ik niet in mijn jurk pas en dat flink ingenomen moet worden.
Hier al een weekje niks weer.. In huis is het met gemak 28° nu het buiten ook zo heet is, en om dan nog te shredden... Dan val ik flauw denk ik. Plus een week begeleider geweest op een ponykamp, batterijen waren 's avonds helemaal leeg (wel hele dag rondgewandeld ed dus toch wel wat beweging gehad, alleen op een andere manier)