Misschien een wat persoonlijke vraag: Wat ben je afgevallen? ( nu al...? ) En heb je wat aan je eetgewoontes veranderd?
Ik ben nu ruim 10 kg afgevallen en ik lijn niet echt. Ik eet overdag nog steeds wat ik altijd al at, maar de porties avondeten zijn kleiner en probeer door de week niets te snoepen dus het voelt ook niet echt als lijnen, geen hongergevoel ofzo.
Wouw 10 kg in hoeveel tijd? Sorry voor de vragen maar dan heb ik iets om naartoe te streven en hoop voor te hebben
10 kg in 3 mnd, maar de cm's klinken nog leuker; van mn taille zijn ruim 11 cm's af dus gewicht zegt niet alles
He dames, wat leuk dat er weer wat meer activiteit is in de groep! Ben benieuwd naar foto's!! Ik heb mezelf vanaf gisteren weer een schop onder mijn kont gegeven! Door de pauze tijdens de vakantie, maand geleden, is er weer de klad ingekomen en merk ik dat ik weer slapper en ook wat zwaarder werd. En het ergste, ook de cm's kwamen er weer aan... Voornamelijk doordat ik mijzelf gemakkelijker snoep etc gun als ik minder sport...heel gek haha, en natuurlijk met dit weer bbq, of biertjes! Maar goed, vanaf gisteren dus, ondanks de warmte, weer verder gegaan. Om 22uur...aaaah en nu moet ik ook nog... Vorige week begonnen met Focus T25. Eerst dacht ik gisteren weer, ga maar weer beginnen aan Ripped omdat ik daar resultaat van zag, maar ik heb nog maar een weekje gedaan van Focus. En het resultaat zie je juist denk ik, als je 1 programma aanhoudt en die afmaakt! Dus dat ga ik nu doen, vijf weken fase 1 iig, en dan kijk ik weer verder....
Hallo allemaal, Ik heb vandaag dag 4 van 30 day shred gedaan echter kom ik ervan aan standaard ga ik elke morgen op de weegschaal en ben al zo'n halve kilo gegroeid, hebben jullie die ervaring ook gehad? Ik eet niet anders dan anders, ja zelfs minder omdat ik minder trek heb met dit weer.
Hoi allemaal, Heb het vandaag weer op zitten. Mijn man deed gezellig weer mee. Dit is denk ik de 5/6de keer en ik zie bij hem echt resultaat. Hij is altijd wel atletisch gebouwd maar hij is nu echt mooi gespierd! Zelfs voor mannen werkt 30 days haha. Vandaag had ik een toeschouwer van 13 mnd om me heen kruipen/lopen. Het is een erge leuke afleiding tijdens het sporten . De tijd gaat nl veel sneller... Ik zie wel bij mij dat mijn armen meer getoned zijn en ik voel me fitter. Ik ben benieuwd, ik wil pas meten en wegen als ik bij dag 10 ben.
Dag 1 heb ik gedaan maar dag 2 niet. Was beetje afgeleid na 10 weken foetsie te zijn heb ik vanavond mijn kat met een vangkooi gevangen dus moest effe het nodige troetelen Morgen dag 3 geen smoesjes voor mij
dat klinkt bekend MvM, met een pauze vind ik het ook weer moeilijk om de draad op te pakken. En omdat met dit warme weer ik niet zo'n trek heb is het risico op snaaien weer erg groot, maar tot nu toe heb ik me kunnen beheersen. Gisteren dag 3 level 2 6w6p gedaan en daarna meteen in het koude zwembadje gedoken heeeeerlijk. Eerlijk gezegd ken ik het niet Bloem, aankomen van 30 day shred, maar ik weeg ook maar 1x per week, er kunnen zulke rare verschillen zitten tussen dagen dat ik me daarmee alleen maar gek maak Ik vond ook dat het eerste restultaat te zien was bij m'n armen Mari, benieuwd naar je 10 dagen meeting Pfffoeh 10 weken kat moeten missen Catelijntje, dat vind ik een goed excuus om gisteren een dagje over te slaan hoor
Bloem; ik zou je aanraden om niet elke dag te wegen. Wat wel heel goed kan is dat je bij het aanmaken van spieren in het begin vocht vast houd. Sowieso heb ik gewoon na elke level mijzelf gewogen, gemeten en foto's gemaakt. Want wat Radiogirl ook al zegt, anders maak je jezelf alleen maar gek.
Vandaag dag 10! 2 kilo afgevallen, 1cm van benen en billen af, 2 cm van armen, 5,5cm van buik. Dit mag zo wel doorzetten! Ik probeer niet te snoepen en gewoonnormaal te eten. Wel eet ik nog vaak yoghurt en fruit 's nachts met mijn maman voor het slapen gaan. Dit zou ik eigenlijk ook af moeten leren. Ik zou gek worden als ik me elke dag zou wegen. Ik zou het ook afraden.
Sorry als het wat TE persoonlijk is maar wat is jullie BMI? Want hoe zwaarder je bent hoe meer / sneller het er dan af gaat. Mijn BMI is 27.4 Bereken uw BMI | Hartstichting.nl (als dit niet mag die link SORRY )
Mijn Bmi is veel te hoog en te ongezond. Maar goed ik werk er nu aan, en gelukkig met resultaat. Vandaag weer een lekker temperatuur, dus vanavond een uurtje sporten.
Wow Maria wat goed zeg!! Ik heb het nu even neer gelegd! Wil volgende week weer beginnen. Of na morgen. Ik weet niet hoeveel ik weeg. Ik weeg me zelf namelijk niet hihi
Ik heb al een eeeeeeuwigheid een abo op dit topic maar kan mezelf er steeds niet toe zetten om ook eens te beginnen. Maar die positieve verhalen klinken wel heel aanstekelijk! Ik sport al wel 2x pw in sportschool (spinning) maar dat maakt denk ik niet uit? Ik lees allerlei termen (30 days, ripped, levels) dus eigenlijk geen flauw idee waar te beginnen Mijn BMI is trouwens 34 dus mag nodig wat van af. Ook mag alles wel wat (lees: veel) strakker
Mijn BMI was 29,8, is nu 26,5 en hoop uiteindelijk zo rond de 25 uit te komen Child, je kunt het beste ff googlen op jillian michaels of 30 day shred, dit vond ik een goed programma om mee te beginnen. Alle workouts zijn gratis te vinden op het internet. Je kunt dit wel combineren met haar workouts maar voor sommigen is dit al genoeg, gewoon proberen, dan weet je vanzelf waar je grens ligt.
Mijn BMI 23,4 dus prima, maar mijn doel is alles wat strakker te maken... Wow wat een goed resultaat Mari! Ga zo door! 30 Day Shred is het beste om mee te beginnen...