"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ilsje ajjjj! Hopelijk geen blessure.. Goed uitrusten meid :)

@mj89 welcome to the club girl! Ik zie ook echt veel resultaat. Vooral rond mn buikomvang & benen die strakker zijn geworden!

@hier: vind het vandaag echt te warm om te shredden. Ga zo met dl op het balkon chillen met haar zwenbadje & badvriendjes :p morgen wr shredden!

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Het gaat mij ook voornamelijk om mijn buik en been omvang.
    Heb net even een gedeelte van het filmpje bekeken op YouTube. Ik denk dat ik ook maar een poging ga wagen, wel de moeite waard zo te lezen! Heb alleen de conditie van een slak, zal even lastig worden dus 😁

Bedankt voor jullie antwoorden dames.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik ben er ook weer. Ben van de week door mijn rug gegaan... Dus heb ff rustig aan gedaan. Morgen wil ik het weer op gaan pakken. Zat op dag 10, maar ik blijf voorlopig nog ff level 1 doen, aangezien mijn rug nog wat zwakjes is. Kreeg vandaag nog complimenten dat ze zagen dat ik afgevallen was, dus het is niet voor niks geweest. De kilo's op de weegschaal geven helaas nog niet aan dat ik afgevallen ben....

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Kirst maar toch resultaat want je komt in spier weer aan omdat die strakker worden en zwaarder gaan wegen!

Hier vandaag hardlopen, gisteren dag 10 van level 1 gedaan, maandag dus level 2 :D

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @sdenise, blijkbaar ja. We gaan nu weer starten en heb de motivatie nog steeds, al moet het wel een tandje lager dat ik eigenlijk wil. Ik wandel nu wat meer, zodat ik toch in beweging ben maar mijn rug niet te veel belast.

Succes met level 2!!

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Kirst elke dag is ook wel echt veel... ik sport al meer als een jaar erg veel en dan is dit elke dag nog erg pittig hoor... vind dat ze ook wel in het filmpje mogen aangeven dat als je soms best een rustdag mag inlassen zeker als je lichaam dat aangeeft (want dan is het eugebkijk al te laat)

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja is zeker veel, zeker omdat ik ook elke dag een flink stuk wandel met de hond. Ik heb nu ook een work out gevonden van Victoria secret van 10 minuten en die ik dan 2x op een dag kan doen. Die is namelijk niet al te zwaar, maar heb toch het idee dat ik goed bezig ben :D. Vanavond hier eerst genieten van een lekkere bbq

Fijn weekend allemaal!

8. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb de eerste dag gedaan, was wel pittig maar had het erger verwacht. Alleen push ups... Zelfs de makkelijke versie lukt niet. Ik ga proberen de 30 dagen vol te maken.

Lees dat sommige van jullie rustdagen inlassen. Wanneer doen jullie dat?

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pff die push ups.... Ik kwam gisteren tot 10. Ik had bij dag 1 miet gedacht dat ik er 10 achter elkaar kon doen. Maar ze zijn zwaar!! Ik bekijk per dag maar hoe ik me voel. Elke dag dat gaat ben ik bang ten koste van mijn knie en rug. Net zoals vandaag heb ik een drukke dag gehad en wil nu ff lekker op de bank zitten. Heb gewandeld vandaag en morgen tennissen. Deze week komt er denk ik niet heel veel van, de wandelvierdaagse is deze week, dus ben sowieso druk doende. Wil het om de dag nu doen.

10. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mj89 het wordt beter na dag 4. Hou vol ;) gewoon naar je lichaam luisteren! Ik heb pas rond dag 18 een rustdag genomen om wr op kracht te komen. Het weekend trouwens ook, want waren weekendje weg.

Ik ben nu goed uitgerust & ga vandaag wr shredden :D

11. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirst78 wooow 10 push ups? Goed zeg! Ik val al om met 5 :)

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier vandaag (vanavond) Level 2 voor het eerst doen, vanmiddag ff alvast bekijken !

@Push up
    Eerst geen 1, nu op anita stand wel stuk of 10. Gewone stand 5 whahahah

13. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net level 3 gedaan. Veel leuker dan level 2! :D heb met anita meegedaan, maar denk dat ik sommige oefeningen wel met nathalie mee kan doen, want ik ben niet echt buiten adem & zweet me geen ongeluk zoals bij level 2.. Alleen dat springen met sqauts en lounges is nog te zwaar voor mijn knie...

Ik probeer level 3 zonder rustdagen te doen, want mn schoonmoeder komt de 19e vanuit het buitenland voor dl haar verjaardag & blijft anderhalve week logeren ;) heb dan geen tijd mr te gaan shredden ;)

Push ups met anita kan ik ook wel, maar gewone stand is killing :$

14. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ik heb vandaag nog maar eens level 2 gedaan. Nu al weer zo'n 13 dagen, en heb nu het idee dat ik het aardig onder de knie heb. Morgen of woensdag level 3 gaan proberen. Eens zien hoe dat gaat!

Succes allemaal weer! Die pushups gaan mij niet zo best af haha.

15. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    @kirst78: Fijn om te horen dat ik niet de enge ben die moeite heeft met de push ups. Heb meer gelezen over knie-klachten, hoop dat dit mij bespaard blijft. Ik ga vanavond weer aan de gang als de kindjes slapen. Vind het wel heerlijk om weer te bewegen.

Heb ook even m'n omvang gemeten om te kunnen zien of het wat doet tegen het einde van de 30 dagen.

Dieten jullie ook nog daarnaast?

@mamia, ik ben wel van plan om vol te houden. Doe het alleen wel zonder gewichten nog, ben niet lang gelezen bevallen en wil het langzaam opbouwen. Jij zit dan in het einde van level 2? Is dat veel zwaarder dan level 1?

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier ook vandaag level 2, wat een leuke oefeningen, het is ff zwaar maar vind ze echt leuk dus ik ga deze hele week shredder ipv hardlopen ;) !

17. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Haha, ik vond de oefeningen van level 2 ook leuker dan 1 ja!
    Ben benieuwd hoe 3 is!

18. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind 3 veel leuker :p heb toch wel spierpijn vandaag haha :) zometeen dag 22!

19. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoaaa spierpijn all over my body! Zelfs lachen doet pijn hahaha 😅 level 3 is nog niet te doen met nathalie, maar wel erg leuk :D

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    ahahah leuk ik net dag 12 gedaan... morgen weer :) deze hele week ff shredden :D ging minder als gister maar had nu last van de spieren in mijn schouders dus ik kon die gewichten minder goed omhoog houden....

Deel Deze Pagina