"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha had ik ook met level 2!

Hier dag 23 gedaan! Ik vind het nog best zwaar, maar heb ook nog spierpijn overal.. De bovenste spieren op mn buik zijn al zichtbaar btw!! :D maar heb nog een klein buikje aan de onderkant wat nog weggewerkt moet worden...

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hebben jullie je eetgedrag ook aangepast?
    Ik heb even op Google gekeken en sommige resultaten kan ik haast niet geloven.

Vandaag ga ik dag 3 doen, heb ook goed spierpijn moet ik zeggen. 😁

Dag 23 al! Zonder rustdagen?

3. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb 3 rustdagen genomen op het einde van level 2. En eetpatroon is hier erg moeilijk aan te passen met drukke baby van 11 maanden.. Ik let wel op mn eten om zo gezond mogelijk te eten, maar cheat af en toe ook wel lkkr met eten in het weekend hoor :)

Ik zie hier ook wel resultaten, maar het kan beter door idd voeding aan te passen & goed te rusten/slapen (wat hier onmogelijk is op het moment haha). Ben soms zooo moe dat ik oefeningen wat ik normaal wel kan, niet goed uit kan oefenen. Na zo'n dag neem ik dan een rustdag om bij te tanken :)

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Vooral goed naar je lichaam luisteren, als je pijn hebt in je enkel gewoon even rust nemen. echte pijn is nooit goed.

Toen ik echt wilde afvallen heb ik wel goed bewust gegeten, maar et gaat nu vooral om spier dus eet gewoon zoals ik normaal eet...

5. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat 24 zit er op! Kan het nu beter volhouden :D

Net lkjr gedouched, nu wat proteïne naar binnen werken & strax met dl genieten van het mooie weer :)

Geniet & sport ze vandaag meiden

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    thnx ! Ik vanavond weer, gisteren was erg zwaar, bepaalde spier in mijn schouder heeft spierpijn dus met die cheersquat (of iets) en die militaire schop met hooghouden lukt het me bijna niet om die gewichten constant om hoog te houden....

7. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik bij level 2 ook heel erg! Deed pijnnnn :$

Hier net dag 25 achter de rug :D WHOEHOEEE!! Trots op mezelf dat ik niet afgekapt ben :D

Na dag 30 ga ik een weekje rusten aangezien sm vanuit het buitenland voor ander half weekje hierheen komt voor dl haar verjaardag.. Daarna begin ik denk ik gewoon opnieuw, maar dan met een gezonder eetpatroon ;)

Heb nu best wel wat spieren opgebouwd (sommige zelfs zichtbaar!), zie er zichtbaar strakker uit & broeken die voorheen nogal erg strak zaten, zitten nu superfijn :D Alleen dat stukje onder mn buik grrr... Die werk je blijkbaar erg moeilijk weg ;) Volgens ml en anderen overdrijf ik gewoon, maar ik ben zo'n buik niet gewend en erger me er kapot aan! Denk dat ik met de nieuwe ronde ook wat extra buikoefeningen ga doen met mn oude vertrouwde dagelijkse trainingen app :)

8. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb dag 5 erop zitten, kan inmiddels 7 push ups, en heb het dan goed warm. 😁 Ik vind het nu wel makkelijker worden. Krijg alleen wat last van m'n enkels bij de jumping jacks, herkenbaar? Of zou ik mijn voeten niet goed neerzetten? Heb ook even opnieuw gemeten en ben 1,5 cm kwijt van mijn buik omvang.

Ben heel benieuwd na level 2, mede door jullie verhalen.
    Lekker vooruitzicht, nog een paar dagen dan ben je hiermee klaar.

Ik heb gezien dat er nog andere trainings schema's zijn van haar. Hebben jullie daar ook ervaring mee ?

9. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed zeg! Gaat zeker de goede kant op ;)
    oh en ja herkenbaar hoor! Als je echt pijn hebt in de vorm van AUW! Dan moet je even rustig aan doen, maar bij mij is het vanzelf over gegaan.

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier even twee dagen rust gehad, morgen weer verder (was bij vriendin in eindhoven :p ) ... heb er weer zin in ;)

11. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een dagje rust ivm het regelen van dl haar verjaardag. We hebben zalen bekeken en spulletjes gekocht. Morgen maar ff shredden als het lukt. We zijn namelijk weekendje bij mn ouders ;)

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Level 2 blijf ik toch wel aardig moeilijk vinden, vooral die cheersquats... lijkt wel of mijn schouders daar erg moeite mee hebben... nog ff 4 dagen doorzetten...

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Edit: 5 dagen level 2 nog ;)

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @mamia, gefeliciteerd nog met je dochter! Fijn feestje gehad?

@sdenise, lekker even een weekendje weg? Altijd goed in het zuiden he.

Vanaf vandaag ga ik het weer oppakken. Na een hele drukke week en ook nog het lopen van de avondvierdaagse is het er niet meer van gekomen. Ik blijf dus nu nog maar ff hangen in level 1.

Allemaal een fijne zondag!!

15. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat had ik tot het einde van de level zelfs! Deed goed pijn.. Op het eind kon ik het langer volhouden, maar moest nog steeds oaar tellen rusten

16. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel @kirst78 ze is pas de 28e jarig & vieren haar verjaardag de 27e. Gisteren & vandaag bezig geweest met het organiseren van het feestje. Hebben vandaag eindelijk een zaal gevonden. Niet echt waar we op zoek waren, maar beter dan niks ;)

Ben nog bij mn ouders. We gaan nog bbqen & dan pas gaan we naar huis, dus shredden gaat vandaag niet lukken ben ik bang voor ;)

Toch nog goed bezig geweest meid!

Jij ook een fijne zondag :)

17. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Wil even mijn resultaat tot zo ver spammen. Ben best trots. :D
    Vandaag dag 7. (Let niet op de rommel)

Moet zeggen dat dit wel heel erg motiveert. In totaal 3 cm buikomvang kwijt tot nu. Las iets over die victoria secret work out een paar pagina's terug. Heb ik gister ook even gedaan, best leuk om te doen.

18. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit @mj89! Heb je de victoria secret naast de 30 day gedaan? Ben er nou ook nieuwsgierig naar! Vanvond ff opzoeken :)

Hier net dag 26 gedaan. Vanmorgen gewogen en weeg nog steeds hetzelfde. Vind ik niet erg, want dat betekent dat mn spieren lkkr aan het groeien zijn! :D ik zal met dag 30 ook weer een foto maken :)

Heb ook altijd troep achter mij in de spiegel hahahah :)

19. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik ben ook niet afgevallen, vind dat ook niet her belangrijkste. Wil liever wat strakker zijn..

Nog even en het zit erop voor jou mamia.
    Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ben je al veel cm kwijt?

Ik heb dat erna gedaan, niet elke dag maar om de dag. Krijg daar wel echt spierpijn van namelijk . 😛

Ben benieuwd wat je van die work out vindt.

20. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet gemeten, maar zie er duidelijk strakker uit en broeken die te strak zaten, zitten nu veeel lekkerder :)

Ik ga daarna gewoon wr opnieuw beginnen met zwaardere gewichten :p

Heb nog niet gekeken naar de victoroas secret. Ik laat het je wel weten ;)

Deel Deze Pagina