"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik heb ook niks gemeten, merk wel dat mijn spieren sterker worden maar ik trainde hiervoor al veel, dus ik was denk ik toch gespierder dan ik dacht dus ik zie het wel veel minder, maar merk het in kracht dus ga gewoon door !

2. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ufff ik heb nog steeds niet naar dat andere work out kunnen kijken.. Te druk met andere zaken pfff... Gisteren beroepschrift mbt afwijzing urgentieaanvraag eindelijk ontvangen van het juridische loket en was daarom druk bezig met het aanvullen/aanpassen en verzamelen van alle nodige bewijsstukken & bijlagen. Wat een gedoe zeg pfff...

Zo meteen alles scannen en uitprinten en vanmiddag op de post doen.. Wish me goodluck ;)

Als dl straks naar bed gaat, ff snel shredden, douchen en klaar maken..

De komende weken worden nogal drukke & chatische weken :( Er moeten van alles tegelijk gedaan & geregeld worden pfff STRESS!! Heb er nu al geen zin in :(

3. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh het leuke nieuws vergeten te vermelden: Gisteren woog ik 57.2 en vandaag 56.8 :D Eindelijk onder de 57!!!!!

4. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 27 zit erop! Nog maar 3 dagen te gaan!

5. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Haha jeej! Mamia, dat was je streefdoel? Fijn zeg!
    Idd nog 3 dagen en dan ga je weer opnieuw? Of een ander programma van haar volgen?

Je hebt het er maar druk mee, al dat geregel..

Hier dag 8 gedaan, de conditie stukken zijn wel stuk gemakkelijker, alleen vind de laatste seconden aan de kracht stukken nog pittig. Heb dan ook zeker 6 maanden niet echt gesport. 😖

Ik hoop dat ik binnenkort ook echt zichtbaar kan zien dat ik sterker ben geworden, echt "gespierd" wil ik niet worden.

sDenise, altijd goed als je resultaat ziet en voelt! Knap dat je zoveel en zolang al sport. Ik heb meestal niet zo'n doorzettingsvermogen 😳

6. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik sinds afgelopen woensdag niks meer gedaan heb. Een verhuizing gehad... Het was gewoon enorm druk. Ik weet het, dat klinkt als een smoes, maar ik kon echt de tijd niet vinden om te shredden. Nu nog bezig om alles weer netjes te maken en morgen ga ik vol goede moed aan de slag met level 3! Ik hoop dat ik toch nog wat spieren heb gekweekt met muren witten en dozen/kasten sjouwen.

7. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou @zeilbootje ik zou tijdens een verhuizing me ook bezig houden met andere zaken hoor... Paar dagen niet sporten kan toch geen kwaad! Het is niet alsof je uit je neus hebt zitten vreten :p

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Zeilbootje een verhuizing is topsport !!!

Hier gisteren enorme migraine gehad (waarschijnlijk doordat mijn schouders toch te gespannen zijn) dus ik neem nu extra magnesium en vandaag een rustdag.

Morgen denk ik hardlopen ipv shredden, ff mijn schouders ontlasten...

9. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Hmm.. wilde ik toch echt met level 3 starten, is de video van de link op de eerste pagina van dit topic weg... Heeft iemand een linkje naar youtube met de juiste video van level 3?

10. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik via 4shared gedownload @zeilbootje. Op youtube kon ik het ook niet vinden ;)

11. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SDenise ayyy idd rustiger aan doen dan!

12. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 28 zit erop! Zal ik dan maar ook eens spammen met de resultaten :D net een foto genomen.
    Ik heb mn foto nogal erg overdreven bewerkt om de achtergrond
    Te verbergen aangezien ik hier anoniem wil blijven :)

CYMERA_20150617_131809.jpg

13. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Wauw, wat een strakke buik zeg! Doe je ook nog een dieet ondertussen? Ik merk zelf wel dat ik strakker word, maar niet zoals jou ;)

14. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx! Heb nog wel een buikje aan de onderkant hoor! Is op de foto niet zo goed te zien. Het is idd wel strakker dan dag 1, maar kan nog beter vind ik :)

Ik volg geen speciaal dieet. Heb altijd al gezond gegeten. Weinig brood (meergranen/volkoren), 30+ kaas, halfvolle melk/yoghurt, bruin rijst, volkoren pasta, veel groente, ongezouten noten en gebruik alleen extra virgin olijf olie & kokosnoot olie voor koken/bakken. Zoetigheid eet ik erg weinig (1 a 2 x in de week), ik drink alleen water, (groene) thee & koffie zonder melk & suiker, snack tijdens cheatdagen (ook 1 a 2 x per week).

Na sporten eet ik iets met proteine (gekookt ei, kwark, nootjes, kipsalade oid). Zo krijgen je spieren de boost om goed te groeien en verbranden meer.

15. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 29! Nog maar 1 dagje te gaan AND I DID IT!!! :D :D :D

Oh en ja ik ga daarna weer opnieuw beginnen. (Na ander halve week althans als mn schoonmoeder weer weg is & ik weer kan sporten :p) Ben erg blij met de resultaten :)

Ik kan nog steeds niet met Nathalie meedoen & dat zou ik wel heel graag willen! Moet nog wat sterker worden!

Push ups blijven een hel btw :( Of ik dat ooit zou kunnen?

@SDenise hoe is het met je meid? Al wat beter?

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ziet er goed uit mamia !

Ik zal hier na vandaag ook eens weer een foto maken maar weet bijna zeker dat de verschillen echt in mijn lichaam ipv buiten zitten (ik ben sterker, leniger etc) maar je ziet de spieren nog niet heel duidelijk...
    Het afvallen had ik al hiervoor gedaan dus dit is meer kersje op het taartje aan het maken ;)

Gisteren ging shredden wel goed maar de cheersquat (die bee-fly met armen in V) doe ik zonder gewicht want mijn spieren gaan dan echt heel erg pijn doen , misschien dat ik die oefening verkeerd doe maar ik wil echt geen migraine meer...

Ik drink nu ook 1 glas magnesium bij het avondeten om mijn spieren te laten ontspannen..

17. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SDenise Heb je goed meid! Goed naar je lichaam luisteren :) Fijn dat het shredden weer goed ging :) De cheersquat bij level 2 heb ik ook erg veel moeite mee gehad.. Ik moest vaak tussendoor stoppen, want het deed echt goed pijn! Het is blijkbaar zwaarder dan het lijkt ;) Kan me ook herinneren dat ik daarna echt rust nodig had om weer bij te komen..

TNX! Ik zal morgen een before after pic posten :) Bij mij is er ook niet echt veel veranderd hoor, maar je ziet duidelijk verschil! Buik, armen & benen zijn strakker dan voorheen :) ML meende vanmorgen zelfs spieren te spotten in mn bovenbenen tijdens het aankleden ;) Daar vind ik mn bovenbeen nog te dik voor hahaha :p Denk dat hij ze ziet vliegen :D

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Mijn beenspier is wel al heel aanwezig maar dat komt ook van het hardlopen, in mijn armen zijn de spieren wel echt vooruit gegaan.. buik word moeilijk want daar heb ik heel veel littekenweefsel en wat overtollig huid... dat is alleen eg te halen via een operatie maar zoiets doe ik pas als ik klaar ben met kinderen ;)

19. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Mooi hoor Mamia! Heel strak idd. Ik zie geen vet hoor haha 😁
    Morgen laatste dagje. Ben benieuwd naar de bedore and after foto's..
    Even anderhalf week rust is ook niet verkeerd, toch?

Die push ups worden op den duur volgens mij wel makkelijker, veel oefenen denk ik...

Fijn dat je je wel iets beter voelt Sdenise, lijkt me heel vervelend de klachten die je hebt. En als je nog geen spieren ziet maar het wel al voelt is er toch ook een doel bereikt?

Heb niet gerust nadat ik hier vertelde dat ik last van m'n enkel had, resultaat is dat ik nu niets kan.. 😑 Baal behoorlijk want begin echt uit te kijken na het sporten elke dag.

M'n enkel 😆

20. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mj89 balen meid! Goed uitrusten en herstellen meid. Dikke knuf!

Vandaag laatste dag gedaan. Voelt goed! Vooral als ik naar de resultaten kijk! Kan mn ogen niet geloven & dat terwijl ik merendeels met Anita mee heb gedaan...
    Zoals beloofd een before after foto (weer overdreven bewerkt):

CYMERA_20150619_221929.jpg

Deel Deze Pagina