"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk dat ik idd online moet gaan zoeken ;)
    Ik kan nu al amper wat doen.. Vraag me af of ik morgen wel kan shredden! Anders wacht ik wel tot de hittegolf voorbij is hoor pfff is te heet!!

2. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is het rustig hier ;)
    Is de hittegolf uit te houden meiden? Ik heb echt niks kunnen doen pfff zooo heet :$
    Denk dat ik morgen weer begin met shredden. Is dan al wat koeler :)
    Hoe is het met jullie? Wel kunnen shredden/hardlopen?

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb wel poging gewaagd tot shredden maar het is zo warm.. In huis is het 28 graden 😟 dus ik wacht even tot het iets koeler is.. Schiet niet echt op zo maar ik zweet me kapot anders haha.

Jullie wel geshred?

Ik ben bij dag 16, wel buikspieroefeningen gedaan.. Misschien dat ik morgen de wekker maar extra vroeg zet om dan te shredden.

4. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer begonnen :D

Ronde 2, level 1, dag 1!

Was goed te doen, maar mn conditie is wat achteruit gegaan na 2,5 week rust :) Alleen de push ups doe ik met Anita mee :D

5. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ik heb een hele tijd niks gedaan. Gelukkig ben ik niet de enige. Ik was zo goed bezig, maar na een verhuizing, drukte met uitpakken, hitte, etc. kwam het niet meer goed.
    Dus ik ga weer opnieuw beginnen met level 1 vandaag en dan m'n best doen om het goed vol te houden!

6. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Poeeeehhh, dat was echt zwaar zeg! Ik vond dat ik Nathalie wel moest kunnen volgen onderhand, maar dat viel niet mee ;)

7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik heb maandag voor het laatst geshred, had flink spierpijn dus even rust. Inmiddels ook ongesteld dus voel me nogal opgeblazen en daarbij nog wat chocolade gegeten.. Oeps ☺️

Morgen weer verder. Level 2 gelukkig bijna klaar, vind level 2 niet leuk. Level 1 vond ik veel fijner om te doen. Nu regelmatig echt spierpijn in m'n schouders, zij en benen. Ben in deze level ook wat minder gemotiveerd omdat ik het niet zo leuk vind.

Fijn weer wat te lezen hier, het was zo rustig.

Elke keer als ik een paar dagen niks heb gedaan verneem ik het ook, valt me dan een stuk zwaarder. Voornamelijk de kracht oefeningen. Heel herkenbaar dus wat jullie zeggen..

Nog gelukt met de gewichten mamia?

8. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in level 2 ook een aantal dagen moeten rusten hoor! En is toch niks mis mee ;) Af te toe snacken/cheaten mag ook wel :) Vooral als je ongesteld bent :D

Ik heb gisteren ook niet geshred, had maar 3 uurtjes geslapen & vond het niet echt verstandig ;)

Vandaag dag 2 van ronde 2 :)

Level 3 vond ik trouwens wel weer een leuke level!

9. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh vergeten antwoord te geven: Ben nog niet echt op zoek geweest naar andere gewichten :) Heb/had het veel te druk ;) Ik wacht het wel af totdat ik de oefeningen met Nathalie mee kan doen. Misschien ronde 3?

10. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha je bent niet de enige :D
    Nu met level 1 kan ik haar goed volgen (behalve met de push up, die moeten nog echt vanuit de knieën :) )

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames :)

Hier gekomen via mamia:) en wil ook gaan beginnen. Na 2 zwangerschappen wil ik toch even mn buik strakker hebben want het is nu net slappe pudding :( ik ben ongeveer 10 kilo afgevallen door op mn eten te letten, hebben jullie voedingschema's naast het sporten?

Waar kan k trouwens gewichtjes kopen?
    En wanneer doen jullie de workout? S ochtends?

12. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D

Gewichten: bij de action

Voedingschema: Gewoon gezond eten :) Geen witte producten (rijst, suiker, pasta), maar volkoren/bruin, VEEEL groente, voldoende fruit, veel water, geen frisdranken & genoeg proteïne voor de spieren. Vooral meteen na het sporten erg belangrijk proteïne te eten. Daarom shred ik als dl haar dutje doet & eet daarna 2 hardgekookte eitjes/kwark met zaadjes of handvol noten etc. als lunch :)

Kijk maar aan wanneer het jou het beste uitkomt. Ik heb in de avonden geen puf meer te sporten, dus doe ik het liever overdag.

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks. Ik ga kijken bij de action vanmiddag :D

14. MissMandy

MissMandy Nieuw lid

8 jul 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wow, dat lijkt me te gek!!! Helaas is het als single mom wel een uitdaging haha. Succes meiden!

15. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissMandy haha tnx meid, jij ook :D

@Hier: Ik heb weer spierpijnnnnn :$ Kon niet normaal mee doen joh hahahah :) Maar dag 2 ronde 2 zit er weer op :)

16. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @missmandy; hier ook een single mommy en ik denk dat het best wel gaat op zich hoor :D even plannen en organiseren haha.

Hier gewichtjes gehaald vanmiddag k heb die van 1 kg gehaald? Er waren er ook van 0,5??? Heb k nu wel de goede? :p

17. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aii succes met je spierpijn!

18. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik join jullie qua spierpijn. Pff m'n schouder en armen.. Direct erna ook zowat. Nog even doorzetten met level 2 dan level 3.

1 kg lijkt me wel zwaar om te beginnen ☺️ Tenzij je al veel gesport hebt. Ik heb qua kracht training ervoor niets gedaan, vind het soms al pittig met 0,5 kg.

19. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ooh oeps.. Haha.. Nou k ga het eerst proberen :eek: als het te zwaar is toch naar de o,5 halen.

20. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 kg valt wel mee hoor! Heb ook nooit mn armen getraind & met 1 kg begonnen :)

Deel Deze Pagina