Ik ben bij dag 3, level 1. Mijn man en ik doen het samen en het bevalt super! Uiteraard wel wat spierpijn, en mijn hardlooprondje van gisteravond ging minder soepel dan normaal Maar ik doe het vooral om wat meer spiermassa te krijgen, zit eigenlijk op de ondergrens en wil nog 7 kilo kwijt. Heb ook voor foto's gemaakt, dus ben benieuwd Succes voor iedereen die nog meedoet!
Weet je wat, ik doe mee Ik sport al een aantal weken thuis maar ben een beetje uitgekeken op diezelfde oefeningen. Ik hoef niet af te vallen, enkel strakker worden! Ik heb me gewogen en ik weeg nu 57,5. Ik heb geen meetlint dus ik kan mijzelf niet meten..
Ja 10 dg per level Wil elke 10 dg wegen en foto maken Voor t eerst met n vriendin gedaan en was n succes 1e minuten dacht ik dit ga ik nie volhouden maar t was om voor ik t wist! Nie meer gesport in jaren maar wel bijna elke dag heel veel wandelen met de kids
Welkom nieuwe dames! We can do it!! Gisteren toch ook nog maar een rustdaflg gedaan, toch wel spierpijn. Vandaag op de weegschaal toch al -1,5kg!! Eerste resultaten albinnen.
Ik heb net level 1 gedaan! Was zwaarder dan ik had verwacht 😅 bij 9 minuten even gestopt om wat te drinken en daarna meteen weer doorgegaan tot het eind. Het voelt wel alsof deze oefeningen effectief zijn! ben benieuwd of ik het de hele 30 dagen vol ga houden aangezien ik over 2 weken een weekje op vakantie ben!
Knap hoor dames! Vandaag level 1, dag 4 gehad, en voor het eerst het gevoel dat het me gemakkelijker afging Heb vandaag qua hardlopen wel een rustdag, dat komt morgen wel weer Ik ga inderdaad wel de volledige 30 dagen doen, hopelijk heeft het wat effect..
Hier level 1 dag 2 achter de rug Man voel t wel maar dat is juist goed en lekker Merk ook dat ik nu makkelijker op m'n eet en drinkpatroon let Net dat zetje wat ik nodig had Want was wel aan t inperken maar kon en wou sommige dingen nog nie goed laten Beniewd na level 1 hoe ver ik al ben
Erg benieuwd naar jullie voor n na n gewichtsverlies Hoe zit ook al weer na die 30 dg? Levels herhalen drie x pw of? Ben t f kwijt.. Dag 3 zit erop Zag ook n eetschema online maar damn wat n hoop dingen nog er tussen die ik niks voor n dieet vind oh Hoe is jullie eetpatroon nu met 30 days? Anders als anders?
Ik heb vandaag dag 1, level 1 gedaan. Dit wordt een zware maand. Haha. Ik ben 3 maart bevallen van onze 2e zoon. Tijdens de zws was ik 20!!! Kg gegroeid. Na 2wk 10 kwijt. En de andere 10 zijn er nu ook af door dieet. Ik wil nog een paar kilo's kwijt die er nog zaten van de 1e zws. Dat zijn er nog 7. Ik hoop dat dit me gaat helpen om een paar kilootjes kwijt te raken en om vooral strakker te worden. Heb nog wel een buik en vind mijn benen nog te dik.
Ik werd vandaag wakker en mijn spierpijn is weg Ik was vrijdag begonnen, en heb er zaterdag en zondag ook bij hardgelopen, en had best last van mijn kuiten. Maar nu dus geen last meer. Zodra mijn dochter slaapt, begin ik aan level 1, dag 6 Succes meiden!