"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

@D83, wat goed, al 1kg kwijt!! :D
    @Missmara, daar kijk ik nu al naar uit, geen spierpijn meer ;)

Net dag 2 van level 1 er op zitten. Ging al een stuk beter dan gisteren. Denk dat ik na morgen ook de volgorde wel in mijn hoofd heb, dan draai ik er eigen muziek over.

Doen jullie het elke dag op eenzelfde tijd? En wanneer ongeveer?
    Ik wil het wel elke x 's morgens doen zolang ik nog niet aan het werk ben, alleen wacht ik wel tot de oudste wakker is, anders word hij wakker van mijn gespring ;) Vandaag was hij pas om half 9 wakker. Eten jullie iets voor of na de workout?

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dat is n goeie, eigen muziek erover heen! Nog nie eens aan gedacht haha ;) zo geconcentreerd op wat ze zeggen :p
    Vandaag op de helft van level 1 💪🎉 oleeee

Ik doe t op verschillende tijden ivm twee jonge kindjes waarvan de oudste nie meer slaapt dus als t zo uitkomt dat hij toevallig op pad is met iemand vd familie dan doe ik t overdag anders doe ik t als ze slapen rond 8u half negen

Eet meestal erna nog iets lichts en liters thee met wat moerbeitjes, goji besjes en of paar cashew nootjes

3. Ior

Ior Niet meer actief

Wat goed D83!!
    Ik zit ook met 2 kleintjes. 1 van 8 weken en 1 van 20 maanden :) de oudste slaapt nog wel smiddags en de kleinste nog heel veel natuurlijk. Maar doe het het liefst zo vroeg mogelijk.

Heb nu wel extreem veel spierpijn overal zeg. Pfff. Dan doet het wel iets gelukkig ;)

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.216
    515
    113
    Hoi,

Als het kan doe ik het samen met mijn man, wel zo gezellig :) dus dat is dan 's avonds als ons meisje op bed ligt. Als ik 's avonds wegga, dan doe ik het als mijn dochter 's middags slaapt. Ik heb net 5km hardgelopen en net level 1, dag 7 afgerond, jippie! En nu met een welverdiend kopje thee op de bank :)

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ior gefeliciteerd met je beebje! Wat knap dat j al weer sport!

Missmara ook goed bezig!

Net klaar level 1 dag 5

Resultaten

Dag 1: 69.1 bij 1.79
    Dag 3: 68.1 bij 1.79
    Dag 5: 67.4! bij 1.79

En dat met kleding aan,aan t eind vd dag en zo ongesteld als t maar zijn kan

Jullie al resultaten?

Miss leuk na 30 dg voor na te delen?

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mensen nog actief?!

7. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    #47 Snoeki, 3 mei 2015
    Laatst bewerkt: 3 mei 2015
    Het filmpje van level 1 lijkt me wel te doen.:cool:

Misschien ga ik het vanavond eens uitproberen als mijn dochtertje slaapt. Gewichten heeft mijn man nog liggen denk ik.

8. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.216
    515
    113
    Mijn knie begon wat op te spelen en na advies van mijn sportieve zwager doen we het nu zondag t/m donderdag en dan vrijdag en zaterdag rust. Dus net weer erop zitten :) Ik ben trouwens nog niets afgevallen, maar wel 2 cm van mijn taille.. jeej..

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik hou de helft nog niet vol haha..m'n energie niveau is 0,0.. maar ik probeer om de dag level 1 .

Ik ben nu met mijn vriend wat oefeningen aan het doen, sit ups, push ups (al krijg ik dat niet voor elkaar) en nog wat oefeningen.. Vanaf volgende week gaan we Samen beginnen met kleine stukjes hardlopen. Kijken of mijn conditie wat beter word. En dan wil ik het shredden volgens plan gaan doen. 😊

10. Hellen36

Hellen36 Actief lid

30 apr 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Gisteren dag 1 level 1. Viel me mee. Hoop dat het me lukt om de maand af te maken en dat het resultaat heeft.

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Tis best intensief he?
    Maar zit op dag 9 van level 1
    Level 2 wordt afzien denk ik! F bekeken en pittige oefeningen
    Maar hou level 1 goed vol al is t doorbijten door m'n goede conditie
    Wandel elke dag veel met de duo wagen en vaak ook met Zware boodschappen en 100 x de trap op n af met twee kleintjes
    Zal vandaag weer eens wegen
    Jammer genoeg niet gemeten

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat gaat snel zeg! Ik heb een week niks gedaan want was op familiebezoek... gisteren ben ik weer gestart dus zit nu op dag 3 van level 1. Ik heb ook al de volgende levels bekeken ze duren ook ietsje langer volgens mij?

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heb net even terug gekeken en toen ik begon woog ik 53,5 en ik weeg nu 53,3 dus toch ietsje eraf :p

14. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.789
    1.371
    113
    Ik ga ook een poging wagen! Dacht dat jullie allemaal al lang en breed bij level 3 zouden zijn, maar ik ben niet de enige die nog in Level 1 zit zo te zien. Vandaag is mijn dag 1, ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden hihi.

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Level 1 is afgerond
    Morgen starten we met 2!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Denk dat t wel belangrijk is t elke dag te doen om goed resultaat te zien
    Maar soms loopt t anders ntl

17. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.789
    1.371
    113
    En merk je al verschil nu je level 1 hebt gehad? Ik heb nu al spierpijn en het is pas de eerste dag!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Absoluut -2kg, vet smelt van m'n buik n rug
    Alles strakker en t kleine beetje cellutis dat ik had is nagenoeg weg
    Verder voel ik me fitter en gezonder
    Normaal elke menstruatie migraine en nu niks
    Bizar!

Ook ongelooflijke spierpijn gehad eerste dagen
    Kon amper op of neer
    Vrees dat ik t morgen weer ga voelen
    Maar dat is juist goed ;) gezien t resultaat

19. Ior

Ior Niet meer actief

Knap hoor D83!!
    Ik moest stoppen helaas. Baal er zo van. Maar heb een grote ontsteking op mijn hoofd, achter mijn oor. Er stond zoveel spanning op dat mijn nek en schouder er pijn van deden en vast zaten. Ontsteking is nu gelukkig los, maar is nog lang niet over ben ik bang. Wond is zo groot als een stuiver :( ook zit ik met een ontstoken oog en een strontje op het oog. Als het allemaal wat beter gaat, ga ik weer beginnen. Ik ga in ieder geval door met dieeten. Succes allemaal en hopelijk kan ik me hier snel weer melden

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat rot ior, get Well soon! Vervelend voor je! Sterkte ermee!

Hier vandaag gestart met level 2
    Afzien!

Deel Deze Pagina