"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    792
    148
    43
    Dus als ik het goed begrijp doe ik het eerste filmpje 10 dagen lang? Dus elke dag dezelfde oefeningen?
    Wil het wel gaan proberen,moet wel 20 kilo eraf.
    Maar elke dag is niet goed IND. Met 3 x per week kom je volgens mij ook al een heel eind?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik probeer elke dag te sporten, ik wissel hardlopen af met de 30 day shred.
    Op de dagen dat ik niet hardloop, doe ik een workout.

Tenminste... dat is het plan :D

Vandaag een intervaltraining gepland staan met hardlopen, morgen ga ik dan voor de derde keer level 1 doen.
    Ik wil graag een paar (5) kg kwijt en ietsje strakker in mijn vel, ik hoop dat het lukt.

Ik heb wel gigantische spierpijnen gehad na dag 1 van level 1, van kop tot kont zo ongeveer.. pfff. Gisterenavond dag 2 gedaan, nu voel ik het wel, maar minder heftig.

3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Vandaag voor de derde dag level 1 gedaan. Hoewel het fysiek iets makkelijker vol te houden is dan eergisteren, voel ik wel mijn armen zeg! Morgen maar even een rustdag.

Level 2 lijkt me ook een uitdaging. Succes!

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Phoe.. ik ben de 7 minuten work out erbij gaan doen.. Zo ik ben echt een stijve plank! Nu alweer lichte spierpijn in m'n buik.. vanavond nog een keer!

Zal dadelijk m'n taille enz is meten..

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik zit op dag 2 van level 2 en t gaat me al beter af dan gister
    T is even doorbikkelen maar als het gewenst resultaat oplevert alles waard
    Voel echt zoveel fitter ook en die spierpijn waait wel over
    Zou t wel echt elke dag blijven doen, geen rustdagen t is nie voor niks 30 dg achter elkaar en daarna 3 per week de levels afwisselend maar met een andere intensieve training daarnaast zou afwisselen wel kunnen
    Ligt ook miss wel aan de doelen die je wilt bereiken

Succes meiden

Had j nog gemeten honeyy

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Vanmorgen op de weegschaal gestaan, 67,5 kg (mijn lengte is 1.64 m).
    Ik wil graag naar de 63 kg, dus dat wordt mijn doel.
    En hopelijk ietsje strakker in mijn velletje.

Gisteren hard gebikkeld met hardlopen.
    Vandaag een rustdag, morgen weer een workout en zondag weer hardlopen.
    Ondertussen op mijn voeding letten.
    GG! (geen gesnaai :D) is mijn nieuwe motto.

Ik ben benieuwd hoe het met de andere dames is hier!

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Goed motto, dat moet ik ook eens proberen! Gisteren een actieve cardio/krachttraining gedaan op de sportschool, dus even de shred overgeslagen. Maar vandaag ga ik weer aan de bak.

En zo als ml wakker is even wegen, ben benieuwd!

8. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Hoe gaat het met jullie? Ben nu een weekje bezig met level 1. Ik moet zeggen dat het steeds makkelijker vol te houden is!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Lig er uit door n blessure boehoe was zo goed bezig en kan nu de motivatie ook mbt gezond eten moeilijk vasthouden. :(

10. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    He wat balen D83! Hopelijk kan je snel weer aan de gang. Je was zo goed bezig, probeer vol te houden met gezond eten!

Ik heb zojuist level 1 afgerond. Morgen level 2 maar eens proberen, ben benieuwd!

11. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Hoever zijn de meiden? En al resultaten geboekt?

Ik ben gisteren begonnen met level 1. qua conditie goed te doen, maar ben nog iets te zwak voor de krachttrainingen. Vandaag dag 2. Ben benieuwd of het beter zal gaan.

Met de spierpijn valt het wel mee hier. Heb beetje last van mn knie dus ga ik daar voorlopig minder intensief mee aan de slag..

Let tijdens het wegen wel op je cyclus. Je komt tijdens je ongesteldheid & ovulatie een kilo of 2 aan!

Hier gisteren gewogen (rond de ovulatie) & woog 58 kg. Vanmorgen weer gewogen en weeg nu 57.6 kg

Eens kijken of ik de 30 dagen achter elkaar vol ga houden :)

12. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en before pics zijn ook als genomen :D

13. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo! Dag 2 zit erop :D ging me veel makkelijker af dan gisteren :)

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik ga het ook doen maar niet elke dag, ik train al 3/4 x in de week en dan loop ik 2 x in de week 5 km en de andere dag wat langer..
    Mijn gewicht is goed maar wil nu wat meer spier :D

Dus moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen.. denk 2 x schred en 2 /3 x lopen...

Succes iedereen :D

Heb btw net dag 1 gedaan (wel in mijn huispak omdat ik ff wilde checken of het wat was) , morgen lopen dus die dag erna weer een schred ....

heb wel veel overtallig vel en straie van zw, dus kan zijn dat mijn buik beetje zo blijft maar we zullen zien :D

15. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Gisteren helemaal niks gedaan dus vandaag moet ik echt aan de bak. Alleen nu is ml ook thuis en ik vind het zo gek om dit te doen terwijl hij toekijkt. Jullie ook? Ik doe ook altijd de gordijnen dicht in de woonkamer ;).

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Gisteren gedaan terwijl ml keek, beetje gek maar ik doe net of me neus bloed maar volgende x misschien maar boven doen ;)

Heb trouwens wel spierpijn dus ga heel rustig lopen vandaag, misschien zelfs alleen wandelen. Je gebruikt toch andere spieren dan tijdens hardlopen :p

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik wil morgen weer gaan beginnen. Ik was al begonnen en heb het ook 30 dagen iedere dag gedaan en daarna gestopt en...dat moet ik dus niet doen. Heb nu 3 weken zeker niets gedaan en ja dan val ik weer in mijn oude patroon dus morgen wanneer manlief naar zijn werk is en dochter op school gaan we er weer voor :) ik had trouwens geen voor en na foto's gemaakt maar dat ga ik morgen wel doen.

18. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Iets later dan gepland maar net begonnen met level 2. Ik wilde eerst level 1 goed kunnen dus die heb ik 13 dagen gedaan. Vanmorgen mezelf gewogen (geen gewichtsverlies) en gemeten (-3 cm buikomtrek). Dus heeft wel effect!!
    Maar pff, wat ben ik moe nu ;).

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier vandaag dag 3 van level 1 , ik moet nog wel ff snel een before foto maken 😋 .

Mijn programma is nu zo ;
    Maandag : shred
    Dinsdag : hardlopen
    Woensdag : shred
    Donderdag : hardlopen
    Vrijdag : shred

Zat of zondag nog een shred of hardloop sessie als ik zin heb.

Ik zal denk ik niet meer afvallen , in de afgelopen anderhalve jaar al 22 kilo afgevallen , nu dus vooral spieren trainen

20. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag dag 7 achter de rug. Sinds gisteren is level 1 appeltje eitje voor mij :D

Ik doe het wel gewoon elke dag. Voel me echt veel sterker en mn kont en benen zijn zichtbaar strakker! De cellulites (schrijf je dat zo?) zijn verdwenen :D en de kniepijn is als sneeuw voor de zon verdwenen hier :)

Deel Deze Pagina