"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Mamia

Oh wat goed !
    Ja ik train nog heel frequent met hardlopen (ook voor een wedstrijd) en moet mijn lichaam dan ook wat rust geven dus durf nog niet elke dag, maar misschien wel in het weekend gewoon elke dag schred...

Het doet me goed om te horen dat het bij jou zo goed gaat, heb eerst spierpijn in mijn benen gehad, dat is nu over, nu zijn mijn armen wat zwaarder maar merk idd dat de spieren volop aan het ontwikkelen zijn:p

2. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Is er ook een level 3? Die zie ik op youtube niet staan? heb vandaag pas dag 4 gedaan, maar wilde even kijken wat me nog te wachten staat...!

3. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    De link staat op pagina 1! Die is heel pittig heb ik begrepen :)

4. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa kan het zelf nog niet geloven hoe snel dat is gegaan :$ en gek genoeg vind ik dit ook echt leuk om te doen :D

Wow netjes! Begrijpelijk dat je je rustdagen nodig hebt. Je kan het risico nu niet nemen om je te overtrainen & blessures op te lopen!

Zo te horen ben je dagelijks actief bezig met lichaamsbeweging. Ook goed toch ;)

Wens je veel succs met de Wedstrijd & train ze :)

5. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vroeger wel, maar nu niet meer :D hij is het onderhand wel gewend van mij haha :p

6. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Als ik de link open staat er dat de video verwijderd is!!!

7. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    jillian michaels 30 dayshred level 3: https://youtu.be/y_BUkC8VJS8

8. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
  9. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag gedaan hoor :) de andere link was idd verwijderd.

Over een uurtje hier aan de slag met dag 8. Heb er ook gewoon echt zin in haha! Kan niet geloven dat dat uit mijn mond komt :$

10. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Ik ga zo dag 5 doen!!

11. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 8 zit er hier op :D

Shred ze ladies! 💖

12. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Nog 2 keer en je mag door naar level 2! Yeahh.
    Hier zit dag 5 er ook op!!

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik straks hardloopsessie :D. Sport ze dames :) ! We can do it, en oja ik MOET vandaag ff een before foto maken !

14. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 9 zit erop. Ondanks dat ik me (mentaal) zo klote voelde, ben ik er dit keer niet mee gepakt & hierdoor toch wel erg trots op mezelf :)

Zet hem op meiden!

15. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Gister een hele intensieve workout gedaan op de sportschool, dus vandaag dag 2 van level 2. Nog steeds behoorlijk zwaar ;).

Goed zo Mamia! Knap dat je het toch gedaan hebt!

16. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx zeilbootje :) jij bent ook goed bezig! Ik ben er pas na 4 dagen aan gaan wennen... Zondag heb ik vast weer spierpijn met level 2 ;)

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Goed zo dames !

Hier dag 4 gedaan en before foto gemaakt, morgenochtend dag 5 en zondag rust ! :) en dan maandag weer 6 dagen aan de bak :p

Vandaag mezelf getrakteerd op nieuw truitje en schoenen :) :D

18. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Wat goed van jullie zeg! Mamia knap dat je het toch gedaan hebt terwijl je je niet goed voelde. Ben erg benieuwd hoe je straks level 2 ervaart. Ik heb vandaag dag 6 gedaan. En mezelf vanochtend gewogen, in die 5 sagen 1.3 kilo eraf! Nu maar hopen dat dat zo blijft en dat ik het de komende dagen nog vol hou... succes meiden!!!

19. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Huppa, dag 3 van level 2 zit er op. Het ging een stuk moeilijker dan gisteren. Nu ben ik gisteren wel ongesteld geworden, zou dat meespelen?

Wat goed Ilsje14, al 1,3kg in die paar dagen! Wauw!

20. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed @ilsje14! We gaan er samen voor :)

@zeilbootje eerste 2 dagen zijn ook het zwaarst. Nu wordt het ook leuk om te doen :)

@hier: moet over 3 dagen ongesteld worden & kom meestal een kilotje of 2 aan (door vocht) ! Ga me daarna pas wegen. Vandaag dus 0,2 kg afgevallen haha! Heb wel foto's genomen & zie er zichtbaar strakker uit in mn benen, buik is kleiner en spieren zijn meer zichbaar (heb altijd wel spierlijntjes aan de zijkanten van mn buik gehad). Maar goed, ik krijg ook meestal een dikke & opgeblazen buik voordat ik ongi moet worden, dus ben benieuwd hoe ik er daarna uitzie :D

Deel Deze Pagina