"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed bezig meiden!

@SDenise wat vervelend allemaal meid :( hopelijk komt het nog goed... Morgen weer een goede start maken 💖

@kirst78 hahaha dus ik ben niet de enige. Van het weekend bij mn ouders geweest & natuurlijk maakt mamalief allemaal lekkere dingen waar je moeilijk van af kan blijven! Heb ook geprobeerd om zo gezond mogelijk te blijven eten hoor :)
    Jij hebt t ook goed aangepakt zie ik ;) veel plezier morgen! Eneeee good luck hihi

@hier: heb best last van mn hormonen en ben boos op ml. Vraag me niet wrrm, want weet t zelf ook niet :) irriteer me aan van alles & nogwat. Had geen idee dat ik last had van pms :$ (was voor mn zwangerschap jaren aan de pil & heb nu met de koperspiraal een natuurlijke cyclus) wat kan ik een monster zijn zeg :$

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @mamia

hahaha ja pms is ook niet niks ! :p Ik voel me altijd zo puffig en opgeblazen tijdens mijn periode...

Hier lekker een kamertje geverfd , lekker fris weer !
    En die ruzie, om beetje kort te houden , vriendin van mij zit in een dip, is niet gelukkig met zichzelf en zit al maanden aan te geven dat ze zich rot (zeg K) voelt om mij gelukkig te zien, dat vind ze confronterend (zeker op het gebied van sporten en afvallen)...

Ik heb daar alle begrip voor, ik weet hoe moeilijk het is om andere mensen goed te zien eten, sporten, afvallen en goed bezig zijn...
    Maar elke keer ging ik het inslikken, begrip tonen... en op een feestje vond ze het rot dat ik het koud had en dat ik beter daarom maar thuis kon slapen en toen kon ik niet meer rustig zijn en werd ik dus heel erg kwaad.... Ze heeft me enorm gekwetst, ik mag eigenlijk niet over mijn eigen geluk praten omdat zij zich daardoor rot voelt... mijn geluk mag er dus niet zijn...

(ben overigens nog steeds gekwetst, teleurgesteld en boos)
    Uiteindelijk dus weggelopen bij het feestje nadat ik alles eruit had gegooid...

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @ mamia, ojee het monster is in je los gekomen :$. Komt vast weer goed hoor. Herken het helemaal. Kan echt om helemaal niks over de rooie gaan. Pff vrouwen :p. Maar jij bent ook goed bezig!

Trusten allemaal en morgen er allemaal weer vol goede moed tegenaan!!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He vervelend sdenise! Snap dat je er boos over bent. Hopelijk dat jullie er wel over kunnen praten en het ook uitpraten. Sterkte meis!

5. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SDenise ik zou ook erg boos geworden zijn.. Dikke knuf! Hopelijk draait ze snel bij & komt alles goed..

@hier: ben al weer afgekoeld hoor hahaha :) wel heel erg moe.. Dl heeft sinds een week het kruipen en staan allebei tegelijk onder de knie en moet echt overal achter haar aan racen :p of ze trekt zich ergens aan op (wat ik nog doodeng vind :$) of ze is op roversjacht :)
    Ik dacht net zet haar in haar loopstoeltje, kan ze geen kwaad uithalen, vind ik haar in no time in de keuken de pannenkast overhoop halen ;)
    I need a coffee!!

6. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 13 zit erop! Heb nog steeds last van spierpijn, maar minder dan gisteren. Ga zo stukje wandelen met de kleine :)

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik ga zo shredden :)

8. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ik heb het er weer op zitten. Vind het 's ochtends toch makkelijker vol te houden dan 's avonds, dus morgenochtend maar weer aan de bak. Dit was trouwens alweer dag 6 van level 2.

9. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind in de ochtend ook veel makkelijker :) heb dan de meeste energie.

Goed bezig! Hoe bevalt level 2 jou? Ik moet met de plank oefeningen nog echt met Anita mee doen.. Ze zijn zwaar joh :)

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier dag 6 van level 1 gehad , morgen weer hardlopen :)
    Ben nu wel heel benieuwd naar level 2 😛

11. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Bij mij gaat het in de avond juist beter. Maar het voordeel van de ochtend vind ik dat je er dan al snel vanaf bent voor die dag;) vandaag dag 10 gedaan van level 1. Morgen beginnen met level 2 en van tevoren meten en wegen. Ben benieuwd!!

12. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ik vind bepaalde dingen erg zwaar. De squats en arm oefeningen gaan vrij gemakkelijk. De abs gaan ook best aardig. Maar die cardio poe zeg... Vooral dat planken waarbij je moet springen op de hurken, dat is echt niet vol te houden. En dat 'high knees' lukt me ook bijna niet. Ik ga dit level denk ik een paar dagen langer doen, heb ik met level 1 ook gedaan. Gewoon net zo lang tot ik het goed kan volhouden.

13. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ben ook benieuwd ilsje! En succes vast.

De rest ook natuurlijk, helemaal als je daarnaast nog gaat hardlopen!

14. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Level 1 gaat mij ook nog steeds niet makkelijk af. Het is echt wel pittig! Dat opdrukken, pfff... terwijl andere dingen wel goed gaan. De squats lukken steeds lager! Ben benieuwd of ik level 2 volhoud dan.. en anders met anita mee doen!

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik doe het ook in de avond. Vind dat juist wel fijn. Maar zwaar blijft het...echt dat opdrukken kan ik ook niet en dat soort van touwtje springen vind ik pijnlijk in mijn kuiten. Maar stug Vol blijven houden, dan moet ook ik het vast een keer onder de knie krijgen! Fijne dag vandaag!

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier weer hardgelopen, morgen weer shredder, zag vandaag wel echt spierballen verschijnen in mijn armen :p

Ik vind nu vooral het opdrukken zwaar, dat lukt me nog steeds niet en de laatste buikspieroefening (level 1).. maar ik heb het idee dat ik soms daar toch mijn nek meetrek...

Succes weer allemaal !

Hier vandaag even geluncht in de stad en dus een lekker stuk gefietst,
    family vans ;)

Bijgevoegde bestanden:

17. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ilsje14 succs morgen meid! Je kan het wel :)

@zeilbootje ik begin nu een beetje te wennen aan level 2, maar de cardio is idd killing! De laatste squats met armoefening vind ik nog een beetje zwaar & pushups in het begin kan ik ook nog niet helemaal..

Ik krijg er trouwens irritante reclames van 20 sec tussendoor die ik niet kan skippen grrrr!

@sdenise leuke foto! Lekker bezig geweest ;)

@hier een drukke dag achter de rug. Ben echt moeee. Naast het shredden ook 8km gewandeld met de kleine & een boel boodschappen gedaan. Hopelijk gaat dl vroeg naar bed, kan ik eindelijk eens rustig zitten :)

18. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook & is nu veel minder geworden. Idd vol blijven houden meid! Het wordt beter :)

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @mamia, heel irritant die reclames, heb ik geen last van, alleen mijn beeld stond vandaag steeds stil, terwijl het geluid gewoon doorliep. Hopelijk morgen weer gewoon normaal!

@sdenise, lukt het hardlopen? Vind het altijd knap als mensen dat doen, ik zou het niet kunnen. Heb te veel hout voor de deur om te rennen ;) whaha. Blijkbaar is het wel verslavend, maar goed ik wandel maar gewoon. Blijkt net zo effectief, duurt alleen wat langer.

Gaat het met de rest van de dames ook goed??

Hier weer een druk dagje achter de rug. Vanmorgen ruim een uur gewandeld in de bossen met hond en de kids met de fiets naar school gebracht (is toch weer 4x10 minuten fietsen op een dag:D). Oudste moest vanmiddag op voor haar B-diploma, dus daarom naar de Mac geweest. Daar heb ik een salade gepakt en wat frietjes, dus redelijk netjes gedaan.

Net dag 5 achter de rug.... Pff het was zwaar vandaag, geen idee waarom. Misschien omdat ik druk ben geweest vandaag en nauwelijks gezeten heb. Push-ups zijn een hel :$, echt ik plof na 5x al dood op de grond... Zou het me ooit lukken de tijd vol te maken?? Maar goed we zetten door ;)

20. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat door een drukke dag komt @kirst78. Wel goed bezig hoor :)

De pushups zijn hier ook erg lastig vol te houden

Deel Deze Pagina