"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Wauw wat wordt er actief gedaan hier!!
    Bij mij zit er ook een hele irritante reclame in. Vandaag dus dag 1 gedaan, vond het vooral lastig dat ik nu nog heel goed moet kijken hoe de opdrachten moeten. Dat kost tijd en daardoor was ik voor mijn gevoel minder actief. Aantal dingen met anita meegedaan, maar ook best wat dingen met nathalie. Benieuwd of ik morgen spierpijn heb!
    Vanochtend trouwens het resultaat van 10 dagen gemeten -1.2 kilo - 5 cm buikomvang - 2,5 cm heupomvang. De kilo's vielen me wat tegen, op dag 5 had ik namelijk al-1.3 kilo, dus was nog wat aangekomem. Vermoed dat het te maken heeft met mijn menstruatie die vandaag begonnen is.

2. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    SDenise: leuke foto zeg! Nice die Vans!

Wat voor reclame bedoelen jullie? Ik zet hem wel steeds op full screen, misschien kijk ik er overheen, maar ik zie niks haha. Wel links boven in beeld zie je haar DVD staan, of bedoel je dat?
    Ik ga nu maar weer eens shredden. Level 2, dag 8.

3. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Bij mij stopt na een aantal minuten het filmpje en komt er reclame. Daarna gaat t filmpje weer verder. Heel irritant. Wees blij dat je er geen last van hebt! Succes vandaag maar weer!

4. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij dus ook!

Ik zou me niet al te druk maken om de kilo's. Je maakt nu veel meer spieren aan & worden ze dus zwaarder ;) en idd ben je ook ongesteld geworden & kan het ook daaraan liggen :)

Gisteren woog ik 58.5 en vandaag laatste dag van mn menstruatie 57.5!

5. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Waarop kijken jullie het filmpje eigenlijk? Ik op de ipad, maar dan speel ik m af op de tv. Maar als ik dan sta te planken moet ik omhoog kijken wat ze precies doen. Heel irritant. komt natuurlijk ook omdat de oefeningen nog nieuw zijn..

6. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Oh wauw mamia! 1 kilo in 1 dag! Haha! Wat is je streefgewicht? En ben ook benieuwd nr je lengte.. want als ik je gewicht hoor denk ik whooowhhh wat weinig!

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Thnx Ilsje, eerst had zl ze, daarna papa en toen kon ik niet achterblijven :p

Ik doe oenigen via mijn laptop, die zet ik dan op de grond.
    Ik meet mijn omtrek enzo niet, misschien zou ik dat eens moeten doen maar gaat voor mij vooral om mijn gevoel en het kweken van spieren en dat kan ik toch het beste beoordelen in de spiegel :p

Ik straks dag 7 van level 1 :)

8. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Level 3 is wr verwijderd grrr... Ik heb alle 3 de levels via 4shared gedownload. Nu heb ik ze gewoon op mn telefoon en tablet.

Ik doe de oefeningen op de tablet (heb een grote galaxy s note :D) in ons slaapkamer als dl slaapt.

9. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Neeeeee dat meen je niet!!! Wat balen!! Ga kijken of ik m ook kan downloaden,anders is t echt balen!!!

Net dag 12 gedaan. ging echt helemaal stuk!! Was blij met 2x reclame tussendoor. Kon ik even op adem komen!

10. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    #150 Mamia, 28 mei 2015
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
    Ik ben klein hoor! 1.62 cm :) heb opzich eeb gezonde bmi, maar wil weer terug naar 54 kilo, wat voor mn zwangerschap woog. Opzich is dat geen must, maar zou wel fijn zijn. Ik focus mr op een strak lichaam & een paar kilo's minder is mooi meegenomen :D

11. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ik ben ook kapot! Maar ben blij dat ik van de klote reclames af ben :D

Ik vond het best zwaar vandaag, aangezien ik slecht geslapen heb en erg moe wakker gemaakt werd door het brabbelen & gek gillen van dl ;)
    Heb alles met Anita mee gedaan & me toch nog kapot gezweten :)

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hoe gaat het dames? Lles nog goed gegaan vandaag?

Hier zit dag 6 erop. Gaat al wat makkelijker voor mijn gevoel, alleen dat opdrukken is echt een drama... Voel me goed in ieder geval. Op naar de 5 kilo eraf!!

13. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het ook wat makkelijker nu :) idd het opdrukken blijft ook bij mij een drama, maar ooit zullen we ook daarvoor sterk genoeg zijn :)

Vandaag officieel niet meer ongesteld & heb me dus ff gewogen. Sinds gisteren weer 0,5 kilo (vocht kwijt). Ik weeg nu 57 kilo. Op dag 1 woog ik 58, dus in totaal 1 kilo kwijt tot nu toe :) op naar een strakker lijf & nog een kilotje of 2 af zou mooi zijn :D

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wat super mamia!! Al het harde werken is niet voor niks geweest!! Fijn om resultaat te zien!

Hier een druk weekend voor de boeg, ons kleine meisje wordt 6 dus een feestje te vieren. Hopelijk kan ik al het lekkers weerstaan. Haal in ieder geval ook gezonde dingen om te snacken!!

15. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Goed Mamia !!

Ik blijf geloof ik op het zelfde gewicht, maar ik hou er rekening mee dat ik wat kan aankomen door de spieren (zie denk ik wel of het aankomen via spieren of vet is ;) )

Gisteren ging het mwoah, had last van mijn zij, echt steken, heb ik wel eens eerder gehad tijdens hardlopen maar deed nu best pijn.
    Vandaag hele dag aan het werk, is half uur flink doorfietsen dus ik moet ff kijken of het ook nog lukt om hard te lopen, anders doe ik een extra shred. (Denk eigenlijk dat ik daarvoor ga :) )

16. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SDenise klinkt niet best de steken bah.. Hoe is het nu met je? Lekker geshred of toch hard gelopen?
    En je komt eerst idd in gewicht aan ivm spieren & daarna val je pas af in gewicht.

Ik vind 1 kilo zowiezo niet zo bijzonder hoor & volgens mij zit t er alweer op :) vandaag taart gekocht voor een cakesmash voor dl haar verjaardag uitnodigingen & heb er een heerlijke grote stuk van op :) kon het niet weerstaan haha *oops* & er ligt nog een halve geplete taart in de koelkast wat ook opgegeten gaat worden van het weekend. Gelukkig mag ik in de weekenden cheaten met eten & lkkr snacken, anders had ik nu enorme schuldgevoelens ;)

17. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 18 zit er hier op. Maar het viel vandaag erg tegen, omdat ik een beetje een te volle maag had (heb vlak voor het shredden ontbeten). Dit doen we dus nooit mr haha..

Ik denk dat ik level 2 ook een paar dagen extra ga doen. Vind het nog erg pittig. wel makkelijker dan de eerste dagen, maar nog niet helemaal vol te houden phoeee! De cardio is zwaar zeg dat twisten & ski jumps! Nou ik krijg echt het gevoel dat ik doodga hahaha 😅
    En de krachttraing op het eind met squat v-raise doet piiijjjnnn :$ in mn bovenarmen & dat terwijl ik met Anita mee doe (ben nog een mietje :))

Oh en ik voel mijn spieren de hele dag door? Geen spierpijn, maa ik voel ze gewoon op een rare manier aanwezig zijn ;) kan het niet beter uitleggen sorry haha :p

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @mamia, cheeta moet kunnen.. omdat het voor mij nu niet perse meer
    om gewicht gaat eet ik redelijk gebalanceerd, maar dieet niet en eet best lekkere dingen soms (ik zorg nu gewoon dat dit niet elke dag is ;)).

Gisteren niet meer geshred of hardgelopen, het fietsen op de terugweg duurde meer als drie kwartier met flinke tegenwind en regen, knieën deden er zelfs een beetje zeer van dus vond dat ook wel tellen als sportsessie en mijn knie had echt rust nodig, maar vanmorgen gewoon geshred ;). Denk dat ik morgen nog 1 doe en dan weer ga hardlopen.

En over die spieren, weet exact wat je bedoeld, ik voel ze zitten, vooral mijn bovenbenen :p

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    & alvast veel plezier met voorpret van dl haar verjaardag !
    Klinkt al als zon tijd geleden die eerste verjaardag :p

20. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Vanmorgen gewogen en... 1 kg er af! En dat na 3 weken van stilstaan. Hoera!

Deel Deze Pagina