"30 day shred" Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bruni, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ja goed zeilbootje ! :D

2. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaaaay hoeraaa @zeilbootje :D

@SDenise dankje :D doen we zeker ;) tijd gaat hard he!?

3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Vandaag level 2 dag 9. Gisteren niks gedaan, het kwam er echt niet van. Drukke dag thuis. En vrijdag helemaal los gegaan in de sportschool dus toen ook niet geshred. Nu dus wel, maar ik voel het weer alsof het de eerste keer was!

4. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha erg he @zeilbootje! Level 2 is best zwaar.
    Ik heb vandaag echt geen zin, maar ga er zo toch wel voor! Ben mezelf aan het aanleren om altijd door te blijven gaan! Ga proberen om met nathalie mee te doen vandaag voor zover dat mogelijk is ;) wish me good luck haha cuz I need it :p

5. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie doet er mee 😂😂😂

FB_IMG_1433076878515.jpg

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Mamia, ik doe mee geen enkel probleem ;)

7. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem vandaag toch een rustdag aangezien ik gisteren bijna flauwviel van te weinig kracht hebben. Vandaag mag mn lichaam zich herstellen, dus ga ik nu met dl slapen ipv shredden... Ik voel me ook erg moe & slap.. Voelt raar om ineens na 18 dagen te gaan rusten, maar blijkbaar moet ik mezelf niet te hard pushen..

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @mamia,

rust is heel belangrijk, met mijn hardlooptraingen mag ik in principe maar om de dag trainen, met telkens 1 dag rust.

Ik doe dus nu elke weekend minimaal 1 dag rust,dit was gisteren vanavond weer hardlopen en dinsdag shredden :).

Heeft je lichaam echt nodig en let goed op de signalen !

9. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja rust is idd ook erg belangrijk. Voel me nu al stukken beter :)

10. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? @SDenise shred ze vandaag meid! Ik ga vandaag ook weer shredden :) dag 19 here we come! Ik ga level 2 wel een paar dagen extra over doen, om het goed vol te kunnen houden ;)

Oh en goed nieuws: mijn broek wat voorheen veel te strak zat, waarbij mn buik er veel dikker uitzag dan het daadwerkelijk was, zit nu perfect!! :D ik heb mn omtrek niet gemeten, maar ben zichtbaar slanker geworden & wat voelt dat goed zeg!

Hopelijk werkt het weer een beetje mee, kunnen we vanmiddag met dl stukje gaan wandelen en wat boodschapjes doen ;)

Fijne dag allemaal!

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    En lekker boodschappen gedaan ? hier was het echt vreselijk weer !

Vlak voor het eten geshred, ging prima ! dat was dag 9 van level 1 ! :)
    Ik heb vriendin maar appje gestuurd vanmiddag, met, zullen we binnenkort even samen praten, maar niks gehoord.

Ik denk dat ze me heel onredelijk vinden terwijl ik me gekwetst voel...

12. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het ook vreselijk weer! Hopelijk kan ik morgen wel gaan boodschappen..

Wat vervelend van je vriendin @SDenise.. Je hebt je best gedaan & meer kun je toch ook niet doen? Dit soort conflicten kan je alleen met praten oplossen. Hopelijk draait ze wel bij... Dikke digi knuf!

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier weer hardgelopen vandaag, hoe ging het met jullie vandaag ?

14. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo shredden. Dag 20! Level 2 blijft gewoon een zware level voor mij! Heb me erbij neergelegd.. Morgen doe ik een extra dag level 2, weekend neem ik rust en start maandag met level 3! Ben benieuwd ;)

Vraag mij af hoe het met de anderen gaat.. Blijft wel erg stil hier de laatste tijd

15. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Wauw! Dag 20 alweer!!
    Ik ben idd wat stil geweest. Afgelopen vrijdag shred gedaan en had al flink wat last van mn enkel. Daarna een weekend weg gegaan dus 2 dagen niet gesport. Maar wel in de kroeg staan dansen en springen met als gevolg: nog meer last van mn enkel. Maandag gaan squashen ipv shred. Maar ook daarbij veel last. Dinsdag toch dag 14 gedaan, maar daarna kon ik er bijna niet meer op staan. Kortom; even rust ingelast en met mn pootje omhoog zitten. Ik was eerst van plan morgen weer te gaan shredden, maar volgens mij wordt dat niks. Ik denk dat ik mn enkel wat langer rust ga geven en als het lukt maandag weer ga shredden. Wat een domper!

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Isje jammer, maar je moet echt rust nemen, anders is de kans op blessure groot, misschien is het zelfs al een lichte blessure omdat je al niet op je enkel kan staan !

hier gisteren aan de hardloop, vandaag dus schred.

17. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hi dames.

Ik zit erover te denken om dit ook te gaan doen, vraag me alleen af of jullie al resultaat zien? Kilo's maken me noet zoveel uit.. Wil graag wat strakker worden na de bevalling. Sorry voor het inbreken in jullie topic!

18. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Geen probleem! Ik zie echt al resultaat ja. Er is nu 1 kg af (en dat terwijl ik level 2 net af heb), dus dat is misschien niet zoveel. Wat wel opschiet is de buikomvang, nu -5cm!! Dus ik zou het iedereen aanraden die wat strakker wil worden!

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik merk het vooral in de spieren bij mijn armen en benen, die zijn echt veel gespierder aan het worden. Mijn buik misschien ook wel maar door de zwangerschap en het afvallen heb ik veel los vel...dus je ziet het niet echt :p

20. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6

Ik kan het je zeker aanraden!! Na 10 dagen -5 cm buikomvang en -2,5 cm heupomvang!

Deel Deze Pagina