Hoi meiden. Ik ben gister begonnen met 30 day shred (te vinden via YouTube) Ik hoop wat strakker te worden. Iemand zin om mee te doen? Before en After foto's van mensen die het gedaan hebben zijn ook welkom!
Ik heb het een tijdje tussendoor gedaan. De dagen dat ik niet in de sportschool stond deed ik dit thuis. Maar eerlijk, ik vind er echt geen bal meer aan elke keer dezelfde oefeningen blegh. Maar wil je wel succes wense!
Ik heb het vorig jaar gedaan, maar dan met rustdagen er tussen. Heeft me wel wat geholpen, ook qua conditie. Maar vond het erg saai elke keer dezelfde oefeningen
Ik heb het 3 jaar geleden gedaan.. toevallig dacht ik er vanmorgen over om het weer te gaan doen! Maar ik krijg alweer pijn en ik word alweer moe als ik er alleen al aan denk haha! Succes! (Het werkte trouwens wel hier..)
Ik heb het 2 jaar geleden gedaan en was er 10 cm mee kwijt geraakt.. Inmiddels zat alles er weer aan en ben ik in begonnen met afvallen! Heb ook weer shred gedaan, deed alleen steeds 2 weken 1 level omdat ik 2 dagen rust had als ik moest werken.. nu doe ik ripped in 30 en ga maandag naar level 3, die doe ik wel maar 1 weekje.. Ik vind het wel leuk om te doen
Ik heb het vorig jaar gedaan om mijn energielevel een boost te geven en sindsdien weer regelmatig gaan sporten. Het heeft me goed geholpen! Wel super belangrijk om op je houding te letten, zodra ook maar iets pijn gaat doen meteen de beweging vervangen. Zo heb ik dat gedaan. Ik kon bijvoorbeeld echt nooit touwtje springen en daarna jumping jacks of een andere springoefening doen, ik voelde meteen mijn knieën. Dus daarom het touwtje springen altijd vervangen. Ik ken genoeg mensen die ergens aan het begin al een blessure zijn opgelopen en vervolgens niet meer konden sporten. Dus daarmee goed opletten. Ik heb het toen echt 30 dagen achter elkaar gedaan. Ben heel blij met het resultaat! Ook gezond eten en lekker gaan lopen/fietsen overdag van alleen een half uurtje per dag sporten komt het vast niet goed Succes en volhouden he
Ja houding is inderdaad erg belangrijk en daar let ik heel goed op. Spierpijn mag, maar geen andere pijn. Ik heb vanuit mijn karate geschiedenis ook wel heel goed mee gekregen hoe je je knieën wel en niet mag houden. Ik was al begonnen met sportschool, water en gezond eten. Dus moet inderdaad een combi van alles worden!
Goed idee! Ik doe mee! Heb vanavond de 1e gedaan. Heb wel een vraag; waar haal je de die gewichtjes? (Heb het nu zonder gedaan, maar dat is uiteraard niet de bedoeling). Heb je de 2e dag er opzitten nu? En (nog) geen spierpijn?
Wauw! Super dat je meedoet. Ik heb ze bij de Action gekocht. +-2,50. 1 kg per stuk om mee te beginnen. Heb vooral erg spierpijn in mijn kuiten. Maar toch doorgezet. Nu 3 dagen gedaan en her voelt zo fijn! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat! Heb ook echt het gevoel dat ik het vol kan houden. Als ik begonnen ben met m'n training denk ik direct: ooo lekker bezig. Voor ik het weet zit het er weer op! Het half uurtje is zo voorbij! Vandaag "before" foto's gemaakt. Maar goed, als ik überhaupt kijk naar mijn afvalresultaat sinds de bevalling van nr2 ben ik al super trots: Foto 1 december 2014, foto 2 december 2015, foto 3 gister
Ik ben afgehaakt na 3 dagen. Vond het niet zo zeer zwaar maar wel een aanslag op spieren en vond het na die dagen saai om te doen. Weet niet of het goed is voor je knieen bijv om dezelfde oefeningen te doen en weinig rustdagen. Doe nu de workouts van rebecca-louise zij heeft korte workouts en verschillende oefeningen per lichaamsonderdeel makkelijker vol te houden voor mij....ik verveel snel en heb zeker een rustdag nodig na een flinke workout.
Heel toevallig zat ik er vanmorgen aan te denken om zoiets te gaan doen. Ik wil dan om de dag oefeningen doen en om de dag een stukje gaan hardlopen. Maar ja... doorzettingsvermogen, hè... dat schort er een beetje aan. Misschien is dit topic daarom wel goed voor mij... Er zijn trouwens meerdere versies. Welke doen jullie? Ik heb er ooit een gedaan met 3 dames, waarvan er eentje alles wat minder intensief deed. Die volgde ik dan . Maar dat is 20 kg geleden. Wie weet hoe het nu zal gaan? Ik heb alleen net gegeten. Lijkt me niet handig om nu te doen. Ik kijk straks wel even. Voor de lunch. En dan een lekker roerei maken.
Ik heb het vorig jaar gedaan 2x ik ben 1 keer tot level 3 gekomen maar met het warme weer heb ik last van mijn lage bloeddruk en ben ik gestopt.... Helaas nooit meer opgepakt. Ik zoek eigenlijk iets voor alleen mijn buik, billen en boven benen. Mijn boven lijf is al aardig gespierd..... Manlief maakte van de week de opmerking dat mijn spierballen groter zijn dan mijn borsten... Bedankt schat!
Dat is van jillian michaels. Ze heeft meerdere videos op youtube staan waarbij ze met zn 3-en zijn. De ene doet dan de beginners oefening en de ander voor gevorderden. Jillian zelf doet de gewone en geeft tussendoor uitleg.
Als het goed is zitten hier een paar voor- en nafoto's bij...ik vind het spannend om ze te plaatsen maar het is leuk voor anderen om gemotiveerd te raken De linkerfoto's zijn van een half jaar na de bevalling toen ik nog niks aan mezelf had gedaan, alle rechterfoto's zijn van na de 30 days (wel een paar maand later, maar het resultaat is vergelijkbaar). Ik was daarna zo gemotiveerd dat ik zelfs nog 6 weeks 6 pack heb gedaan hahaha, maar dan maar 3 weken hoor. Toen vond ik dat ik maar moest stoppen met dagelijks sporten Let niet op m'n suffe ondergoed En, je ziet wel wat verschil, toch?
Femke, dat is een goed resultaat! Ik heb net de 2e dag erop zitten. Vond het iets makkelijker als gisteren, komt denk ik dat je de oefeningen al weet. Qua tijd valt het mij mee, het half uurtje is zo om. Nu lekker douchen en met de beentjes op de bank (moet alleen nog proberen de zak chips in de kast te laten, dat wordt nog wel een uitdaging...)
Goed bezig. Hier vandaag dag 4 gehad, met 6 km hardlopen vooraf. Was best te doen! Nog van de chips afgebleven?