30 day shred; wie doet er mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja klopt, dat was het! Dank je!

Is me uiteraard nog niet gelukt om te beginnen... Ik vind die drempel zo hoog! Zaterdag wel 6,7 km gewandeld... Misschien vandaag nog eens kijken...

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wauw zeker! Welke heb jij gedaan? Heb je een linkje?

3. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hier straks dag 5 doen. Had vanochtend geen tijd gehad en heb avond en slaapdienst dus heb m'n spullen meegenomen en ga lekker op werk aan het sporten. Ik heb via YouTube gewoon 30 dat shred ingetoetst dan staat hij boven aan. Is van jilian en beginnen bij level 1

4. Uppie

Uppie Lid

14 jun 2012
    56
    1
    6
    Gisteren de chips laten staan, maar wel bezweken voor een handje borrelnootjes..... Nou ja, ik doe niet mee om af te vallen, maar om alles wat strakker te krijgen ( slap excuus, ik weet het).

Dag 3 gehad=10%!

Ik lees dat sommigen de oefeningen eentonig vinden. Zelf vind ik dat tot nu toe erg meevallen. Vroeger heb ik nog een blauwe maandag steps gedaan. Dat was pas saai.

@tweedeopkomst: over foto's voor en na denk ik nog even na. Ik weet niet of ik dat wil. Als jij hardloopt, hoeveel km loop je dan?

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Even benieuwd; doe je dan 30 dagen level 1?

6. Tweedeopkomst

Nee 10 dagen level 1, 10 dagen level 2 en 10 dagen level 3.

Uppie: ik heb wel before foto gemaakt. Is vind ik vreselijk om te zien, dus alleen als het resultaat echt beter is en vooral strakker dan zal ik foto's plaatsen. Ik heb gewoon vooral slappe huid/buik. Maar goed dat is niet zo gek als je in 5 jaar tijd (2 zwangerschappen) 30 kilo op 30 kilo af 30 kilo op en dan nu zitten we op 30 kilo af. Dus ben benieuwd of en hoe het gaat veranderen, maar tot dustoe ben ik niet heel ontevreden met alles. Ik hoop alleen dat door te sporten en te trainen ik wel strakker word!
    Maar je heb 10% gehad, klinkt in ieder geval al goed toch?!vind je het te doen?

Ik heb van de week 6,2 km gelopen (en bij thuiskomst shred) maar ik moet trainen voor de dam tot dam loop (september) dat is 16,1 km dus uhmmmmmm hahah dat wordt trainen. Ik liep 2 maanden terug 10 km maar dat moet ik dus weer op gaan bouwen

7. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dankje, ik wil ook wel mee doen.
    Hier mag het ook allemaal wel wat strakker en het zou mooi zijn als k ook een paar kilo kwijt raak. Nu 77 kg bij een lengte van 1.68, wat te veel dus.
    Verder mountainbike ik 2 keer per week en nu dus starten met de 30 day shred. Zag al een heel mooi resultaat voorbij komen!

8. Uppie

Uppie Lid

14 jun 2012
    56
    1
    6
    #28 Uppie, 17 mei 2016
    Laatst bewerkt: 17 mei 2016
    Leuk Sifra dat je ook mee doet!

Wat zijn jullieverder sportief. Petje af! Verder dan achter de kinderen aan rennen kom ik niet....

Dag 4 zit erop. Had vandaag voor het eerst last van een beetje spierpijn.

9. Tweedeopkomst

Lekker bezig meiden. Hier dag 6 gehad. Kwam pas 22:30 thuis, maar ging niet zitten voordat ik klaar was met de shred. 20% gehad nu. Valt me mee! Ben blij dat ik het linksom of rechtsom echt in m'n dag plan!
    Vroeger was ik heel sportief. 6 dagen per week karate. Zelfs wereldkampioen geweest! In de pubertijd gestopt en na een blauwe maandag kickboksen gestopt met sporten.
    Sinds een jaar doe ik aan hardlopen. Heb in maart de mudmasters gedaan en in september ga ik de dam tot Damloop doen. Moet dus echt trainen. Sinds een week ook aangemeld op de sportschool.

Sifra succes. Ben je al begonnen?

10. Sifra

Sifra Niet meer actief

Tweedeopkomst; sportief ben je hoor, ook leuk een beetje de stoerdere sporten.
    Hoe vond je mudmasters? Ik ga 'm in september doen, weliswaar de 6 km, maar vindt t toch een uitdaging.

Gisteren gewichtjes gehaald, vandaag wordt voor mij de 1e dag van de 30 day shred.
    Ga dalijk ff wat foto's maken voor de before/ after

11. 1548

1548 Niet meer actief

Oooh leuk, mag ik meeschrijven?

Ik ben bij dag 7 van level 1!

12. Tweedeopkomst

Ik deed ook "maar" de 6km. Vond het leuk om een keer gedaan te hebben, maar wel echt te veel modder! Vond het absoluut niet erg om vies te worden, maar hardlopen met modder wat tot voorbij je enkels komt en waar je dus zelfs met trailrunning schoenen in wegglijd voor zo ongeveer 4,5 km van de 6 vond ik toch iets te veel (modder) van het goede.
    Maaaaaar wel echt kick ass om een keer gedaan te hebben!

Succes met dag 1! Ik ga vanmiddag voor dag 7! Echt cool ik begin helemaal spierballen te gaan voelen in mijn bovenarm. Dat was compleet slap, maar begint nu al iets te worden! Voor je het weet transformeert jouw lichaam ook!!

13. Tweedeopkomst

Ja natuurlijk! Leuk dan lopen we gelijk!

14. Sifra

Sifra Niet meer actief

Oeps, dat klinkt wat heftiger dan ik in zou schatten. We gaan t zien in september, ben benieuwd.
    Heb inmiddels de before foto's gemaakt, ook die waren wat confronterender dan gedacht :).
    Vanavond begin ik.

Jij succes op dag 7!

15. Ansji

Ansji Niet meer actief

Leuk, door dit topic ben ik ook begonnen met de 30ds en zou graag willen meeschrijven.

Ik ben nu op dag 3 en ik moet zeggen dat ik alles goed te doen vind behalve de push ups. Daar heb ik best moeite mee, als ik het op de "makkelijke" (Anita?) manier doe, op de knieën, dan moet ik echt een kussen onder mijn knieën leggen! Op de tenen lukt misschien 3 keer...:p
    Spierpijn heb ik nog niet gehad, wel dat het na de eerste dag wat strammer aanvoelt, maar dat is intussen ook verdwenen.

Ook ik had op dag 1 de before foto's gemaakt en ja, die waren behoorlijk confronterend! Ik ga ze wel hier plaatsen na de 30 dagen, ik hoop dat het er dan wat beter uit ziet. Nu had ik de foto's gemaakt met een iets te kleine bikini aan, doel is ook dat deze goed zit na de 30ds ;)

Nu heb ik ook mijn eetgewoonte weer aangepast, dat had ik nogal laten gaan de afgelopen tijd :)

Succes!

16. Tweedeopkomst

Dankjewel Sifra! Ben echt net klaar met dag 7! Op m'n werk, tijdens m'n slaapdienst! Net ook een uur in de sportschool geweest, voordat ik naar m'n werk ging! En ik Wilde toch de shred niet overslaan! Die wil ik hoe dan ook elke dag doen! (Zit nu al te bedenken wanneer ik hem ga doen op mijn broers trouwdag (2juni) denk gewoon geen borrel drinken en dan s avonds sporten (bruiloft duurt tot 18:00))
    Mudmasters was ook qua hardlopen door de modder heftiger dan gedacht maar de obstakels waren wel echt leuk!

@ansji: wat leu maar je ook begonnen bent! Waar zo al niet goed voor is 😄Pisbuis vind ik ook erg moeilijk, maar gaat al iets beter dan dag 1! Moet zeggen dat ik vooral in de breedte merk dat ik wat cm kwijt ben, maar heb helaas vooraf niet opgemeten. Ben nu 2 weken aan het sporten, gezonder eten etc en sinds een week shredden en ben wel van 81,5 naar 77,9 gegaan! Dus dat afvallen werkt in ieder geval wel weer goed! Ben benieuwd tot welk gewicht ik met de tijd kan zakken! Met 75 ben in echt wel al super trots (weeg ik al 7 jaar niet meer) maar 72 of misschien zelfs 68 zou ik helemaal fantastisch vinden, maar is misschien iets te ambitieus! Maar we zien het wel! Meestal haak ik na verloop van tijd weer af van het afvallen en opletten, meestal rond m'n ongesteldheid, maar laat ik nu toevallig net ongesteld zijn! Maar de vreetbuien zijn goed onder controle!

Leuk meiden dat er een paar meedoen.
    Hoe is het met de rest?

17. Kyrest

Kyrest Actief lid

1 aug 2014
    165
    4
    18
    Ik ben er door dit topic ook aan begonnen! Ik zit nu op dag 5-level 1. Ik doe twee keer per week Bootcamp sinds 2 maanden, en in combinatie met Shred begint mijn lichaam te veranderen :) Ik vind het heerlijk om te doen; het geeft me een goed en trots gevoel!

18. Tweedeopkomst

Wat goed!!

19. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen,

Goed bezig allemaal!!

Dag 7 zit er hier ook op, vanavond gaan we aan dag 8 beginnen..

@ Push ups; gaan hier met de dag beter, de 1e ronde kan ik er 10, daarna over op "de Anita manier" en de 2e ronde haal ik er 6.. Probeer het iedere dag met 1 of 2 push ups meer op te bouwen.

Ik doe verder niet aan sport maar wil graag weer beginnen met hardlopen. Tijdje geleden gedaan (opbouwende fase) en liep toen 4 km in 30 minuten. Wil gaan trainen voor de Strong Sister Run.

Fijne dag allemaal en sportse!

20. Ansji

Ansji Niet meer actief

Dat is al een heel goed resultaat in zo'n korte tijd! Zeker als je er rekening mee houd dat je nu weer meer spiermassa opbouwt en spiermassa zwaarder weegt dan vet. Dus eigenlijk ben je nog meer afgevallen! Super!

En of ik rond mijn menstruatie periode vol ga houden weet ik ook niet... ben dan vaak toch wat meer moe (lui..;)) en heb een andere eetlust. Dus knap dat jij er gewoon doorheen gaat!!! Zet hem op!

Deel Deze Pagina