30 day shred; wie doet er mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Leuk toch! Mijn zoon doet ook mee ook vaak een oef mee met mij. Heb lichtgewichtjes voor hem. En daarna gaat hij altijd flexen en poseren:D

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Lekker bezig allemaal! Ik heb vandaag dag 7 gedaan, viel me niet tegen! Bijna alle oefeningen lukken intussen op de advanced manier, maar opdrukken lukt me écht niet. Ja op de simpele manier gaat het goed maar ik vraag me af of ik de moeilijke manier ga kunnen.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Welke doen jullie? Ik heb net level 1 van Jillian Michaels gedaan. Via YouTube op de tv. Rolluiken dicht. Ik sport 2 keer per week begeleid en wil dit doen op de dagen dat ik niet sport

4. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Alles kraakte met de opwarming. Omg! Maar goed, ik heb het doorstaan. Pushups waren horror, maar been oefeningen vond ik niet zwaar. In het geheel is deze workout best kort. Ik ben gewend helemaal kapot te zijn na het sporten. Dat had ik nu niet. Maar voor mijn verstopte spieren is het wel goed om niet gelijk 1,5 uur te trainen. We gaan door!

5. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Tuurlijk wel. Let maar op! Eet anders een halve of hele banaan een half uurtje voor het sporten. Krijg je meer kracht van!

6. 1548

1548 Niet meer actief

Nog lekker gesport dames?

Ik ga over een uurtje beginnen aan dag 2 van level 2!

7. Kyrest

Kyrest Actief lid

1 aug 2014
    165
    4
    18
    Vandaag een rustdag. Gisteren pittige Bootcamp les gedaan in de sportschool en m'n lichaam is er klaar mee, moe. Morgen dag 1-level 2, ben benieuwd!

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Vandaag lukte het! Geen banaan maar wel iets sneller na het eten gaan shredden. Nog niet erg diep en 3 keer, maar het begin is er :)
    Gisteren een rustdag. M'n knieën hadden het even nodig.
    Dus vandaag dag 8, check :)

9. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Vandaag dag twee level 1.
    Best wel wat spierpijn van gister, maar wel begonnen. Ging beter dan ik had gedacht.
    Vind het best pittig, ben ik de enige?
    Hopen dat dit anti lichaam iets verbeterd:D

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Het gaat elke dag ietsje beter! Ik zit nu op dag 8 en ben wel toe aan iets pittigers. En dat had ik op dag 2 écht niet gedacht :D

11. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik heb het gedaan, maar wel met rustdagen ertussen en heb er geweldige resultaten mee geboekt! Ik doe het nog steeds als ik even snel en effectief wil sporten. Dan pak ik afwisselend level 2 of 3. Ik vind het juist fijn sporten en het verveelt mij nog steeds niet hoor ;)
    Doe ernaast ook andere workouts van jullian en heb denk ik daarom genoeg variatie :D

Succs en let idd goed op je houding en je eten!!!

12. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk om jouw ervaring te lezen! Heb je ook voor en na foto's?

13. Sifra

Sifra Niet meer actief

Leuk om al jullie positieve ervaringen en ontwikkelingen te lezen.
    Ik haak af, heb een aantal dagen gedaan, maar 't is echt mijn ding niet. Ik hou het bij mijn mountainbike en crosstrainer ;).
    Succes allemaal!

14. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Heb ik wel, maar ivm privacy deel ik geen foto's op het forum. De foto's zijn tevens in ondergoed gemaakt, dus ook niet belaald gepast denk ik haha :)
    Die waren/zijn als eigen motivatie bedoeld :)

Wat ik gedaan heb, is 2 dagen shredden en dan een rustdag inlassen. Om die reden elke level 2 weken gedaan. Duurt wat langer, maar dan bereik je ook echt wat. Rustdagen zijn belangrijk voor spierherstel/opbouw. Na ieder training voldoende eiwitten eten & natuurlijk goed op mn eten letten. En natuurlijk blijven sporten! Maak er een leefstijl van ;) voor je het weet, ben je verslaafd haha 😂

15. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag dag 3 van lvl 1 gedaan en ik merk echt verschil. De eerste en tweede keer kon ik veel minder mee doen dan nu. En ik begon echt met een conditie van -10 😂.

Ben heel benieuwd hoe het verder gaat, dit geeft wel motivatie 😊

16. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Wel een goede tip, ik heb dus vandaag de tweede dag gedaan en heb zo'n spierpijn in mijn bovenbenen dat ik amper de trap af kan. Lekker handig voor een kraamverzorgende:p
    Of raden jullie aan om er door te gaan en morgen gewoon te doen?

17. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Leuk meiden dat het de meesten wel bevalt. Is inderdaad best pittig, maar wel fijn met je conditie bezig te zijn.
    Jammer sifra. Maar je heb het tenminste geprobeerd.

Ik plan geen rustdagen, maar ben ook bang anders het te laten versloffen! Verder kan ik geen bezwaar bedenken om niet te rusten. Ik moet zeggen dat ik best makkelijk door m'n spierpijn heen gebeten heb. Sowieso is elke dag dat je het doet er 1! Dus met of zonder rust, alle dagen dat je het doet is mooi meegenomen!
    Hier level 2 dag 4 gehad. Bevalt me zeer goed. Dat het pittig is bevalt me wel 😄 Haha

3 weken bezig met afvallen en ben 5,5 kilo kwijt. 😄 Niet alleen door shredden maar ook door gezond eten en vaak (6x per dag) en veel water drinken!

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik zou een rustdag inlassen. Vooral als je pas bent begonnen met sporten. Je wilt je spieren niet overbelasten

19. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Hier dag 2 level 1 gedaan. Lastig om door je spierpijn heen te moeten bijten. Nu zat er een dag tussen omdat ik die dag van 08:00 tot 22:00 weg was. Dat vond ik wel fijn eigenlijk. Herstellen van spieren is ook belangrijk.

Maar als ik het goed begrijp zijn het dus 10 dagen lang elke keer hetzelfde filmpje? Saaai zeg, die muziek ook pfff ;)

20. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit ondertussen aan dag 8 en het gaat elke dag beter, ik kijk uit naar het volgende level want het wordt wat saai.
    Net om die reden ga ik vandaag gaan zwemmen ipv shredden, dan moet ik nog 2 keer level 1 doen en kan ik overgaan.
    Spierpijn had ik ook enorm de eerste 2 dagen, heb gewoon elke dag door gedaan en nu is die zo goed als weg.
    @Samarinde01 Ik zet ook muziek op, net niet luid genoeg zodat ik alles nog kan horen. Dat had ik de eerste dag niet gedaan en dikwijls waren ze al aan een volgende oefening bezig en had ik het niet door :D
    Vandaag 2 weken aan het afvallen en 1 week aan het shredden en de weegschaal gaf deze morgen -2,7kilo :D

Deel Deze Pagina