30 day shred; wie doet er mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    30 day ab challange doe ik er momenteel bij, uitsluitend buikspieren

2. 1548

1548 Niet meer actief

Wat een rust..

We zijn toch niet gestopt?

Ik heb gisteren dag 1 van level 3 gedaan, zwaar! Maar wel weer leuk om nieuwe oefeningen te doen..

Gisteren ook foto's gemaakt en je ziet echt al verschil :D..

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nog bezig, vandaag de laatste dag van level 2 :D

4. Ansji

Ansji Niet meer actief

Wat goed dat je level drie hebt gehaald! Zie jij al goed verschil?

Helaas ben ik na de eerste 10 dagen inderdaad gestopt! Mijn dochter werd ziek en bezorgt ons (nog steeds) nogal wat slapeloze nachten, ik ben compleet op en heb geen fut om het weer op te pakken! Slaap nu gemiddeld 3 uur per nacht...

Gelukkig gaat het weer beter en worden de nachten langzaam weer wat normaler en als mijn verkoudheid (weerstand was natuurlijk ook nul...;)) over is pak ik het weer vanaf het begin op! Want ik zag na 10 dagen wel degelijk resultaat al is dat ondertussen weer ingezakt. ;)

5. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net klaar met dag 1 van level 3, vond de oefeningen ook zwaar maar wel leuker. Bij level 2 was het echt aftellen en dat had ik nu niet

6. 1548

1548 Niet meer actief

Ik heb een foto gemaakt op dag 1, dag 10 en dag 20. Maar je ziet nu de lijnen in mijn buik tevoorschijn komen..

Jammer dat je moest stoppen.. Is je dochter ondertussen opgeknapt? En voel je jezelf al wat beter? Veel succes met oppakken, het is leuk!

7. 1548

1548 Niet meer actief

Goed bezig!!

8. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Is 30 days shred ook te doen voor iemand met flink overgewicht en weinig conditie? Of kan ik beter met iets anders beginnen?

9. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ze best zwaar maar ik heb 3 kinderen gekregen in 6jaar tijd en nooit geen sport daartussen dus ook niks van conditie.
    Je kan het op je eigen tempo doen en de simpele oefeningen doen (2 vrouwen doen de oefeningen, de één op een moeilijke manier en de andere op een simpele);)

10. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is hier stilgevallen. Ik wou toch even melden dat ik het 30 dagen volgehouden heb, best fier op mezelf.
    Ik heb op mijn voeding gelet, 2x in de week gaan zwemmen, elke dag shred (af en toe een rustdag maar dan ging ik zwemmen) + 30 day ab challenge (zit nu aan dag 16).
    De resultaten: 5,5kilo kwijt - 5cm op mijn taille kwijt - 6,5cm op mijn buik. Dit waren voor mij de belangrijkste plaatsen dus heb enkel deze gemeten. Heb duidelijk armspieren gekregen en beenspieren!
    30 day ab challenge ga ik nog verder doen en vanaf maandag begin ik met hardlopen.. ik heb de smaak te pakken :D

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik ben gister begonnen met 30 day shred. Nog meer mensen die nu gaan beginnen? Ik heb er goede ervaring mee met dit programma. Al een paar jaar terug goede resultaten mee behaald hopelijk nu weer! :D

12. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 8 van level 1 en kan niet wachten om level 2 te doen haha. Het begint nu wel erg makkelijk te worden namelijk :p

Ik merk nu al dat m'n conditie met sprongen vooruit gaat!

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Staan die filmpjes op YouTube of waar haal je die vandaan?

14. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik heb vanmorgen dag 8 van level 1 gedaan. Ben best trots op mezelf. Ik merk wel al verschil met de eerste dag, maar ik heb enorm overgewicht dus echt aan mijn lijf is nog niet veel te zien. Ik doe ook WW erbij en ben nu in 9 dagen ongeveer 2.5 kg afgevallen. Ik let nu meer op mijn voeding en ik voel me er wel beter bij.

Ik ken mezelf wel goed en weet dat ik nogal kan doorslaan naar het extreme. Ik verwacht dan eigenlijk ook meteen resultaat en als het niet snel of goed genoeg is sla ik door naar de andere kant.

Ik ben me er nu wel bewust van, dus ik hoop het nu gewoon vol te houden.

Als je op youtube 30 day shred intikt kom je inderdaad bij een work out filmpje.

15. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik ga dag 3 doen vandaag. Wel spierpijn haha! Niet gek ook, heb ruim 1,5 jaar niks aan sporten gedaan. :)

16. 1548

1548 Niet meer actief

Goed bezig meiden, succes!

17. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Na dag 3 was bij mij de spierpijn weg :) Hopelijk bij jou ook! Vooral mn benen waren erg.... echt niet normaal :$

Vanavond laatste keer level 1, ik ben benieuwd naar 2 :)

Deel Deze Pagina