30 day shred- wie doet er met me mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Na aanleiding van het bikini topic, las ik daar iets over dat 30 day shred.
    Hier geen overgewicht, maar wel een slappe, dikke post-zwangerschapsbuik en cellulitisbenen. En 0,0 conditie.:)
    Na maanden alleen maar klagen wordt het echt hoog tijd om actie te ondernemen.
    Ben vandaag meteen begonnen met het 1e niveau en ik ben kapot haha.
    Loodzwaar.
    Daarom leek het mij leuk als er meerdere hieraan mee willen doen, zodat we elkaar kunnen oppeppen waar nodig.:)
    Hier een uitleg:
    30 Day Shred: Een maand lang trainen | Sport: Overige sport

2. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Oh jammer!
    Ga nu zo dag 4 van level 3 al doen :)
    Tis pittig hoor maar wel vol te houden omdat het maar een half uurtje per dag is...
    Na het werk wat moeilijker zoals vandaag maar wat moet dat moet... doe wel 1 dag per level rustdagje :p heerlijk..
    Nog 6 daagjes jeeeej

Veel succes je kunt t! En volhouden hoor,ook als je spierpijn hebt ( had ik de eerste dagen bij alle 3 de levels pff)

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Waarop kan je dat volgen? YouTube?

4. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik ga er ook weer mee beginnen en dit keer ga ik alle 30 dagen volhouden!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dit is level 1. :)

Joyciejj, ik geloof dat ik letterlijk na een uurtje al mijn kuiten voelde!!!:)
    Dat wordt wat als ik morgen opsta. Zo slecht is mijn conditie,beschamend..
    Denk ook dat ik per level 1 rustdag ga inlassen.
    Wanneer doe jij dat? zat zelf te denken na 5 dagen..

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben nu aan het einde van level 3 maar ik kon echt na dag 1 bijna niet meer lopen, wat had ik een spierpijn! Op dag 4 was de spierpijn weg en sindsdien ook nauwelijks nog spierpijn gehad.
    Heel veel succes :D

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik begin maandag weer...Geen zin maar het moet. Dit weekend is echt bizar druk (met taart bakken en al) maar maandag begin ik en nu wil ik ook echt de 30 dagen volmaken...

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben al vaker begonnen (ahum) en krijg na een paar dagen altijd zulke gruwelijke spierpijn in mijn bovenbenen dat ik bijna niet meer kan traplopen, fietsen etc, daar raak ik elke keer weer zwaar geirriteerd van. Iemand ervaring wanneer dat over gaat? Mijn bovenbenen moeten toch wel wat gewend zijn, ik fiets bijna elke dag wel een half uur maar door de 30 day shred lijkt het wel alsof ze 10 keer zo snel verzuren.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gewoon doorzetten! Hier was het na een paar dagen over :)

10. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dan beginnen we samen maandag! Ik heb ook een heel erg druk weekend.. oh ja.. en ik heb echt een mega schop onder mijn (luie) kont nodig.. ;) :D

11. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Zara je kunt ook meekletsen in dit topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/432593-30-day-shred-wie-doet-mee.html

Ik heb zelf vandaag dag 5 van level 2 gedaan. Het is pittig vooral het begin van een nieuw level maar het gaat elke dag een beetje makkelijker. Succes!

12. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Haha, die reactie was van mij:D en mijn spierpijn is eindelijk weg:p

Heb het niet meer gedaan, want ik heb vandaag een uitje en ik moet wel fatsoenlijk kunnen lopen, maar man wat was ik kapot!:)

Ik ga maandag weer beginnen en dan moet ik er maar ff doorheen, ik hoop dat het zoals hier gezegd wordt met een paar dagen over is.

Gaan jullie mij er doorheen helpen dames? Kan alle steun gebruiken

13. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik heb net level 1 dag 1 gedaan. Man man. Kan alleen de jumping jacks, touwtje springen en buttkick niet doen, omdat ik te lang ben en het plafond te laag. Oja, opdrukken lukt ook nog niet. Morgen dag 2 en we zien wel. Zo eerst warm douchen, hopelijk verzacht dat de spierpijn een beetje.

14. Zarah

Zarah Lid

4 feb 2008
    44
    0
    0
    Ik ga hier ook mee beginnen. In ieder geval mijn conditie een beetje opkrikken. Meer positieve resultaten zou mooi zijn.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ok, goed om te horen, deze keer zal ik het langer volhouden dan 5 dagen :cool:

Ja die schop kan ik ook wel gebruiken! Maar komt goed. Wat bij mij al helpt is het proberen overdag te doen - 's avonds heb ik wel tijd maar absoluut geen zin meer en als ik het dan 's ochtends al heb gedaan dan voelt dat wel zo goed en kan ik 's avonds ook gewoon gaan zitten.

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ff vraagje dames.
    Heb net shred voor het eerst gedaan en kon het op de push ups na net aan volhouden (word oud ;) )

Push ups kan ik normaal al niet goed maar nu na mijn knie luxatie al helemaal niet.
    Iemand een idee wat ik er voor in de plaats kan doen?
    En jeej wat een zware benen heb ik nu, volgt spierpijn denk ik.. En dat na 30 min!

Morgen poging 2!

17. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Heb je geprobeerd om het op je knieën te doen in plaats van plank position of gaat dat ook niet?

18. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Als die topics over dat 30 day shred ik ga het toch eens kijken of het niet iets voor mij is om te proberen. Als het zo goed is voor een strak lichaam :p

Is het ook goed te doen naast het gewone sporten dat ik het na of voor mijn spinningles doe bv. Want ik begrijp dat je elke dag een half uur dit gaat doen en dan 30 dagen lang?

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.899
    113
    Ben vorige keer gestopt na dag 10 en heb nu net dag 6 gedaan van mijn tweede poging. Ik heb nu eigenlijk al geen spierpijn meer.

Het enige wat mij niet lukt zijn de push ups, die doe ik op mijn knieën.

20. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kunt het ook tegen de muur doen. Ik moet ook weer gaan beginnen!

Deel Deze Pagina